hirdetés
hirdetés
hirdetés

Megvannak a Young Cannes Lions nyertesek média és film kategóriában

Tizenöt, illetve tizenkét alkotást értékeltek, négy, illetve három pályázat jutott a döntőbe a két kategóriában.

hirdetés

Az idei Young Cannes Lions verseny második napján a film és média kategóriában hirdettek nyerteseket.

Média kategóriában tizenöt alkotást értékelt a zsűri, négy pályázat jutott a döntőbe, az alábbi eredmények születtek:

1. helyezést Baku fantázianevű csapat nyert, azaz a Wavemaker Hungary munkatársai Sléger Kata és Farsang-Bajczi Natália Kira;
2. helyezést ért el a Yamoussoukro csapat, azaz Baranyi László (Publicis Groupe/Starcom) és Greifenstein Jakab (Publicis Groupe/Performics);
3. helyezést ért el a Valletta csapata, azaz Mediacom munkatársai Kassai Júlia és Szakács Előd;
4. helyezést ért el Freetown csapata, azaz TeamRed és B2Events munkatársai, Czmarkó Gergő és Kostyál Anna.

A nyertesek

A pályázatok itt tekinthetők meg, a BKV Zrt. által biztosított brief pedig itt.

Film kategóriában tizenkét alkotást értékelt a zsűri, három pályázat jutott a döntőbe, az alábbi eredmények születtek:

1. helyezést Victoria fantázianevű csapata nyerte, azaz VMLY&R munkatársai Takács András és Rajkó Mihály;
2. helyezést Maputo csapata, azaz Republic Group munkatársai Száraz Bence és Lotfi Árzsáng Áron;
3. helyezést Párizs csapata, azaz DDB és Iris Film munkatársai Budavári Balázs és Szurdi Panni.

A pályázatok itt tekinthetők meg, a Magyar Telekom által biztosított brief pedig itt.

A nyertesek

A második napi integrált zsűri tagjai:

Alberti Rita (ACG)
Ámon Ágnes (Ogilvy/Geometry)
Beluscsák Márk (OMG)
Falvay László (VMLYR)
Ferenczy Gábor (Well)
Gulyás László (Shutterstock)
Hevesi László (Isobar Budapest)
Jávor Bence ( Greenroom)
Jedlicska Márton (Wavemaker)
Kenczler Marci (HPS)
Kovács Gábor (Uniomedia)
Major Helga ( Publicis Groupe/Zenith)
Mező László (Mediacom)
Moldván Ákos (Magyar Telekom)
Nemecz-Novák Zsuzsanna és Demjén Anikó (BKV)

A döntősök és a zsűri

A nyertes csapatok június 17-ei héten a Cannes Lions Fesztiválon fogják képviselni Magyarországot, míg a döntőbe jutottak Brain Bar fesztiválbelépőt kapnak.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Több európai országban koordinálják majd a márka influenszer marketingjét.

Szegedi kézilabdásokkal és az ORFK szakmai részvételével készített közlekedésbiztonsági kampányt a Groupama biztosító.

A Telekom Race TV és a Media Markt Akcióhősök című vígjátéksorozata esélyes a győzelemre.

Nem tudták igazolni, hogy 455 ezer ingatlanhirdetés érhető el náluk. A GVH lecsapott.

Az újonnan kialakított stratégiai terjesztési igazgatói pozíciót 2019 májusától Tóbiás Andrea tölti be a kiadóban.

hirdetés

A Magyar Instagram Körkép 4.0 kutatás eredményeinek és az Instagram legfrissebb híreinek ismertetése. Az aktuális globális és hazai trendek és érdekességek (fun fact-ek) bemutatása, mindezt az adatvezérelt marketing gondolkodás, az adatvizualizáció eszköztárának demonstrálása mellett.

Nyerő SSC people-management stratégiák. Fluktuációcsökkentő minikonferencia június 7-én.

A versenyre nevezhető bármely olyan mozgóképes alkotás, amely 2018.01.01. és 2019. 05.24. között bármilyen online, illetve mobileszköz-alapú felületen került elsődlegesen publikálásra. Nevezési határidő: május 24.

Idén is Sales&Pszichológia konferencia. Foglald le helyed most! 2019.05.28.

Gyakorlatorientált tréning az INTREN szakmai támogatásával a Google Ads kampány létrehozásának és optimalizálásának technikájáról és trükkjeiről, egészen a kezdő lépésektől. május 31., 08.30 - 14.00

Egyre több az aktív, fizetőképes ötvenes és hatvanas fogyasztó - a te célcsoportodban is. Elmondjuk, hogyan kommunikálj velük, nekik!

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop június 6-án, limitált létszámmal.

Burnout - Ismerd fel, ismerd meg és lábalj ki belőle Csatlós Csillával június 12-én!

Leendő ügyfeled már nálad van – csak észre kell venned! Az adatvezérelt marketing lehetőségei és kihívásai. Hogyan szerezz új ügyfeleket digitális marketinggel, hogyan tartsd meg a régieket? Weboldal-monitoring, tartalommarketing, email-marketing június 12-én.

Egy laza szakmai délután szuper előadásokkal, influencer best practice-ekkel és borkóstolással! Ráadásul igazi influencereket is kérdezhettek majd!

A Pont Itt gasztro/szállás/utazás szaklap idén is meghirdeti a hazai Horeca-szakma körében legrangosabb, leglátványosabb design versenyét, a ma már igazi nemzetközi brandnek számító Gastro&Hotel Design Award-ot. Nevezési határidő: július 5.

hirdetés
hirdetés