hirdetés
hirdetés
hirdetés

Megvannak a Young Cannes Lions nyertesek média és film kategóriában

Tizenöt, illetve tizenkét alkotást értékeltek, négy, illetve három pályázat jutott a döntőbe a két kategóriában.

hirdetés

Az idei Young Cannes Lions verseny második napján a film és média kategóriában hirdettek nyerteseket.

Média kategóriában tizenöt alkotást értékelt a zsűri, négy pályázat jutott a döntőbe, az alábbi eredmények születtek:

1. helyezést Baku fantázianevű csapat nyert, azaz a Wavemaker Hungary munkatársai Sléger Kata és Farsang-Bajczi Natália Kira;
2. helyezést ért el a Yamoussoukro csapat, azaz Baranyi László (Publicis Groupe/Starcom) és Greifenstein Jakab (Publicis Groupe/Performics);
3. helyezést ért el a Valletta csapata, azaz Mediacom munkatársai Kassai Júlia és Szakács Előd;
4. helyezést ért el Freetown csapata, azaz TeamRed és B2Events munkatársai, Czmarkó Gergő és Kostyál Anna.

A nyertesek

A pályázatok itt tekinthetők meg, a BKV Zrt. által biztosított brief pedig itt.

Film kategóriában tizenkét alkotást értékelt a zsűri, három pályázat jutott a döntőbe, az alábbi eredmények születtek:

1. helyezést Victoria fantázianevű csapata nyerte, azaz VMLY&R munkatársai Takács András és Rajkó Mihály;
2. helyezést Maputo csapata, azaz Republic Group munkatársai Száraz Bence és Lotfi Árzsáng Áron;
3. helyezést Párizs csapata, azaz DDB és Iris Film munkatársai Budavári Balázs és Szurdi Panni.

A pályázatok itt tekinthetők meg, a Magyar Telekom által biztosított brief pedig itt.

A nyertesek

A második napi integrált zsűri tagjai:

Alberti Rita (ACG)
Ámon Ágnes (Ogilvy/Geometry)
Beluscsák Márk (OMG)
Falvay László (VMLYR)
Ferenczy Gábor (Well)
Gulyás László (Shutterstock)
Hevesi László (Isobar Budapest)
Jávor Bence ( Greenroom)
Jedlicska Márton (Wavemaker)
Kenczler Marci (HPS)
Kovács Gábor (Uniomedia)
Major Helga ( Publicis Groupe/Zenith)
Mező László (Mediacom)
Moldván Ákos (Magyar Telekom)
Nemecz-Novák Zsuzsanna és Demjén Anikó (BKV)

A döntősök és a zsűri

A nyertes csapatok június 17-ei héten a Cannes Lions Fesztiválon fogják képviselni Magyarországot, míg a döntőbe jutottak Brain Bar fesztiválbelépőt kapnak.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

A Café PR két elismerést húzott be, az LA Communications egyet.

A Republic Group feladata a márkapozicionálás és az online kommunikációs stratégia kialakítása lesz.

A Motor1.com és a Motorsport.com értékesítése került hozzájuk 2020. január 1-jétől.

A Nike Germany szerint a sportolók nem csak magukért, hanem a társadalom egészéért küzdenek.

A Spice csinálta a Spar karácsonyi szpotját.

Tapasztalatok, gyakorlati tanácsok – átállási workshop

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Nap című konferenciát. A nap, amikor az employer branding szakma találkozik.

Workshop az online véleményvezérek megítéléséről és az influencer marketing várható hazai trendjeiről egy exkluzív kutatás tükrében. Dátum: december 04.

Megújult kategóriarendszerrel tér vissza a Kreatív korábban DMBP néven futó, digitális eszközöket és megoldásokat díjazó versenye. Nevezési határidő: 2019.11.29.

Egész napos konferencia a pénzügyi termékek és szolgáltatások, az ezeket értékesítő pénzintézetek marketingjéről és kommunikációjáról. Dátum: 2019.12.04.

A Prizma Kreatív PR Díj idei dajátadója - gyere, ünnepelj velünk!

hirdetés
hirdetés