hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ők képviselik Magyarországot a Cannes Young Lionson

Öt kategóriában zajlott az előválogató.

hirdetés

A Cannes Young Lions, azaz a Cannes Lions fiatal utánpótlásra koncentráló versenyének előválogatóját a MAKSZ által létrehozott Kreatív Utánpótlás (KRU) vezényli le: öt kategóriában (cyber, film, média, PR és Young Marketers) vártak 30 évnél nem idősebb kreatív párosokat és ügyféloldali fiatalokat.

Húsz fős volt a zsűri, hetven pályázatot értékeltek.

A kategóriákat különféle márkák támogatták a briefek formájában, például a Telekom, az AMC, a KLM, az Adidas ezek itt találhatók, a megváltozott munkaképességűek (munkahelyi) integrációjának témáját pedig a Fogadj Örökbe Egy Macit Alapítvány vezette.



A nyertes pályázatok itt találhatók, június 18. és 22. között fogják Magyarországot képviselni Cannesban. A cyber kategóriát Ördög-Kovács Dániel és Kövesházi Dániel (Mito), a média kategóriát Klujber Balázs és Baranyi László (Publicis One), a film kategóriát Takács András és Rajkó Mihály (Young & Rubicam), a PR kategóriát Kormányos Péter és Keserű Vagyim (HPS), a Young Marketer kategóriát pedig Perge Dániel és Horváth Zsófia (PepsiCo) nyerték. A fenti videón a film kategória nyertes munkája látható.

A többi döntős elmehet a Brain Barra ingyen. A pályázatokat erre lehet megnézni. Lent a boldog nyertesekről tekinthető meg egy fénykép.  A tavalyi Young Lions versenyen egy magyar PR-páros nyert, velük kapcsolódó anyagunkban olvasható interjú.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A márka nevét veszi fel az Aréna és a chill zóna, a Dreher 24 pihenőszigetet kap, az Asahi a VIP-ben jelenik majd meg.

Új évaddal folytatódhat az elmúlt évek egyik legsikeresebb TV2-es műsora, az Exatlon Hungary.

Bár csak 2022-ig jelentették be a felfüggesztését, a kormány tervezete 2023-ban sem számol belőle bevétellel.

Eric Tveter a UPC közép-kelet-európai szárnyának sikeres eladását követően vonul vissza. Az új vezér a Vodafone-tranzakció lezárásáig fogja ezt a posztot betölteni.

Eközben új női online bulvármagazint indítottak, több másik portáljukat pedig átpozicionálják.

hirdetés

A Pont Itt gasztro/szállás/utazás szaklap idén is meghirdeti a hazai Horeca-szakma körében legrangosabb, leglátványosabb design versenyét, a ma már igazi nemzetközi brandnek számító Gastro&Hotel Design Award-ot. Nevezési határidő: július 5.

hirdetés
hirdetés