hirdetés
hirdetés
hirdetés

Az Adidas nyerte a foci Eb-t

A foci Eb nézőinek háromnegyede egyetértett a támogatók jelenlétével a mérkőzéseken - áll a TNS Hungary és az OmnicomMediaGroup felmérésében. A rendezvény kapcsán aktív márkák közül sorrendben az Adidast, a Mastercardot és a Borsodit jegyezték meg legtöbben.

hirdetés
A TNS Hungary és az OmnicomMediaGroup közös felmérése során, június 12-18. között ötszáz magyart kérdeztek meg a vasárnap Spanyolország győzelmével véget ért foci Eb-vel kapcsolatban, akik 4,5%-os pontossággal reprezentálták a 15 évesnél idősebb magyar népességet. Közülük 251-en - azaz a kutatócégek szerint gyakorlatilag a nézőképes korú magyarok fele - követte rendszeresen az Európa-bajnokság meccseit. (Az AGB az MTV által lapunkhoz eljuttatott nézettségi adatai szerint ugyanakkor kevesebb volt a meccsnéző, a csoportkörökben a teljes népesség körében 1,1-1,4 millió néző követett egy-egy mérkőzést, a vasárnapi döntőt 2 millió 135 ezren látták.)

Bár az utóbbi hetekben a Corvin-tetőre vagy a Millenárisra ellátogatva nem így tűnhetett, mindössze a nézők 13 százaléka jár át alkalmanként ismeroseihez, vagy ül ki szabadtérre vagy szórakozóhelyre követni a meccseket, és ezúttal mindössze két százalék tett így rendszeresen.

Jöhet a reklám

A nézők 77 százaléka egyetért a hirdetők megjelenésével: szerintük enélkül már nem lehetne színvonalas eseményt rendezni, több mint felük pedig úgy tartja, a világmárkák egyenesen rangot adnak a meccseknek. Az Eb-t követőket leginkább a játékosok ruháján szereplő logók nem zavarták, a többi megjelenés közül pedig a McDonald's által a csapatokkal együtt bevonultatott gyerekeket kedvelték a legjobban - de a reklámellenesség egyébként semelyik példánál nem volt jellemzo körükben. A legkevésbé az Eb-vel foglalkozó weboldalak márkázásáért lelkesedtek: a kedvelők, elutasítók és a bizonytalanok egyaránt egyharmadnyi részt tettek ki.



Az Adidas nyert, dobogós a Borsodi

A nézők 83 százaléka legalább egy márkát fel tudott idézni a meccseken látottak közül. A nyertes Adidas és a Mastercard mögé egy magyar játékos, a Borsodi is felfért a dobogóra, és az első tíz közé került még a Nike, a Coca-Cola, a McDonald's, az Arany Ászok, vagy az amúgy elég kevés csapat mezén látható Puma is.



(Néhány héttel ezelőtt egy, a budapesti ESOMAR-konferencián elhangzott előadás alapján ismertettük, milyen felületeken érdemes megjelennie a márkáknak sportmérkőzéseken.)

 
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Tisztességtelen módon reklámozták a Black Friday-es akciókat. 

A Magyar Public Relations Szövetség (MPRSZ) ötödik alkalommal hirdette meg az Employer Branding Awardot az idei év elején. 

Az EY nemzetközi felmérése szerint a fogyasztók szorongása a korlátozások feloldása után is megmaradt.

A cél az új szlogen bevezetése, a hazai gyártás, illetve a márka és Szikszó város kapcsolatának tudatosítása.

De Bayer Zsolt fröcsögését és a Híradó sajátos szerkesztési gyakorlatát már nem büntette a Médiatanács.

DIGITALIZÁLVA – ÚJ MEGOLDÁSOK SAVE THE DATE 07.23. 14:00

Hetedik alkalommal rendezzzük meg content marketing versenyünket, amelyre most megújult kategóriarendszerben jelentkezhetnek az ügynökségek, médiumok és a megbízói oldal képviselői az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásaival.

Bemutatjuk a GyártásTrend első, letölthető online webinárját! #FACTORY Insight - II. rész: Autóipari technológiák. A szakmai anyag egy hónapig elérhető!

A Kreatív második alkalommal hirdeti meg az Influt, a közösségi márkavezérek versenyét, melyre az elmúlt év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

Mentes-M Díj 2020-ban is! Idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2020 augusztus 31.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

hirdetés
hirdetés