hirdetés
hirdetés
hirdetés

Amikor tilos a kritika és az öncenzúra

Egy egész napos ötletbörzén jártunk, ahol kiderült, hogy az ember akkor is tud kreatív lenni, amikor nem az.

hirdetés
Kedves látogatónk! Ez a tartalom csak a Kreatív Online előfizetői számára elérhető, kérünk, a megtekintéséhez lépj be!
 
Ha nincs kéznél a jelszó, érdemes előkeresni, mert a jövőben az archívum mellett az exkluzív tartalmaknál is sűrűbben találkozhatsz majd vele. Az elofizetes@pphmedia.hu címen segítünk, ha nem került elő.
 
Ha nincs élő előfizetésetek, itt választhatjátok ki a számotokra megfelelő csomagot.
E-mail cím:
Jelszó:
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

Egyelőre rengeteg a kérdőjel, miközben az egyetem már szeptembertől életbe lépő átalakítását múlt héten megszavazta a parlament.

A híres olasz Képtár projektje kiemeli, hogyan jelent meg a fekete kultúra a reneszánsz idején.

A vírus megtanított minket együttműködni, a Telekom szeretné, ha nem is felejtenénk el ezt. 

Új sportcsatornára, a teljes körűen agusztus 1-jén induló Arena4-re költözik át az amerikai foci az AMC-hez tartozó Sport TV-ről. Frissítés: közöljük a Sport TV reakcióját is.

A METU 600 hallgatója vett részt saját kutatásukban, ami a kapcsolattartással, fogyasztással és szabadidővel kapcsolatos szokások változására kérdezett rá.

