hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ők képviselik Magyarországot a Cannes Young Lionson

Öt kategóriában zajlott az előválogató.

hirdetés

A Cannes Young Lions, azaz a Cannes Lions fiatal utánpótlásra koncentráló versenyének előválogatóját a MAKSZ által létrehozott Kreatív Utánpótlás (KRU) vezényli le: öt kategóriában (cyber, film, média, PR és Young Marketers) vártak 30 évnél nem idősebb kreatív párosokat és ügyféloldali fiatalokat.

Húsz fős volt a zsűri, hetven pályázatot értékeltek.

A kategóriákat különféle márkák támogatták a briefek formájában, például a Telekom, az AMC, a KLM, az Adidas ezek itt találhatók, a megváltozott munkaképességűek (munkahelyi) integrációjának témáját pedig a Fogadj Örökbe Egy Macit Alapítvány vezette.



A nyertes pályázatok itt találhatók, június 18. és 22. között fogják Magyarországot képviselni Cannesban. A cyber kategóriát Ördög-Kovács Dániel és Kövesházi Dániel (Mito), a média kategóriát Klujber Balázs és Baranyi László (Publicis One), a film kategóriát Takács András és Rajkó Mihály (Young & Rubicam), a PR kategóriát Kormányos Péter és Keserű Vagyim (HPS), a Young Marketer kategóriát pedig Perge Dániel és Horváth Zsófia (PepsiCo) nyerték. A fenti videón a film kategória nyertes munkája látható.

A többi döntős elmehet a Brain Barra ingyen. A pályázatokat erre lehet megnézni. Lent a boldog nyertesekről tekinthető meg egy fénykép.  A tavalyi Young Lions versenyen egy magyar PR-páros nyert, velük kapcsolódó anyagunkban olvasható interjú.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

Bejelentették: várható az új arculat és a b2b-profil további erősítése is 2020-ban.

Úgy volt, hogy nem lesz hivatalos mörcs karácsonyra, de aztán észhet tért a cég.

Az árnyalat hivatalosan persze nem a kólásdobozról kapta a nevét, hanem nemes egyszerűséggel „klasszikus kéknek” hívják.

Robert De Niro saját gyűjteményének darabjait is felajálotta a könyvhöz.

A fenntarthatóság jegyében állt össze a két nagy múltú amerikai vállalat.

15 küldőpiac 15 percben. A Pont Itt és a Turizmus Online szakmai rendezvénye Dátum: január 31.

hirdetés
hirdetés