hirdetés
hirdetés
hirdetés

Új, kreatív fiataloknak szóló nemzetközi pályázat indul

A Roger Hatchuel Academy először érhető el Magyarországról, egy szerencsés vehet részt a Cannes Lions ideje alatt zajló képzésen.

hirdetés

A Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége (MAKSZ) által jegyzett Kreatív Utánpótlás (KRU) projekt legújabb kezdeményezése a Roger Hatchuel Academyn való részvételi lehetőség – közölte a szövetség a Kreatívval. A program kiemelt támogatója és szakmai partnere a Magyar Telekom.

A Roger Hatchuel Academyn való részvételre 30 országból 30 tanuló kap lehetőséget, idén először lehet ott Magyarország delegáltja is a programban. Maga a projekt egy kifejezetten diákokat célzó képzés, ahol a reklámszakma alapjait igyekeznek bemutatni a részvevőknek, az ügyfélbriefek megoldásától a kreatív történetmesélésen át az ügynökségek működési szisztémájának átlátásáig. A képzés a Cannes Lions ideje alatt zajlik.

A programra 18-22 év közötti egyetemi/főiskolai hallgatók jelentkezését várják, akik szívesen eltöltenének néhány napot és inspirálódnának a Cannes Lions fesztivál részeként belül a Roger Hatchuel Academyn június 17-22 között.

A jelentkezés díjmentes, önéletrajz – és egy 2 perces bemutatkozó videó feltöltéséhez kötött a regisztráció. A jelentkezők közül a MAKSZ szakmai csapata 3 főt fog delegálni és a Cannes Lions szervezői fogják kiválasztani a TOP 3-ból, hogy ki nyeri el az ösztöndíjat.

Forrás: a Roger Hatchuel Academy oldala
Forrás: a Roger Hatchuel Academy oldala

Az Academy szervezői díjmentesen biztosítják a képzést, a repülőjegyről és szállásról a MAKSZ gondoskodik.

A jelentkezési határidő január 31. csütörtök 12:00.

Jelentkezés és minden további infó a KRU oldalán található.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

Ügynökségeket és cégeket hívtak ki: mutassák meg legviccesebb fuszeklijüket.

A portálok a 30-59 éves célcsoportban szeretnének erősíteni a Cad Media segítségével.

A cég áprilistól szünetelteti a reklámtevékenységét.

A Wieden + Kennedy Oregon államnak készített kampánya a számszerű tényekre épít.

A social distancing alatt is lehetünk szociálisak a márka szerint.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Mit tehet az ember a környezetért a saját munkahelyén - és hogyan tegye mindezt a vállalati kultúra részévé? Gyakorlati tippek, információk a témában.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop április 2-án, limitált létszámmal.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Milyen tapasztalatok vannak az egészségügyben a GDPR életbe lépése óta? Mit kellene tenni annak érdekében, hogy az Elektronikus Egészségügyi Szolgáltatási Tér (EESZT) használata megfeleljen az európai uniós szabályoknak? Hogyan lehetne ad

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Digitális automatizáció a marketingben: Mire való a chatbot és mikor érdemes használni? Milyen lehetőségek vannak vele a márkaépítésben? Mi a szerepe az ügyfélkapcsolatban? Mi a jó chatbot stratégia?

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! A Kreatív szaklap először szervezi meg a Best of Best.net & Lollipop workshopot, amelyen az ügynökségek bemutatják a két versenyen legeredményesebben szereplő kampányaikat.

A verseny célja, hogy egy olyan díjat indítson el az FMCG, és az ezzel a szegmenssel szorosan összefüggő Horeca-piac számára, amely felhívja a figyelmet az elmúlt év sikeres innovációira a fogyasztók, a kereskedelem, a vendéglátás és a szállodaipar területén. Nevezési határidő: június 3.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre!

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! ÚJ IDŐPONT HAMAROSAN!

hirdetés
hirdetés