hirdetés
hirdetés
hirdetés
Share on Tumblr

A Scale Research csatlakozik az Inspira Csoporthoz

Nemes Csaba marad a jövőben is a Scale Research ügyvezetője.

hirdetés

A Scale Research, amely az elmúlt 10 évben elsősorban a banki, biztosítói és telekommunikációs szektor számára nyújtott piackutatási és tanácsadási szolgáltatásokat, az Inspira Csoport tagjaként folytatja munkáját -írják a közleményben. 

„Arra, hogy két, kizárólag magyar tulajdonú, az adott kutatási szektorokban meghatározónak tartott cég ilyen formában működjön együtt, ez idáig a magyar piacon nem volt példa" – mondta Nemes Csaba, a Scale Research ügyvezetője.

„A csoport bővülése azon túl, hogy az Inspira healthcare, média és telecom üzletágai a Scale Research ügyfélportfóliójával jól kiegészítik egymást, és a hétköznapi gyakorlatban megnyilvánuló ügyfél- és projektmenedzsment közös platformra kerül, számos, eddig kihasználatlan lehetőséget is tartogat" - mondta Géczi Tamás, az Inspira ügyvezetője.

Nemes Csaba a jövőben is a Scale Research ügyvezetőjeként tevékenykedik, míg Géczi Tamás, az Inspira ügyvezetője felel a cégcsoport integrációjáért és a közös fejlesztési projektek megvalósításáért. 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Share on Tumblr
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Az Ipsos a 8-14 éves gyerekek médiahasználati szokásait vizsgálta.

A német EDEKA szupermarketlánc egy groteszk és egyben nagyon szép reklámot készített. 

Vizuális, márkakommunikációs tervezési feladatokkal bízták meg az ügynökséget.

 

Bekker Balázs a hajléktalanok helyzetét bemutató cikksorozat tervével nyert.

Müller Mihály elmenetele a cég friss tulajdonosváltásával lehet összefüggésben - értesült a 24.hu.

hirdetés

Az Iránytű 2017 kommunikációs verseny nevezési határideje: február 24. 18 óra

Február 28-án ismét gyógyszerkommunikációs konferencia. Fókuszban a jövő betegei és médiafogyasztási szokásaik lesznek.

Tippek és trükkök a prezi.com használatáról. Workshop 2017. március 8-án.

A Kreatív és a Republic Group által közösen szervezett konferencia március 9-én várja a reklámipar jövője iránt érdeklődőket.

Indul a nevezés az idei Hipnózisra, amely Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye. Nevezési határidő: március 10.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: március 17.

Micro moments, Google Adwords és Youtube, videotartalom stratégia, mobilhirdetés, attribúciós modellezés

2017. április 6-7. Országos sales meeting azoknak, akik szeretnek értékesíteni, és még jobbak akarnak lenni!

Idén is megrendezzük az FMCG-szektor egyik legmeghatározóbb, kétnapos eseményét. Időpont: 2017.04.27-28.

hirdetés
hirdetés