hirdetés
hirdetés
hirdetés
Letölthető kutatások:
az országos és hálózatos rádióadók hallgatottsági adatai
Letölthető kutatások:
szpot-toplisták • hirdetők és márkák toplistái • szpotszámok szektoronként • átlagos nézettség a nap folyamán • műsortipológiák megoszlása • egyes csatornatípusok nézésére fordított idő • heti nézettségi toplista
Letölthető kutatások:
indoor kampányok havi hatékonyságvizsgálata • havi outdoor plakátvizsgálat

Letölthető kutatások:
online kampányok hatékonyságvizsgálata

Letölthető kutatások:
legolvasottabb havonta vagy ritkábban megjelenő lapok • legolvasottabb napilapok • legolvasottabb heti- vagy kétheti lapok • lapcsoportok olvasottsága

Letölthető kutatások:
a DM területeinek meghatározása • hirdetői DM-költségek megoszlása • DM aránya a hirdető marketingkommunikációs költségvetésében • hirdetői DM-költségek megoszlása cégnagyság szerint • ügynökségi bevételek megoszlása tevékenységek szerint • hirdetői DM-költségek szektoriális megoszlása

hirdetés
hirdetés

A verseny célja, hogy megtaláljuk és díjazzuk a legszebben tervezett és kivitelezett médiatermékeket Magyarországon. Weboldalakat, alkalmazásokat, tévéműsorokat, magazinokat és más nyomtatott kiadványokat lehet nevezni. Meghosszabbított nevezési határidő: szeptember 22.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Hosszabbított nevezési határidő: 09.22.

Szeptember 28-án ismét Gyógyszerkommunikációs konferencia. Fókuszban a technológiai fejlődés előnyei és kihívásai: E-recept, Data Science, okos eszközök.

A 2017. október 4-én megrendezésre kerülő rendezvényen a nyomdaipar és marketing találkozik egymással!

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 6.

Mindennapi marketing a turizmusban – adatelemzés, szegmentálás, termékfejlesztés és kommunikáció a gyakorlatban. Turisztikai marketing konferencia 2.0 október 10-én.

Workshop a Kreatív szervezésében a Sakkom Interaktív szakmai támogatásával. Október 11.

Elindult a Lollipop 2017 nevezési időszaka. A verseny célja: kreatív btl-megoldások és kapcsolódó kommunikációs kampányok díjazása. Nevezési határidő: 2017.10.13.

Ismét YouTube a Hajón október 12-én a Google és a Kreatív szervezésében!

Cél: a reklám- és tágabb értelemben vett kommunikációs ipar gyártói oldalának legkiválóbb megoldásait jutalmazni. Nevezési határidő: október 27.

hirdetés