hirdetés
hirdetés
hirdetés

November 7-én lesz az Eurobest hazai előválogató versenye

A MAKSZ által szervezett KRU programra 30 év alatti szövegíró-art director párosokat várnak.

hirdetés

Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége (MAKSZ) által jegyzett Kreatív Utánpótlás (KRU) program meghirdette a Eurobest hazai előválogató versenyét, a Magyar Telekom főtámogatásával és szakmai partnerségében. A helyszín a Premier Kultcafé, a verseny reggel 8:45-től éjfélig tart.

A 2018. november 7-ei egész napos előválogató versenyre 30 évnél fiatalabb kreatív párokat (art director – copywriter) várnak. 

Magyarországot a zsűri által legjobbnak ítélt páros képviselheti 2018. november 22-24 között Varsóban megrendezésre kerülő megmérettetésen.

Regisztrálni ide kattintva lehet, részletek pedig itt olvashatók.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A jövőben a Café felel a szálloda külső kommunikációjáért.

A Soft Opening célja, hogy a gyerekek mellett a szülőket is bevonja a sztoriba.

A nagy adag nosztalgiázás mellé új reklámfilm is készült.

A Sherpa 10 éves születésnapját ünneplő hirdetéseinek megtervezését a TBWA/Helsinkire bízta.

A főpolgármester ezt megválasztása utáni egyik első interjújában ígérte meg.

hirdetés

A legjobb márkaélményeket és aktivációkat keresi a 2019-es Lollipop! Meghosszabbított nevezési határidő: 2019. október 18.

Toborzás/kiválasztás konferencia DEMO-túrával egybekötve november 5-én.

Gondolatok és példák a gyógyszermarketingről, az ipar kommunikációs szakembereitől. 2019.10.29.

A GyártásTrend ősszel folytatja országjáró Roadshow-ját, amelynek keretében a gyártó cégek használható tudást kapnak a digitalizációs ipar 4.0 megoldásokról.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A december 13-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Tapasztalatok, gyakorlati tanácsok – átállási workshop

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Nap című konferenciát. A nap, amikor az employer branding szakma találkozik.

hirdetés
hirdetés