hirdetés
hirdetés
hirdetés

Az Adidas nyerte a foci Eb-t

A foci Eb nézőinek háromnegyede egyetértett a támogatók jelenlétével a mérkőzéseken - áll a TNS Hungary és az OmnicomMediaGroup felmérésében. A rendezvény kapcsán aktív márkák közül sorrendben az Adidast, a Mastercardot és a Borsodit jegyezték meg legtöbben.

hirdetés
A TNS Hungary és az OmnicomMediaGroup közös felmérése során, június 12-18. között ötszáz magyart kérdeztek meg a vasárnap Spanyolország győzelmével véget ért foci Eb-vel kapcsolatban, akik 4,5%-os pontossággal reprezentálták a 15 évesnél idősebb magyar népességet. Közülük 251-en - azaz a kutatócégek szerint gyakorlatilag a nézőképes korú magyarok fele - követte rendszeresen az Európa-bajnokság meccseit. (Az AGB az MTV által lapunkhoz eljuttatott nézettségi adatai szerint ugyanakkor kevesebb volt a meccsnéző, a csoportkörökben a teljes népesség körében 1,1-1,4 millió néző követett egy-egy mérkőzést, a vasárnapi döntőt 2 millió 135 ezren látták.)

Bár az utóbbi hetekben a Corvin-tetőre vagy a Millenárisra ellátogatva nem így tűnhetett, mindössze a nézők 13 százaléka jár át alkalmanként ismeroseihez, vagy ül ki szabadtérre vagy szórakozóhelyre követni a meccseket, és ezúttal mindössze két százalék tett így rendszeresen.

Jöhet a reklám

A nézők 77 százaléka egyetért a hirdetők megjelenésével: szerintük enélkül már nem lehetne színvonalas eseményt rendezni, több mint felük pedig úgy tartja, a világmárkák egyenesen rangot adnak a meccseknek. Az Eb-t követőket leginkább a játékosok ruháján szereplő logók nem zavarták, a többi megjelenés közül pedig a McDonald's által a csapatokkal együtt bevonultatott gyerekeket kedvelték a legjobban - de a reklámellenesség egyébként semelyik példánál nem volt jellemzo körükben. A legkevésbé az Eb-vel foglalkozó weboldalak márkázásáért lelkesedtek: a kedvelők, elutasítók és a bizonytalanok egyaránt egyharmadnyi részt tettek ki.



Az Adidas nyert, dobogós a Borsodi

A nézők 83 százaléka legalább egy márkát fel tudott idézni a meccseken látottak közül. A nyertes Adidas és a Mastercard mögé egy magyar játékos, a Borsodi is felfért a dobogóra, és az első tíz közé került még a Nike, a Coca-Cola, a McDonald's, az Arany Ászok, vagy az amúgy elég kevés csapat mezén látható Puma is.



(Néhány héttel ezelőtt egy, a budapesti ESOMAR-konferencián elhangzott előadás alapján ismertettük, milyen felületeken érdemes megjelennie a márkáknak sportmérkőzéseken.)

 
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

Bejelentették: várható az új arculat és a b2b-profil további erősítése is 2020-ban.

Úgy volt, hogy nem lesz hivatalos mörcs karácsonyra, de aztán észhet tért a cég.

Az árnyalat hivatalosan persze nem a kólásdobozról kapta a nevét, hanem nemes egyszerűséggel „klasszikus kéknek” hívják.

Robert De Niro saját gyűjteményének darabjait is felajálotta a könyvhöz.

A fenntarthatóság jegyében állt össze a két nagy múltú amerikai vállalat.

15 küldőpiac 15 percben. A Pont Itt és a Turizmus Online szakmai rendezvénye Dátum: január 31.

hirdetés
hirdetés