hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ők képviselik Magyarországot a Cannes Young Lionson

Öt kategóriában zajlott az előválogató.

hirdetés

A Cannes Young Lions, azaz a Cannes Lions fiatal utánpótlásra koncentráló versenyének előválogatóját a MAKSZ által létrehozott Kreatív Utánpótlás (KRU) vezényli le: öt kategóriában (cyber, film, média, PR és Young Marketers) vártak 30 évnél nem idősebb kreatív párosokat és ügyféloldali fiatalokat.

Húsz fős volt a zsűri, hetven pályázatot értékeltek.

A kategóriákat különféle márkák támogatták a briefek formájában, például a Telekom, az AMC, a KLM, az Adidas ezek itt találhatók, a megváltozott munkaképességűek (munkahelyi) integrációjának témáját pedig a Fogadj Örökbe Egy Macit Alapítvány vezette.



A nyertes pályázatok itt találhatók, június 18. és 22. között fogják Magyarországot képviselni Cannesban. A cyber kategóriát Ördög-Kovács Dániel és Kövesházi Dániel (Mito), a média kategóriát Klujber Balázs és Baranyi László (Publicis One), a film kategóriát Takács András és Rajkó Mihály (Young & Rubicam), a PR kategóriát Kormányos Péter és Keserű Vagyim (HPS), a Young Marketer kategóriát pedig Perge Dániel és Horváth Zsófia (PepsiCo) nyerték. A fenti videón a film kategória nyertes munkája látható.

A többi döntős elmehet a Brain Barra ingyen. A pályázatokat erre lehet megnézni. Lent a boldog nyertesekről tekinthető meg egy fénykép.  A tavalyi Young Lions versenyen egy magyar PR-páros nyert, velük kapcsolódó anyagunkban olvasható interjú.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Dinamikus kizárási listákat lehet vele létrehozni, amivel egyszerűsíthetik a kampányok menedzselését.

Michal Malysa tizenöt piacon vezényli majd a cégcsoport külső és belső kommunikációját.

A bútoráruház nem is költ más offline csatornán, a szpot a saját kreatívcsapat munkája.

534 különböző ruhadarab vonul fel a bevásárlóközpontból a látványos videókban.

A patika kampányokért jött, de még több lett belőle.

Tarts velünk április 22-én, hogy megtudd, hogy mitől működik a mentoring és nagyköveti rendszer – és mitől nem!

Mindenkit meggyötört a pandémia, a motiváltságukat vesztett, kiégett és akár még fizikailag is megviselt munkatársak aránya lényegesen nőtt a szervezeteken belül. Milyen eszközei vannak erre egy vállalatnak? Gyere el ingyenes szakmai randinkra, ahol több tucat javaslatot adunk a kezedbe!

hirdetés
hirdetés