Új, kreatív fiataloknak szóló nemzetközi pályázat indul
A Roger Hatchuel Academy először érhető el Magyarországról, egy szerencsés vehet részt a Cannes Lions ideje alatt zajló képzésen.
A Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége (MAKSZ) által jegyzett Kreatív Utánpótlás (KRU) projekt legújabb kezdeményezése a Roger Hatchuel Academyn való részvételi lehetőség – közölte a szövetség a Kreatívval. A program kiemelt támogatója és szakmai partnere a Magyar Telekom.
A Roger Hatchuel Academyn való részvételre 30 országból 30 tanuló kap lehetőséget, idén először lehet ott Magyarország delegáltja is a programban. Maga a projekt egy kifejezetten diákokat célzó képzés, ahol a reklámszakma alapjait igyekeznek bemutatni a részvevőknek, az ügyfélbriefek megoldásától a kreatív történetmesélésen át az ügynökségek működési szisztémájának átlátásáig. A képzés a Cannes Lions ideje alatt zajlik.

A programra 18-22 év közötti egyetemi/főiskolai hallgatók jelentkezését várják, akik szívesen eltöltenének néhány napot és inspirálódnának a Cannes Lions fesztivál részeként belül a Roger Hatchuel Academyn június 17-22 között.
A jelentkezés díjmentes, önéletrajz – és egy 2 perces bemutatkozó videó feltöltéséhez kötött a regisztráció. A jelentkezők közül a MAKSZ szakmai csapata 3 főt fog delegálni és a Cannes Lions szervezői fogják kiválasztani a TOP 3-ból, hogy ki nyeri el az ösztöndíjat.

Az Academy szervezői díjmentesen biztosítják a képzést, a repülőjegyről és szállásról a MAKSZ gondoskodik.
A jelentkezési határidő január 31. csütörtök 12:00.