hirdetés
hirdetés
hirdetés

A Mito és Geometry vegyes csapata nyerte a Eurobest előválogatóját

Dobrik Georgina és Gelencsér Milán utazhat Varsóba.

hirdetés

Kedden egésznapos előválogató keretében a MAKSZ megtartotta a Kreatív Utánpótlás (KRU) soron következő eseményét, a Eurobest hazai előválogatóját. Összesen 14 érvényes pályázatot adtak le a fiatal kreatívokból álló kétfős csapatok.

A briefet a projekt kiemelt támogatója és szakmai partnere a Magyar Telekom biztosította. A pályázatok pedig  megtekinthetőek itt.

A zsűri tagjai voltak: 

  • Csirke Dani – Geometry
  • Hatvani Máté - Shutterstock
  • Jávor Bence – Greenroom
  • Kenczler Marci – HPS
  • Langer Vera – Artificial Group
  • Marosi Gergő - Mito
  • Nagyillés Ami - UP
  • Nagy Laci - ACG
  • Szládovics Orsi - Wavemaker

A top háromba jutott alkotásokat a Madrid, Budapest, Montevideo csapatok alkották.

  • Madrid team: Gulyás Lídia (Artificial Group), Doman Gergő (Republic Group)
  • Montevideo team: Veres Tamás (VMLY&R Hungary), Éles Viktor (VMLY&R Hungary)
  • Az előválogató győztes csapata pedig a Budapest team, azaz Dobrik Georgina (Geometry) és Gelencsér Milán (Mito) lett. Az ő nyertes alkotásukat itt tudod megnézni.

Ezzel eldőlt, hogy november 30 és december 3. közöttt ők képviselik Magyarországot a Eurobest fesztivál 30 éven aluliaknak megrendezett versenyén.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Három csatornájukon indul reklámértékesítés 2020-tól.

A kisfia születése miatt egy időre búcsúzó Krug Emília helyét két műsorvezető veszi át.

„Ne várj 72 órát!” címmel kampány indult az eltűnt gyerekek mielőbbi megkerüléséért.

Most fontosabb feladata lesz a magazin szerkesztőségének az év elején.

Egyelőre Magyarországon még nem, de 5 nyugati piacon már élesedik az új streamingfelület.

hirdetés

Tapasztalatok, gyakorlati tanácsok – átállási workshop

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Nap című konferenciát. A nap, amikor az employer branding szakma találkozik.

Megújult kategóriarendszerrel tér vissza a Kreatív korábban DMBP néven futó, digitális eszközöket és megoldásokat díjazó versenye. Nevezési határidő: 2019.11.29.

Egész napos konferencia a pénzügyi termékek és szolgáltatások, az ezeket értékesítő pénzintézetek marketingjéről és kommunikációjáról. Dátum: 2019.12.04.

Workshop az online véleményvezérek megítéléséről és az influencer marketing várható hazai trendjeiről egy exkluzív kutatás tükrében. Dátum: december 10.

A Prizma Kreatív PR Díj idei dajátadója - gyere, ünnepelj velünk!

hirdetés
hirdetés