hirdetés
hirdetés
hirdetés

Megvannak a Young Cannes Lions nyertesek média és film kategóriában

Tizenöt, illetve tizenkét alkotást értékeltek, négy, illetve három pályázat jutott a döntőbe a két kategóriában.

hirdetés

Az idei Young Cannes Lions verseny második napján a film és média kategóriában hirdettek nyerteseket.

Média kategóriában tizenöt alkotást értékelt a zsűri, négy pályázat jutott a döntőbe, az alábbi eredmények születtek:

1. helyezést Baku fantázianevű csapat nyert, azaz a Wavemaker Hungary munkatársai Sléger Kata és Farsang-Bajczi Natália Kira;
2. helyezést ért el a Yamoussoukro csapat, azaz Baranyi László (Publicis Groupe/Starcom) és Greifenstein Jakab (Publicis Groupe/Performics);
3. helyezést ért el a Valletta csapata, azaz Mediacom munkatársai Kassai Júlia és Szakács Előd;
4. helyezést ért el Freetown csapata, azaz TeamRed és B2Events munkatársai, Czmarkó Gergő és Kostyál Anna.

A nyertesek

A pályázatok itt tekinthetők meg, a BKV Zrt. által biztosított brief pedig itt.

Film kategóriában tizenkét alkotást értékelt a zsűri, három pályázat jutott a döntőbe, az alábbi eredmények születtek:

1. helyezést Victoria fantázianevű csapata nyerte, azaz VMLY&R munkatársai Takács András és Rajkó Mihály;
2. helyezést Maputo csapata, azaz Republic Group munkatársai Száraz Bence és Lotfi Árzsáng Áron;
3. helyezést Párizs csapata, azaz DDB és Iris Film munkatársai Budavári Balázs és Szurdi Panni.

A pályázatok itt tekinthetők meg, a Magyar Telekom által biztosított brief pedig itt.

A nyertesek

A második napi integrált zsűri tagjai:

Alberti Rita (ACG)
Ámon Ágnes (Ogilvy/Geometry)
Beluscsák Márk (OMG)
Falvay László (VMLYR)
Ferenczy Gábor (Well)
Gulyás László (Shutterstock)
Hevesi László (Isobar Budapest)
Jávor Bence ( Greenroom)
Jedlicska Márton (Wavemaker)
Kenczler Marci (HPS)
Kovács Gábor (Uniomedia)
Major Helga ( Publicis Groupe/Zenith)
Mező László (Mediacom)
Moldván Ákos (Magyar Telekom)
Nemecz-Novák Zsuzsanna és Demjén Anikó (BKV)

A döntősök és a zsűri

A nyertes csapatok június 17-ei héten a Cannes Lions Fesztiválon fogják képviselni Magyarországot, míg a döntőbe jutottak Brain Bar fesztiválbelépőt kapnak.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Január 16-tól működik a Magyar Hang Plusz, ahova a mélyebb, alapos újságírói munkával készült írások kerülnek.

Mindezzel új hírlevél-feliratkozókat keresnek: hárman saját üzenet tolmácsolására kérhetnek meg egy általuk kiválasztott celebet.

Személyre szóló üzenetet lehet küldeni annak, akinek szeretnénk. Kampánybejelentő! 

A Save The Backstage keretében egyedi ruhák vásárlásával segíthetünk a nehéz helyzetben lévő szektor tagjain.

A Bandcamp intézi a gyártást, a szállítást, az előadó pedig saját kívánságai szerint tervezheti meg a megjelenést.

Január végén ismét megrendezzük a Kreatív szaklap PR-workshopját, ahol első kézből ismerkedhettek meg a 2020-as év kiemelkedő PR-kampányaival.

Február 4-én bemutatkoznak a HRKOMM Award 2020 nyertes pályázatai! Stay tuned! A programot folyamatosan frissítjük!

Milyen régi, új és régiúj, azaz a változásokkal együtt frissülő szolgáltatásokat tudnak nyújtani 2021-ben a HR-szolgáltatók? Február 16-án megtudhatjátok az év első szakmai rapid találkozóján!

Épülj, hogy építhess! – Alkalmazottpszichológia-tudás a hétköznapokra HR-eseknek, cégvezetőknek, coachoknak! Féléves képzés péntekenként: 10 oktatási nap + 9 konzultációs alkalom! 2021. februártól júliusig!

hirdetés
hirdetés