hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ők képviselik Magyarországot a Cannes Young Lionson

Öt kategóriában zajlott az előválogató.

hirdetés

A Cannes Young Lions, azaz a Cannes Lions fiatal utánpótlásra koncentráló versenyének előválogatóját a MAKSZ által létrehozott Kreatív Utánpótlás (KRU) vezényli le: öt kategóriában (cyber, film, média, PR és Young Marketers) vártak 30 évnél nem idősebb kreatív párosokat és ügyféloldali fiatalokat.

Húsz fős volt a zsűri, hetven pályázatot értékeltek.

A kategóriákat különféle márkák támogatták a briefek formájában, például a Telekom, az AMC, a KLM, az Adidas ezek itt találhatók, a megváltozott munkaképességűek (munkahelyi) integrációjának témáját pedig a Fogadj Örökbe Egy Macit Alapítvány vezette.



A nyertes pályázatok itt találhatók, június 18. és 22. között fogják Magyarországot képviselni Cannesban. A cyber kategóriát Ördög-Kovács Dániel és Kövesházi Dániel (Mito), a média kategóriát Klujber Balázs és Baranyi László (Publicis One), a film kategóriát Takács András és Rajkó Mihály (Young & Rubicam), a PR kategóriát Kormányos Péter és Keserű Vagyim (HPS), a Young Marketer kategóriát pedig Perge Dániel és Horváth Zsófia (PepsiCo) nyerték. A fenti videón a film kategória nyertes munkája látható.

A többi döntős elmehet a Brain Barra ingyen. A pályázatokat erre lehet megnézni. Lent a boldog nyertesekről tekinthető meg egy fénykép.  A tavalyi Young Lions versenyen egy magyar PR-páros nyert, velük kapcsolódó anyagunkban olvasható interjú.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

A koronavírus elleni vakcinák népszerűsítésére fordítják a Super Bowlra szánt reklámbüdzsét.

A felnőtteknek szóló közös alkotói pályázat Alkosd újra a világod! címmel vár síkban épített mozaikképeket. Jelentkezési határidő: február 28.

Az együttműködés 2018-ban indult, az ügynökség most ismét megnyerte a tendert.

Sanders csodás kesztyűivel fázik The Beatles-, Fleetwood Mac-, Arctic Monkeys-, Paramore-, The Killers- és Foals-klasszikuson is.

Szeged első független hírportálja 18 ezer dollárt kap az Open Society Initiative for Europe-tól.

Január végén ismét megrendezzük a Kreatív szaklap PR-workshopját, ahol első kézből ismerkedhettek meg a 2020-as év kiemelkedő PR-kampányaival.

Február 4-én bemutatkoznak a HRKOMM Award 2020 nyertes pályázatai! Stay tuned! A programot folyamatosan frissítjük!

Milyen régi, új és régiúj, azaz a változásokkal együtt frissülő szolgáltatásokat tudnak nyújtani 2021-ben a HR-szolgáltatók? Február 16-án megtudhatjátok az év első szakmai rapid találkozóján!

Épülj, hogy építhess! – Alkalmazottpszichológia-tudás a hétköznapokra HR-eseknek, cégvezetőknek, coachoknak! Féléves képzés péntekenként: 10 oktatási nap + 9 konzultációs alkalom! 2021. februártól júliusig!

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: március 12.

hirdetés
hirdetés