hirdetés
hirdetés
hirdetés
Letölthető kutatások:
az országos és hálózatos rádióadók hallgatottsági adatai
Letölthető kutatások:
szpot-toplisták • hirdetők és márkák toplistái • szpotszámok szektoronként • átlagos nézettség a nap folyamán • műsortipológiák megoszlása • egyes csatornatípusok nézésére fordított idő • heti nézettségi toplista
Letölthető kutatások:
indoor kampányok havi hatékonyságvizsgálata • havi outdoor plakátvizsgálat

Letölthető kutatások:
online kampányok hatékonyságvizsgálata

Letölthető kutatások:
legolvasottabb havonta vagy ritkábban megjelenő lapok • legolvasottabb napilapok • legolvasottabb heti- vagy kétheti lapok • lapcsoportok olvasottsága

Letölthető kutatások:
a DM területeinek meghatározása • hirdetői DM-költségek megoszlása • DM aránya a hirdető marketingkommunikációs költségvetésében • hirdetői DM-költségek megoszlása cégnagyság szerint • ügynökségi bevételek megoszlása tevékenységek szerint • hirdetői DM-költségek szektoriális megoszlása

hirdetés
hirdetés

Díjátadó: 19.11.26. (19:30) Akvárium Vedd meg jegyed a bétéelesek bulijára!

Tapasztalatok, gyakorlati tanácsok – átállási workshop

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Nap című konferenciát. A nap, amikor az employer branding szakma találkozik.

Workshop az online véleményvezérek megítéléséről és az influencer marketing várható hazai trendjeiről egy exkluzív kutatás tükrében. Dátum: december 04.

Megújult kategóriarendszerrel tér vissza a Kreatív korábban DMBP néven futó, digitális eszközöket és megoldásokat díjazó versenye. Nevezési határidő: 2019.11.29.

Egész napos konferencia a pénzügyi termékek és szolgáltatások, az ezeket értékesítő pénzintézetek marketingjéről és kommunikációjáról. Dátum: 2019.12.04.

A Prizma Kreatív PR Díj idei dajátadója - gyere, ünnepelj velünk!

hirdetés