hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ők képviselik Magyarországot a Cannes Young Lionson

Öt kategóriában zajlott az előválogató.

hirdetés

A Cannes Young Lions, azaz a Cannes Lions fiatal utánpótlásra koncentráló versenyének előválogatóját a MAKSZ által létrehozott Kreatív Utánpótlás (KRU) vezényli le: öt kategóriában (cyber, film, média, PR és Young Marketers) vártak 30 évnél nem idősebb kreatív párosokat és ügyféloldali fiatalokat.

Húsz fős volt a zsűri, hetven pályázatot értékeltek.

A kategóriákat különféle márkák támogatták a briefek formájában, például a Telekom, az AMC, a KLM, az Adidas ezek itt találhatók, a megváltozott munkaképességűek (munkahelyi) integrációjának témáját pedig a Fogadj Örökbe Egy Macit Alapítvány vezette.



A nyertes pályázatok itt találhatók, június 18. és 22. között fogják Magyarországot képviselni Cannesban. A cyber kategóriát Ördög-Kovács Dániel és Kövesházi Dániel (Mito), a média kategóriát Klujber Balázs és Baranyi László (Publicis One), a film kategóriát Takács András és Rajkó Mihály (Young & Rubicam), a PR kategóriát Kormányos Péter és Keserű Vagyim (HPS), a Young Marketer kategóriát pedig Perge Dániel és Horváth Zsófia (PepsiCo) nyerték. A fenti videón a film kategória nyertes munkája látható.

A többi döntős elmehet a Brain Barra ingyen. A pályázatokat erre lehet megnézni. Lent a boldog nyertesekről tekinthető meg egy fénykép.  A tavalyi Young Lions versenyen egy magyar PR-páros nyert, velük kapcsolódó anyagunkban olvasható interjú.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A jövőben a Café felel a szálloda külső kommunikációjáért.

A Soft Opening célja, hogy a gyerekek mellett a szülőket is bevonja a sztoriba.

A nagy adag nosztalgiázás mellé új reklámfilm is készült.

A Sherpa 10 éves születésnapját ünneplő hirdetéseinek megtervezését a TBWA/Helsinkire bízta.

A főpolgármester ezt megválasztása utáni egyik első interjújában ígérte meg.

hirdetés

A legjobb márkaélményeket és aktivációkat keresi a 2019-es Lollipop! Meghosszabbított nevezési határidő: 2019. október 18.

Toborzás/kiválasztás konferencia DEMO-túrával egybekötve november 5-én.

Gondolatok és példák a gyógyszermarketingről, az ipar kommunikációs szakembereitől. 2019.10.29.

A GyártásTrend ősszel folytatja országjáró Roadshow-ját, amelynek keretében a gyártó cégek használható tudást kapnak a digitalizációs ipar 4.0 megoldásokról.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A december 13-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Tapasztalatok, gyakorlati tanácsok – átállási workshop

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Nap című konferenciát. A nap, amikor az employer branding szakma találkozik.

hirdetés
hirdetés