kapcsolódó linkek

Hozzászólások (9 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
#
Az olvasottak és a hozzászólók kommentjei alapján nagyon tetszik a dolog, bárcsak mindenkinek lehetősége lenne kicsit kiszakadni a céges mókuskerékből, és változatos
témákon jártatni az agyát...én is örülnék egy-egy ilyen agyserkentő hétvégének.
#
Pályafutásom alatt sikerült kétszer-háromszor részt vennem Brainexpress ötletbörzén és sehol sem tapasztaltam ilyen mértékű nyitottságot egy MUNKAFOLYAMAT során,
mint itt. Azt gondolom, hogy új dolgok megalkotásához elengedhetetlen ez a fajta hangulat és szakmai megközelítés, amivel csak itt találkoztam.
#
Sok minden múlik a résztvevők hozzáállásán. A munkahelyen pont azon bukik meg a dolog, hogy a brainstroming-ra beülők nagy része frusztrált, utálja az egészet.
Olvastam a korábbi cikket is, amelyik elindította ezt a témát, ott a tamáskodók szavaiból az derült ki, hogy a közeg a fő gátja az ötletbörzék sikereinek. Itt a
módszerben az tetszik a legjobban, hogy egymásnak ismeretlen és nagyon motivált emberek jönnek össze. Én még nem jártam ilyen csoporton, de valamiféle szinergiának kell
ott lennie. Idealista alkotói kerekasztal, ennek a befásult szürkemagyar marketinges és reklámvilágnak pont ez kell!
#
többször is volt már szerencsém a Brainexpress workshopjain ötletelni, és csak egyetérteni tudok az előttem szólókkal.Olyan szellemi energiákat kaptam gyakorlatilag
számomra addig ismeretlen, ám igen inspiráló emberektől (ami amúgy hetekre feltöltött..), hogy közben szinte észrevétlenül tuningoltuk egymást, néha már-már
versengés szintjén ment köztünk, hogy ki mivel tud előállni egy-egy ilyen ötletelésen, vagy mikor születik valami, amire a többiek is azt mondják, hú, ez igen, ez jó
lehet..igazi agydopping egy ilyen nap.
#
Nagyon jó a Brainexpressel dolgozni! Pedig (mostmár) eleve kreatív munkám van, de még így is üdítő élmény az a néhány alkalom, amikor behívnak egy workshopra. Olyan,
mint egy ezer milligrammos kapszula, jó tömény, megfájdul az ember feje a végére, ki vagyok facsarva, mint egy rongy, mert ha odateszed magad, akkor ez lesz, de imádom.
Szerintem ha odaadod magad a folyamatnak, involválódsz, úgy az igazi, és tisztelet a cikk írójának, hogy kívül tudott maradni, nem tudnám utána csinálni :) Jó, én
mindenre ezerrel lelkesedek, de ez tényleg nagyon jó dolog, amit a Brainexpressnél csinálnak. Más kérdés, hogy mi valósul meg az ötletekből, ez már ugye nem rajtunk,
résztvevőkön múlik. De csinálni frenetikus, a módszer működik. Mindig az van, hogy azt érzem: semmi nem jut eszembe a témáról, aztán meg valahogy mégis, ott vagyok
teleírt-rajzolt-agyalt papírokkal, meg újabb és újabb ötletekkel, egyik hívja elő a másikat.
#
A Brainexpress workshopjainak alkalmi résztvevőjeként azt szeretem a legjobban, hogy érzem: pezseg, halad a világ. Mindennemű válságból az innováció és az új
nézőpontok felderítése jelenti a kiutat – jó megtapasztalni, hogy a magánélet apró-cseprő dolgai mellett ez mennyi más területen, például a cégek világában is
így van, és hogy az előfeltevésektől való megszabadulás milyen új gondolatoknak tör utat.
Emlékszem, egyszer találkoztam egy bűvésszel is a workshopon :-) és sosem gondoltam volna, hogy kilencen ki tudunk találni fél óra alatt 172 terméknevet.
#
Tapasztalataim szerint a munkahelyen lévő ötletelés, bármilyen probléma megoldásra, már csírájában elfojtja az ötletek jelentős részét. Főnököm jelenléte, mit
szólnak a többiek, ez már a múltkor is volt, nézzük meg miket használtunk eddig... A Brainexpress által vezetett work-shopon végig jó hangulatú és valódi szakmai munka
folyt, aminek az eredményével már "csak" élni kell.
#
Többfajta brainstorming - meetingen dolgoztam már kreatívként, külföldön is, és Budapesten a Brainexpress -nél is, messze a legjobb módszerekkel, a legjobb hangulatban,
könnyed alkotói folyamat megteremtésével dolgoznak. Giga Like nekik from my Iphone :)
#
Nagyon hiszek ebben a módszerben, nem csak hatékony, és innovatív, de nagyon izgalmas! Sajnos kevés publicitást kap, annak ellenére, hogy ezeknek a brainstorming-oknak és a
Brainexpress-nek köszönhetünk sok kedvelt és jó termékötletet és előremutató marketing megoldást! Szerintem ez a módszer ma már elengedhetetlen ahhoz hogy igazán
hatékonnyá váljon egy marketing stratégia, vagy hogy egy termékből valóban "sikertermék" váljon!
hirdetés
hirdetés

Egy korábban visszahúzódóan kommuniláló német multi magyarországi leányával dolgoztak együtt egy évet. 

Nem elveszi a munkát, csak besegít, ha kell. 

Az 1997-ben kiadott, és azóta számtalan folytatást, no meg nemzetközi sikert maga mögött tudó Fallout című videojátékból készít sorozatot az Amazon.

A digitális táborát a Bátor Tábor április óta építi, szerveznek online, interaktív foglalkozásokat súlyosan beteg gyerekeknek és családjaiknak.

Terézvárosban és Józsefvárosban is lehet majd szabadtéren filmeket nézni. 

Hetedik alkalommal rendezzzük meg content marketing versenyünket, amelyre most megújult kategóriarendszerben jelentkezhetnek az ügynökségek, médiumok és a megbízói oldal képviselői az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásaival.

Bemutatjuk a GyártásTrend első, letölthető online webinárját! #FACTORY Insight - II. rész: Autóipari technológiák. A szakmai anyag egy hónapig elérhető!

A Kreatív második alkalommal hirdeti meg az Influt, a közösségi márkavezérek versenyét, melyre az elmúlt év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

Mentes-M Díj 2020-ban is! Idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2020 augusztus 31.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

hirdetés
hirdetés