hirdetés
hirdetés
hirdetés

A HPS és az iProspect fiataljai utazhatnak Cannes-ba

Megtartották a Young Cannes Lions előválogatójának első napját.

hirdetés

Javában dübörög a Young Cannes Lions előválogatója, hétfőn tartották a verseny első napját, ahol cyber és média kategóriákban versenghettek a fiatal reklámosok. A héten még több előválogatót tartanak.

A Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége által jegyzett Kreatív Utánpóltás (KRU) projekt idei első előválogatóját a Premier Kultcaféban tartották. Cyber kategóriában 12 alkotás érkezett be, míg média kategóriában 15 alkotás.

Cyber briefet a Magyar Telekom adta, itt lehet megtekinteni.

A média briefet az E-ON biztosította, ez is publikus.

Akárcsak maguk a beérkezett pályázatok, itt megnézhetitek az összeset.

Cyber eredmények:

4. helyezett: Fehér csapat – Kovács Kristóf-Fenyvesi Márton (VMLYR)
3. helyezett: Babakék csapat, Pedro Perevalo – Baranyai Barna (White Rabbit Entertainment)
2. helyezett: Ordas csapat – Gulyás Lídia (Artificial Group) – Doman Gergő (Republic Group)
1. helyezett: Mimózasárga csapat, Balázs Júlia – Tar Krisztina (HPS)

Média eredmények:

2. helyezett: Strandkorlátkék csapat, Justin Kata – Poócza Eszter (OMD)
1. helyezett: Levendulalila csapat, Lővy Hanna-Kelemen Dorottya (iProspect)

Fejléc

Zsűritagok:

1. Langer Vera (Artificial Group)

2. Alberti Rita (ACG)

3. Csirke Dani (Geometry Global)

4. Marosi Gergő (Mito)

5. Barna Peti (Magyar Telekom)

6. Kovács Alexandra (E-ON)

7. Havasi Zoli (Wavemaker)

8. Havasi Ági (Up)

9.  Balázs Kornél (Spice Communication)

Csoportkép a zsűriről és a döntősökről
Csoportkép a zsűriről és a döntősökről

Szerényi Szabolcs, főszerkesztő-helyettes
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Dinamikus kizárási listákat lehet vele létrehozni, amivel egyszerűsíthetik a kampányok menedzselését.

Michal Malysa tizenöt piacon vezényli majd a cégcsoport külső és belső kommunikációját.

A bútoráruház nem is költ más offline csatornán, a szpot a saját kreatívcsapat munkája.

534 különböző ruhadarab vonul fel a bevásárlóközpontból a látványos videókban.

A patika kampányokért jött, de még több lett belőle.

Tarts velünk április 22-én, hogy megtudd, hogy mitől működik a mentoring és nagyköveti rendszer – és mitől nem!

Mindenkit meggyötört a pandémia, a motiváltságukat vesztett, kiégett és akár még fizikailag is megviselt munkatársak aránya lényegesen nőtt a szervezeteken belül. Milyen eszközei vannak erre egy vállalatnak? Gyere el ingyenes szakmai randinkra, ahol több tucat javaslatot adunk a kezedbe!

hirdetés
hirdetés