hirdetés
hirdetés
hirdetés

Új, kreatív fiataloknak szóló nemzetközi pályázat indul

A Roger Hatchuel Academy először érhető el Magyarországról, egy szerencsés vehet részt a Cannes Lions ideje alatt zajló képzésen.

hirdetés

A Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége (MAKSZ) által jegyzett Kreatív Utánpótlás (KRU) projekt legújabb kezdeményezése a Roger Hatchuel Academyn való részvételi lehetőség – közölte a szövetség a Kreatívval. A program kiemelt támogatója és szakmai partnere a Magyar Telekom.

A Roger Hatchuel Academyn való részvételre 30 országból 30 tanuló kap lehetőséget, idén először lehet ott Magyarország delegáltja is a programban. Maga a projekt egy kifejezetten diákokat célzó képzés, ahol a reklámszakma alapjait igyekeznek bemutatni a részvevőknek, az ügyfélbriefek megoldásától a kreatív történetmesélésen át az ügynökségek működési szisztémájának átlátásáig. A képzés a Cannes Lions ideje alatt zajlik.

A programra 18-22 év közötti egyetemi/főiskolai hallgatók jelentkezését várják, akik szívesen eltöltenének néhány napot és inspirálódnának a Cannes Lions fesztivál részeként belül a Roger Hatchuel Academyn június 17-22 között.

A jelentkezés díjmentes, önéletrajz – és egy 2 perces bemutatkozó videó feltöltéséhez kötött a regisztráció. A jelentkezők közül a MAKSZ szakmai csapata 3 főt fog delegálni és a Cannes Lions szervezői fogják kiválasztani a TOP 3-ból, hogy ki nyeri el az ösztöndíjat.

Forrás: a Roger Hatchuel Academy oldala
Forrás: a Roger Hatchuel Academy oldala

Az Academy szervezői díjmentesen biztosítják a képzést, a repülőjegyről és szállásról a MAKSZ gondoskodik.

A jelentkezési határidő január 31. csütörtök 12:00.

Jelentkezés és minden további infó a KRU oldalán található.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Új betűtípust kapott az operációs rendszer, aminek a következő verziója már nem édességről kapja a nevét.

Egy cipősdobozba sűrítette az ikonikus pillanatokat a márka új reklámfilmje.

Célzott ajánlók segítik a könnyebb tájékozódást a megújult oldalon.

Az önirónián és mémeken szocializálódott Instagram generációt célozza a meki új kampánya.

A cég végre megerősítette a pletykákat: tényleg lesz külön „hírek” szekció az appban, és azt valódi újságírók töltik majd meg.

hirdetés

Mentes-M Díj újra! Megújult és új kategóriákkal idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2019. augusztus 30.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2019. augusztus 30.

Keressük Magyarország legszebb, legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásait! Nevezési határidő: 2019.08.30.

Találkozunk szeptemberben! Gyertek el, egyszerre két szakmai konferenciát is adunk a Nagy Kreatív Márkanap két hajóján. Egy egész nap az A38-on együtt! 2019.09.04.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A szeptember 6-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop szeptember 12-én, limitált létszámmal.

Az Üzlet és Pszichológia és a hrpwr.hu ismét bemutatja a nagy sikerű „kékgalléros” konferenciát! Kékgalléros HR kihívások 3.0 szakmai konferencia szeptember 26-án.

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 4.

Az eladásösztönző marketing titkai: élmény, adat, taktika. Hogyan ötvözzük az adatokat az élményekkel? Influencerek és eladásösztönzés tartalommarketinggel – jó és rossz példákon keresztül. Tudatos fogyasztó vs. Promo érzékenység – minden kiderül a proMO2019 workshopon! (x)

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra október 9-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

Zöld marketing és kommunikáció Itt a zöldár! A tudatos fogyasztók már átlátnak a greenwashingon, de mi jön ezután? Save the date: 2019.10.10.

hirdetés
hirdetés