hirdetés
hirdetés
hirdetés

A szlovén tengerpartra mehetnek a Nemes Juli-verseny győztesei

Golden Drum belépőket kap a nyertes art+copy páros, az energiaitalokat túltoló tinik ügyében kell előállni valamivel.

hirdetés

A tizenévesek ijesztő méreteket öltő energiaital-túlfogyasztásáról szól a Kreatív Utánpótlás Nemes Juli-versenyének briefje.

Az ifjú art+copy párosok vasárnap éjfélig adhatnak be maximum 10 slide-os preziket az ötleteikkel. A nyertesek két hét múlva lezúzhatnak Portorozsba, a Golden Drumra százezer forint költőpénz társaságában. Brief erre.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Dinamikus kizárási listákat lehet vele létrehozni, amivel egyszerűsíthetik a kampányok menedzselését.

Michal Malysa tizenöt piacon vezényli majd a cégcsoport külső és belső kommunikációját.

A bútoráruház nem is költ más offline csatornán, a szpot a saját kreatívcsapat munkája.

534 különböző ruhadarab vonul fel a bevásárlóközpontból a látványos videókban.

A patika kampányokért jött, de még több lett belőle.

Tarts velünk április 22-én, hogy megtudd, hogy mitől működik a mentoring és nagyköveti rendszer – és mitől nem!

Mindenkit meggyötört a pandémia, a motiváltságukat vesztett, kiégett és akár még fizikailag is megviselt munkatársak aránya lényegesen nőtt a szervezeteken belül. Milyen eszközei vannak erre egy vállalatnak? Gyere el ingyenes szakmai randinkra, ahol több tucat javaslatot adunk a kezedbe!

hirdetés
hirdetés