hirdetés
hirdetés
hirdetés

Amikor tilos a kritika és az öncenzúra

Egy egész napos ötletbörzén jártunk, ahol kiderült, hogy az ember akkor is tud kreatív lenni, amikor nem az.

hirdetés

Tisztelt Látogatónk!

Ön még nem előfizetője a Kreatív Online-nak, vagy még nem lépett be előfizetői felhasználónevével és jelszavával.

Ha nincs éves előfizetése, de szeretne vásárolni, fizessen elő itt >>>

E-mail cím:
Jelszó:
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

Célzott ajánlók segítik a könnyebb tájékozódást a megújult oldalon.

A Team Redet váltja a VMLY&R, a Team Red megtartja többi ügyfelét. A Bold marad. Palincsár Lászót kérdeztük a Vodafone gigatenderéről.

Ezt is megtudhatjátok a Nagy Kreatív Márkanapon Dr. Zenisek Andrea előadásából.

Az önirónián és mémeken szocializálódott Instagram generációt célozza a meki új kampánya.

A cég végre megerősítette a pletykákat: tényleg lesz külön „hírek” szekció az appban, és azt valódi újságírók töltik majd meg.

kapcsolódó linkek

Hozzászólások (9 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
#
Az olvasottak és a hozzászólók kommentjei alapján nagyon tetszik a dolog, bárcsak mindenkinek lehetősége lenne kicsit kiszakadni a céges mókuskerékből, és változatos
témákon jártatni az agyát...én is örülnék egy-egy ilyen agyserkentő hétvégének.
#
Pályafutásom alatt sikerült kétszer-háromszor részt vennem Brainexpress ötletbörzén és sehol sem tapasztaltam ilyen mértékű nyitottságot egy MUNKAFOLYAMAT során,
mint itt. Azt gondolom, hogy új dolgok megalkotásához elengedhetetlen ez a fajta hangulat és szakmai megközelítés, amivel csak itt találkoztam.
#
Sok minden múlik a résztvevők hozzáállásán. A munkahelyen pont azon bukik meg a dolog, hogy a brainstroming-ra beülők nagy része frusztrált, utálja az egészet.
Olvastam a korábbi cikket is, amelyik elindította ezt a témát, ott a tamáskodók szavaiból az derült ki, hogy a közeg a fő gátja az ötletbörzék sikereinek. Itt a
módszerben az tetszik a legjobban, hogy egymásnak ismeretlen és nagyon motivált emberek jönnek össze. Én még nem jártam ilyen csoporton, de valamiféle szinergiának kell
ott lennie. Idealista alkotói kerekasztal, ennek a befásult szürkemagyar marketinges és reklámvilágnak pont ez kell!
#
többször is volt már szerencsém a Brainexpress workshopjain ötletelni, és csak egyetérteni tudok az előttem szólókkal.Olyan szellemi energiákat kaptam gyakorlatilag
számomra addig ismeretlen, ám igen inspiráló emberektől (ami amúgy hetekre feltöltött..), hogy közben szinte észrevétlenül tuningoltuk egymást, néha már-már
versengés szintjén ment köztünk, hogy ki mivel tud előállni egy-egy ilyen ötletelésen, vagy mikor születik valami, amire a többiek is azt mondják, hú, ez igen, ez jó
lehet..igazi agydopping egy ilyen nap.
#
Nagyon jó a Brainexpressel dolgozni! Pedig (mostmár) eleve kreatív munkám van, de még így is üdítő élmény az a néhány alkalom, amikor behívnak egy workshopra. Olyan,
mint egy ezer milligrammos kapszula, jó tömény, megfájdul az ember feje a végére, ki vagyok facsarva, mint egy rongy, mert ha odateszed magad, akkor ez lesz, de imádom.
Szerintem ha odaadod magad a folyamatnak, involválódsz, úgy az igazi, és tisztelet a cikk írójának, hogy kívül tudott maradni, nem tudnám utána csinálni :) Jó, én
mindenre ezerrel lelkesedek, de ez tényleg nagyon jó dolog, amit a Brainexpressnél csinálnak. Más kérdés, hogy mi valósul meg az ötletekből, ez már ugye nem rajtunk,
résztvevőkön múlik. De csinálni frenetikus, a módszer működik. Mindig az van, hogy azt érzem: semmi nem jut eszembe a témáról, aztán meg valahogy mégis, ott vagyok
teleírt-rajzolt-agyalt papírokkal, meg újabb és újabb ötletekkel, egyik hívja elő a másikat.
#
A Brainexpress workshopjainak alkalmi résztvevőjeként azt szeretem a legjobban, hogy érzem: pezseg, halad a világ. Mindennemű válságból az innováció és az új
nézőpontok felderítése jelenti a kiutat – jó megtapasztalni, hogy a magánélet apró-cseprő dolgai mellett ez mennyi más területen, például a cégek világában is
így van, és hogy az előfeltevésektől való megszabadulás milyen új gondolatoknak tör utat.
Emlékszem, egyszer találkoztam egy bűvésszel is a workshopon :-) és sosem gondoltam volna, hogy kilencen ki tudunk találni fél óra alatt 172 terméknevet.
#
Tapasztalataim szerint a munkahelyen lévő ötletelés, bármilyen probléma megoldásra, már csírájában elfojtja az ötletek jelentős részét. Főnököm jelenléte, mit
szólnak a többiek, ez már a múltkor is volt, nézzük meg miket használtunk eddig... A Brainexpress által vezetett work-shopon végig jó hangulatú és valódi szakmai munka
folyt, aminek az eredményével már "csak" élni kell.
#
Többfajta brainstorming - meetingen dolgoztam már kreatívként, külföldön is, és Budapesten a Brainexpress -nél is, messze a legjobb módszerekkel, a legjobb hangulatban,
könnyed alkotói folyamat megteremtésével dolgoznak. Giga Like nekik from my Iphone :)
#
Nagyon hiszek ebben a módszerben, nem csak hatékony, és innovatív, de nagyon izgalmas! Sajnos kevés publicitást kap, annak ellenére, hogy ezeknek a brainstorming-oknak és a
Brainexpress-nek köszönhetünk sok kedvelt és jó termékötletet és előremutató marketing megoldást! Szerintem ez a módszer ma már elengedhetetlen ahhoz hogy igazán
hatékonnyá váljon egy marketing stratégia, vagy hogy egy termékből valóban "sikertermék" váljon!

