hirdetés
hirdetés
hirdetés

Megvannak a Young Cannes Lions nyertesek média és film kategóriában

Tizenöt, illetve tizenkét alkotást értékeltek, négy, illetve három pályázat jutott a döntőbe a két kategóriában.

hirdetés

Az idei Young Cannes Lions verseny második napján a film és média kategóriában hirdettek nyerteseket.

Média kategóriában tizenöt alkotást értékelt a zsűri, négy pályázat jutott a döntőbe, az alábbi eredmények születtek:

1. helyezést Baku fantázianevű csapat nyert, azaz a Wavemaker Hungary munkatársai Sléger Kata és Farsang-Bajczi Natália Kira;
2. helyezést ért el a Yamoussoukro csapat, azaz Baranyi László (Publicis Groupe/Starcom) és Greifenstein Jakab (Publicis Groupe/Performics);
3. helyezést ért el a Valletta csapata, azaz Mediacom munkatársai Kassai Júlia és Szakács Előd;
4. helyezést ért el Freetown csapata, azaz TeamRed és B2Events munkatársai, Czmarkó Gergő és Kostyál Anna.

A nyertesek

A pályázatok itt tekinthetők meg, a BKV Zrt. által biztosított brief pedig itt.

Film kategóriában tizenkét alkotást értékelt a zsűri, három pályázat jutott a döntőbe, az alábbi eredmények születtek:

1. helyezést Victoria fantázianevű csapata nyerte, azaz VMLY&R munkatársai Takács András és Rajkó Mihály;
2. helyezést Maputo csapata, azaz Republic Group munkatársai Száraz Bence és Lotfi Árzsáng Áron;
3. helyezést Párizs csapata, azaz DDB és Iris Film munkatársai Budavári Balázs és Szurdi Panni.

A pályázatok itt tekinthetők meg, a Magyar Telekom által biztosított brief pedig itt.

A nyertesek

A második napi integrált zsűri tagjai:

Alberti Rita (ACG)
Ámon Ágnes (Ogilvy/Geometry)
Beluscsák Márk (OMG)
Falvay László (VMLYR)
Ferenczy Gábor (Well)
Gulyás László (Shutterstock)
Hevesi László (Isobar Budapest)
Jávor Bence ( Greenroom)
Jedlicska Márton (Wavemaker)
Kenczler Marci (HPS)
Kovács Gábor (Uniomedia)
Major Helga ( Publicis Groupe/Zenith)
Mező László (Mediacom)
Moldván Ákos (Magyar Telekom)
Nemecz-Novák Zsuzsanna és Demjén Anikó (BKV)

A döntősök és a zsűri

A nyertes csapatok június 17-ei héten a Cannes Lions Fesztiválon fogják képviselni Magyarországot, míg a döntőbe jutottak Brain Bar fesztiválbelépőt kapnak.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Dinamikus kizárási listákat lehet vele létrehozni, amivel egyszerűsíthetik a kampányok menedzselését.

Michal Malysa tizenöt piacon vezényli majd a cégcsoport külső és belső kommunikációját.

A bútoráruház nem is költ más offline csatornán, a szpot a saját kreatívcsapat munkája.

534 különböző ruhadarab vonul fel a bevásárlóközpontból a látványos videókban.

A patika kampányokért jött, de még több lett belőle.

Tarts velünk április 22-én, hogy megtudd, hogy mitől működik a mentoring és nagyköveti rendszer – és mitől nem!

Mindenkit meggyötört a pandémia, a motiváltságukat vesztett, kiégett és akár még fizikailag is megviselt munkatársak aránya lényegesen nőtt a szervezeteken belül. Milyen eszközei vannak erre egy vállalatnak? Gyere el ingyenes szakmai randinkra, ahol több tucat javaslatot adunk a kezedbe!

hirdetés
hirdetés