hirdetés
hirdetés
hirdetés

A HPS és az iProspect fiataljai utazhatnak Cannes-ba

Megtartották a Young Cannes Lions előválogatójának első napját.

hirdetés

Javában dübörög a Young Cannes Lions előválogatója, hétfőn tartották a verseny első napját, ahol cyber és média kategóriákban versenghettek a fiatal reklámosok. A héten még több előválogatót tartanak.

A Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége által jegyzett Kreatív Utánpóltás (KRU) projekt idei első előválogatóját a Premier Kultcaféban tartották. Cyber kategóriában 12 alkotás érkezett be, míg média kategóriában 15 alkotás.

Cyber briefet a Magyar Telekom adta, itt lehet megtekinteni.

A média briefet az E-ON biztosította, ez is publikus.

Akárcsak maguk a beérkezett pályázatok, itt megnézhetitek az összeset.

Cyber eredmények:

4. helyezett: Fehér csapat – Kovács Kristóf-Fenyvesi Márton (VMLYR)
3. helyezett: Babakék csapat, Pedro Perevalo – Baranyai Barna (White Rabbit Entertainment)
2. helyezett: Ordas csapat – Gulyás Lídia (Artificial Group) – Doman Gergő (Republic Group)
1. helyezett: Mimózasárga csapat, Balázs Júlia – Tar Krisztina (HPS)

Média eredmények:

2. helyezett: Strandkorlátkék csapat, Justin Kata – Poócza Eszter (OMD)
1. helyezett: Levendulalila csapat, Lővy Hanna-Kelemen Dorottya (iProspect)

Fejléc

Zsűritagok:

1. Langer Vera (Artificial Group)

2. Alberti Rita (ACG)

3. Csirke Dani (Geometry Global)

4. Marosi Gergő (Mito)

5. Barna Peti (Magyar Telekom)

6. Kovács Alexandra (E-ON)

7. Havasi Zoli (Wavemaker)

8. Havasi Ági (Up)

9.  Balázs Kornél (Spice Communication)

Csoportkép a zsűriről és a döntősökről
Csoportkép a zsűriről és a döntősökről

Szerényi Szabolcs, főszerkesztő-helyettes
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

A Vodafone Magyarország júliustól az ügyfélszolgálatos kollégái számára is lehetőséget biztosít a folyamatos távmunkára.

Tisztességtelen módon reklámozták a Black Friday-es akciókat. 

A Magyar Public Relations Szövetség (MPRSZ) ötödik alkalommal hirdette meg az Employer Branding Awardot az idei év elején. 

Az EY nemzetközi felmérése szerint a fogyasztók szorongása a korlátozások feloldása után is megmaradt.

A cél az új szlogen bevezetése, a hazai gyártás, illetve a márka és Szikszó város kapcsolatának tudatosítása.

DIGITALIZÁLVA – ÚJ MEGOLDÁSOK SAVE THE DATE 07.23. 14:00

Hetedik alkalommal rendezzzük meg content marketing versenyünket, amelyre most megújult kategóriarendszerben jelentkezhetnek az ügynökségek, médiumok és a megbízói oldal képviselői az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásaival.

Bemutatjuk a GyártásTrend első, letölthető online webinárját! #FACTORY Insight - II. rész: Autóipari technológiák. A szakmai anyag egy hónapig elérhető!

A Kreatív második alkalommal hirdeti meg az Influt, a közösségi márkavezérek versenyét, melyre az elmúlt év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

Mentes-M Díj 2020-ban is! Idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2020 augusztus 31.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

hirdetés
hirdetés