hirdetés
hirdetés
hirdetés

Megvannak a Young Cannes Lions nyertesek média és film kategóriában

Tizenöt, illetve tizenkét alkotást értékeltek, négy, illetve három pályázat jutott a döntőbe a két kategóriában.

hirdetés

Az idei Young Cannes Lions verseny második napján a film és média kategóriában hirdettek nyerteseket.

Média kategóriában tizenöt alkotást értékelt a zsűri, négy pályázat jutott a döntőbe, az alábbi eredmények születtek:

1. helyezést Baku fantázianevű csapat nyert, azaz a Wavemaker Hungary munkatársai Sléger Kata és Farsang-Bajczi Natália Kira;
2. helyezést ért el a Yamoussoukro csapat, azaz Baranyi László (Publicis Groupe/Starcom) és Greifenstein Jakab (Publicis Groupe/Performics);
3. helyezést ért el a Valletta csapata, azaz Mediacom munkatársai Kassai Júlia és Szakács Előd;
4. helyezést ért el Freetown csapata, azaz TeamRed és B2Events munkatársai, Czmarkó Gergő és Kostyál Anna.

A nyertesek

A pályázatok itt tekinthetők meg, a BKV Zrt. által biztosított brief pedig itt.

Film kategóriában tizenkét alkotást értékelt a zsűri, három pályázat jutott a döntőbe, az alábbi eredmények születtek:

1. helyezést Victoria fantázianevű csapata nyerte, azaz VMLY&R munkatársai Takács András és Rajkó Mihály;
2. helyezést Maputo csapata, azaz Republic Group munkatársai Száraz Bence és Lotfi Árzsáng Áron;
3. helyezést Párizs csapata, azaz DDB és Iris Film munkatársai Budavári Balázs és Szurdi Panni.

A pályázatok itt tekinthetők meg, a Magyar Telekom által biztosított brief pedig itt.

A nyertesek

A második napi integrált zsűri tagjai:

Alberti Rita (ACG)
Ámon Ágnes (Ogilvy/Geometry)
Beluscsák Márk (OMG)
Falvay László (VMLYR)
Ferenczy Gábor (Well)
Gulyás László (Shutterstock)
Hevesi László (Isobar Budapest)
Jávor Bence ( Greenroom)
Jedlicska Márton (Wavemaker)
Kenczler Marci (HPS)
Kovács Gábor (Uniomedia)
Major Helga ( Publicis Groupe/Zenith)
Mező László (Mediacom)
Moldván Ákos (Magyar Telekom)
Nemecz-Novák Zsuzsanna és Demjén Anikó (BKV)

A döntősök és a zsűri

A nyertes csapatok június 17-ei héten a Cannes Lions Fesztiválon fogják képviselni Magyarországot, míg a döntőbe jutottak Brain Bar fesztiválbelépőt kapnak.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

A Vodafone Magyarország júliustól az ügyfélszolgálatos kollégái számára is lehetőséget biztosít a folyamatos távmunkára.

Tisztességtelen módon reklámozták a Black Friday-es akciókat. 

A Magyar Public Relations Szövetség (MPRSZ) ötödik alkalommal hirdette meg az Employer Branding Awardot az idei év elején. 

Az EY nemzetközi felmérése szerint a fogyasztók szorongása a korlátozások feloldása után is megmaradt.

A cél az új szlogen bevezetése, a hazai gyártás, illetve a márka és Szikszó város kapcsolatának tudatosítása.

DIGITALIZÁLVA – ÚJ MEGOLDÁSOK SAVE THE DATE 07.23. 14:00

Hetedik alkalommal rendezzzük meg content marketing versenyünket, amelyre most megújult kategóriarendszerben jelentkezhetnek az ügynökségek, médiumok és a megbízói oldal képviselői az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásaival.

Bemutatjuk a GyártásTrend első, letölthető online webinárját! #FACTORY Insight - II. rész: Autóipari technológiák. A szakmai anyag egy hónapig elérhető!

A Kreatív második alkalommal hirdeti meg az Influt, a közösségi márkavezérek versenyét, melyre az elmúlt év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

Mentes-M Díj 2020-ban is! Idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2020 augusztus 31.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

hirdetés
hirdetés