hirdetés
hirdetés
hirdetés

Új, kreatív fiataloknak szóló nemzetközi pályázat indul

A Roger Hatchuel Academy először érhető el Magyarországról, egy szerencsés vehet részt a Cannes Lions ideje alatt zajló képzésen.

hirdetés

A Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége (MAKSZ) által jegyzett Kreatív Utánpótlás (KRU) projekt legújabb kezdeményezése a Roger Hatchuel Academyn való részvételi lehetőség – közölte a szövetség a Kreatívval. A program kiemelt támogatója és szakmai partnere a Magyar Telekom.

A Roger Hatchuel Academyn való részvételre 30 országból 30 tanuló kap lehetőséget, idén először lehet ott Magyarország delegáltja is a programban. Maga a projekt egy kifejezetten diákokat célzó képzés, ahol a reklámszakma alapjait igyekeznek bemutatni a részvevőknek, az ügyfélbriefek megoldásától a kreatív történetmesélésen át az ügynökségek működési szisztémájának átlátásáig. A képzés a Cannes Lions ideje alatt zajlik.

A programra 18-22 év közötti egyetemi/főiskolai hallgatók jelentkezését várják, akik szívesen eltöltenének néhány napot és inspirálódnának a Cannes Lions fesztivál részeként belül a Roger Hatchuel Academyn június 17-22 között.

A jelentkezés díjmentes, önéletrajz – és egy 2 perces bemutatkozó videó feltöltéséhez kötött a regisztráció. A jelentkezők közül a MAKSZ szakmai csapata 3 főt fog delegálni és a Cannes Lions szervezői fogják kiválasztani a TOP 3-ból, hogy ki nyeri el az ösztöndíjat.

Forrás: a Roger Hatchuel Academy oldala
Forrás: a Roger Hatchuel Academy oldala

Az Academy szervezői díjmentesen biztosítják a képzést, a repülőjegyről és szállásról a MAKSZ gondoskodik.

A jelentkezési határidő január 31. csütörtök 12:00.

Jelentkezés és minden további infó a KRU oldalán található.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Október 20-án indult el a Social Design Network (SDN) nyolc országban, tizenegy partneregyetem bevonásával.

Pastyik Renáta irányítja tovább a kiadó minden értékesítési csatornáját, Kovács Anita tanácsadóként marad "közel a céghez". A nyomtatott Éva magazin "szünetelni" fog.

A DekoRatio Branding & Design Studio által tervezett Anjuna Ice Pops csomagolása is Red Dot-díjat nyert.

Október 30-ig várjuk a nevezéseket a járványhelyzethez igazított RGB-re. A zsűri elnöke idén is Vargha Balázs, a MOME Tervezőgrafika tanszékének vezetője lesz.

A műsor producere Máté Krisztina, az adások heti rendszerességgel lesznek láthatóak.  

Célunk, hogy megtaláljuk a hazai legszebb és legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásokat. Normál nevezési határidő: 10.30. Meghosszabbított nevezési határidő: 11.06.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

Hipnózis sem maradt érintetlenül a napról napra egyre inkább feje tetejére álló 2020-ban, egy dologból azonban nem engedünk - a díjakat idén is átadjuk Magyarország legrégebbi reklámversenyén.

Újrahasznosítottuk 2019 egyik legsikeresebb KREATÍV rendezvényét: itt a Green Wave 2020! November 18-án fókuszban a fenntarthatóság és a marketing!

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU, a Kreatív és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Napot! - Legyél nyolckarú HR SHIVA 1 nap alatt!

hirdetés
hirdetés