hirdetés
hirdetés
hirdetés
Letölthető kutatások:
az országos és hálózatos rádióadók hallgatottsági adatai
Letölthető kutatások:
szpot-toplisták • hirdetők és márkák toplistái • szpotszámok szektoronként • átlagos nézettség a nap folyamán • műsortipológiák megoszlása • egyes csatornatípusok nézésére fordított idő • heti nézettségi toplista
Letölthető kutatások:
indoor kampányok havi hatékonyságvizsgálata • havi outdoor plakátvizsgálat

Letölthető kutatások:
online kampányok hatékonyságvizsgálata

Letölthető kutatások:
legolvasottabb havonta vagy ritkábban megjelenő lapok • legolvasottabb napilapok • legolvasottabb heti- vagy kétheti lapok • lapcsoportok olvasottsága

Letölthető kutatások:
a DM területeinek meghatározása • hirdetői DM-költségek megoszlása • DM aránya a hirdető marketingkommunikációs költségvetésében • hirdetői DM-költségek megoszlása cégnagyság szerint • ügynökségi bevételek megoszlása tevékenységek szerint • hirdetői DM-költségek szektoriális megoszlása

hirdetés
hirdetés

A Magyar Instagram Körkép 3.0 kutatás eredményeinek és az Instagram legfrissebb híreinek ismertetése, a turisztikai szektorra fókuszálva. Május 30., 09:00

Pakk Csomagolásdizájn-verseny célja, hogy megtaláljuk Magyarország legszebben tervezett és kivitelezett termékcsomagolásait. Meghosszabbított nevezési határidő: május 31.

Idén tizedik alkalommal hirdetjük meg az online videótartalmak versenyét. Hosszabbított nevezési határidő: június 1.

Gyakorlatorientált tréning a SAKKOM Interaktív szakmai támogatásával a Google AdWords kampány létrehozásának és optimalizálásának technikájáról és trükkjeiről, egészen a kezdő lépésektől. június 6., 08.30 - 14.00

Nemzetközi PR Best Practices június 7-én: Nemzetközi PR vezetők esettanulmányai és vacsora az ICCO elnökségi tagjaival

Játssz komolyan! – LEGO® SERIOUS PLAY® workshop: Legózz a fejlődésért, legózz a flow élményért! Három LEGO® SERIOUS PLAY® workshop egy napon, válaszd ki a saját témádat! Időpont: június 14.

Ülj a géphez! – Facebook tréning HR-eseknek. Toborzási kampányok a Facebookon, lépésről lépésre, június 20-án.

A verseny célja, hogy díjazza az egyedi belsőépítészeti dizájnt, kreatív vendéglátóipari/hotel kommunikációt és márkamegjelenést. Nevezési határidő: 2018.06.29.

Az Élelmiszer az FMCG szektor meghatározó szaklapja új versenyt indít. A verseny célja, hogy megtaláljuk a hazai piac legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeit. Nevezési határidő: augusztus 31.

hirdetés