Négyféle csokit olvasztott össze egy táblába az édességgyár, és ezzel nem csak azokra gondolnak, akik Gombóc Artúr nyomdokain járva, minden csokoládét imádnak.

Lassan teljes az idei filmfesztivál programja, és már összeállt a nemzetközi zsűri is.

Őry Eszter két barátjával hozta létre az ArtNeszt, a képzőművészeti ügynökséget.

Urbán Zsolt a HírTV vendége volt, ahol a CBA csak az apropót adta, valójában a fő témát a #loveislove kampány szolgáltatta.

Egy évre szól, de kétszer meghosszabbítható további egy-egy évre.

hirdetés

Mentes-M Díj újra! Megújult és új kategóriákkal idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2019. augusztus 30.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2019. augusztus 30.

Keressük Magyarország legszebb, legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásait! Nevezési határidő: 2019.08.30.

Találkozunk szeptemberben! Gyertek el, egyszerre két szakmai konferenciát is adunk a Nagy Kreatív Márkanap két hajóján. Egy egész nap az A38-on együtt! 2019.09.04.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A szeptember 6-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop szeptember 12-én, limitált létszámmal.

Az Üzlet és Pszichológia és a hrpwr.hu ismét bemutatja a nagy sikerű „kékgalléros” konferenciát! Kékgalléros HR kihívások 3.0 szakmai konferencia szeptember 26-án.

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 4.

Az eladásösztönző marketing titkai: élmény, adat, taktika. Hogyan ötvözzük az adatokat az élményekkel? Influencerek és eladásösztönzés tartalommarketinggel – jó és rossz példákon keresztül. Tudatos fogyasztó vs. Promo érzékenység – minden kiderül a proMO2019 workshopon! (x)

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra október 9-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

Zöld marketing és kommunikáció Itt a zöldár! A tudatos fogyasztók már átlátnak a greenwashingon, de mi jön ezután? Save the date: 2019.10.10.

hirdetés
hirdetés