hirdetés
hirdetés
hirdetés

A Juventushoz pártoltak a rádióhallgatók

Az első négy napon a Juventusra kapcsolt át a legtöbb egykori Sláger és Danubius-hallgató, de az MR2 és a Rádió1 is nyert a Danubius és a Sláger leállásán. Az újak közül a Class FM-nek sikerült valamivel jobban az indulás – állítja a Maximize és az Nrc piackutató közös felmérése.
hirdetés
Kedves látogatónk! Ez a tartalom csak a Kreatív Online előfizetői számára elérhető, kérünk, a megtekintéséhez lépj be!
 
Ha nincs kéznél a jelszó, érdemes előkeresni, mert a jövőben az archívum mellett az exkluzív tartalmaknál is sűrűbben találkozhatsz majd vele. Az elofizetes@pphmedia.hu címen segítünk, ha nem került elő.
 
Ha nincs élő előfizetésetek, itt választhatjátok ki a számotokra megfelelő csomagot.
E-mail cím:
Jelszó:
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

Február közepétől a Story és Best magazin szerkesztősége újra közös főszerkesztő vezetésével állítja elő a magazinok tartalmát. A csapat élére Takács Gabriella érkezik.

A Save The Backstage keretében egyedi ruhák vásárlásával segíthetünk a nehéz helyzetben lévő szektor tagjain.

A Bandcamp intézi a gyártást, a szállítást, az előadó pedig saját kívánságai szerint tervezheti meg a megjelenést.

A Capitolium ostroma ismét megmutatta, hogy a közösségi oldalak saját érdekük miatt a szélsőséges tartalmak felé tolják a felhasználókat. Bob Hoffman reklámszakember szerint pedig a reklámipar végigasszisztálja ezt a folyamatot.

A verseny alappilléreinek számító kategóriák körül motoszkáltak, nem is keveset. 

kapcsolódó linkek

Hozzászólások (5 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
#
Most nézem a hozzászólásom vége kicsit furára sikeredett :) Internet , igen igazad van. Egy másik rádiós szakmai probléma, de nem csak kis hazánkban, hogy a hallgatók
elöregednek és a fiatalok nem igazán itt keresik a zenéket leginkább. Letölt , hallgat iPOD, mp3 lejátszó és a bűvös internet itt jön be a képbe ismét. Nézzük csak
meg , melyik rádió az akinek profi web oldala van, legalább 4-5 webrádióval kiegészítve, vagy letöltési lehetőséget biztosítana??? Hát elvétve egy két vidéki
rádió ahol ezt már láttam. Országos rádió, meg most küzd még azzal mi is az internet ... Utolsó záró gondolat, ez a rádiós meccs már rég eldőlt, és a rádiók
állnak vesztésre, jön a nyakukra a web2 meg tudj isten mi nem , és ők állnak és néznek, és perelne, és kenik másokra a saját tehetetlen dühük összes veszteségét.
Ez van, de az idő halad a karaván meg áll !
#
@ribbon: fején találtad a szöget, ez még nem a végleges állapot, szerintünk is csak pillanatfelvétel, quasi a big bang után 2 nappal - viszont, ha tippelni kellene, azt
modanám, hogy inkább a net fog ebből is győztesen kijönni, mert az ottani erős mérhetőség még jobban felértékelődik, ha egy másik területen (rádió) bizonytalanság
van
#
Mielőtt elmérgesedő vitába menne mindenki a rádiók problematikájáról. Ez a kutatás egy pillanat felvétel, mert egy adott időt rögzítve von le következtetést a
rádiókról. Részemről a lényeg , hogy a két új rádió hallgatói elismerése, majd akkor lesz érdekes, amikor egy fél év elteltével a beállt műsorok hallgatóit
kérdezik meg majd. Most ez arra jó, hogy lássuk mi történik ha két új márka jelenik meg a régi helyén. ( Juventus , Rádió 1 ,soha nem lesz nyerő egy teljes országot
lefedő rádióval szemben) Nagy kérdés majd még az lesz , amikor a felszabadulni látszó Bumeráng stáb hova költözik. Itt már nagy választás nincs , mivel a Class a
pirítóst eszi . Egy másik megközelítésben pedig ne higgyük azt , hogy a most felszabaduló reklám költések automatikusan az új rádiók helyett a Juventus vagy egyéb
rádiók felé vándorolnak majd, mivel a Tv-k ára relatíve alacsony így van ott még hely helyhely .helhely.hely .melyhmegtakarított megtekarított millióknak.
#
@Imre84
Nem, természetesen nem a Juventus fizetett hirdetése, tudod, ha az lenne, akkor azt jelölnénk. "A Maximize médiaügynökség és az Nrc piackutató 600 fős reprezentatív
mintán végzett online kérdőíves felmérést azon 18-49 korúak körében, akik hetente legalább egyszer hallgatnak rádiót." Ez ennyi, nem több, nem kevesebb. Az eredmény
természetesen, mint mindig minden erdmény, megkérdőjelezhető. Ha például érvelsz, lehet vitatkozni is. :)
#
Mi ez? A Juventus fizetett hirdetése? A budapesti, regionális lefedettségű Juventus rádióra hangoltak azok is, akik Hajdúszoboszlón hallgaták a Slágert és a Danubiust? A
teljes lefedettségű Petőfire pedig kevesebben? Kik azok az egyéb rádiók, ahol a legjobbak az eredmények? Gyalázatos, hogy egy ilyen egyértelműen mutyi, szakmaiságot
nélkülöző statisztikailag értelmezhetetlen pl. 73 fős (Danubius rádió rajongó választása), cikk publikálásra került......
hirdetés
hirdetés

A Google, a Design Terminal és a IVSZ támogatásával 2020-ban létrejött szervezet már várja a hazai vállalkozások válaszait.

Az Egyesült Királyságban pedig már több időt töltenek el a videós platformon a userek, mint a Facebookon.

A TheHut.com Ltd. ezen kívül valótlan, vásárlásra sürgető üzenetekkel is borzolta a GVH idegeit.

Szinkronszínészként és csatornák hangjaként is sokat lehetett hallani, a legutóbbi időkben a Retro Rádió, az AMC és a Best FM hivatalos hangja volt.

A cég ügyfelei számára is elérhetők a videós platform hirdetési felületei.

Január végén ismét megrendezzük a Kreatív szaklap PR-workshopját, ahol első kézből ismerkedhettek meg a 2020-as év kiemelkedő PR-kampányaival.

Február 4-én bemutatkoznak a HRKOMM Award 2020 nyertes pályázatai! Stay tuned! A programot folyamatosan frissítjük!

Milyen régi, új és régiúj, azaz a változásokkal együtt frissülő szolgáltatásokat tudnak nyújtani 2021-ben a HR-szolgáltatók? Február 16-án megtudhatjátok az év első szakmai rapid találkozóján!

hirdetés
hirdetés