hirdetés
hirdetés
hirdetés

A Greenroom és az Up fiataljai repülnek Cannes-ba

Ők nyerték a Young Lions előválogatójának második körét film és design kategóriában.

hirdetés

Kedd este tartották a Kreatív Utánpótlás (KRU) Young Cannes Lions előválogatójának második napját, melyre öt filmes pályázat érkezett be, míg design kategóriában 11 pályázat érkezett.

A filmes briefet az E.ON, a designt a Filmtekercs Egyesület adta.

A leadott pályázatok itt megtekinthetők.

Nyertesek:

Film kategória

I. helyezett: Álomfehér csapat – Senkó Alexandra – Futó Roland (Greenroom)

Design kategória

I. helyezett: Malacrózsaszín csapat – Moravszki Kata – Szerényi Tamás (UP Advertising)

II. helyezett: Gálickék csapat – Csabai Bence – Szabó Sancó (Café Communications)

III. helyezett: Lavórkék csapat – Hegedűs Orsolya – Németh Petra (Human Telex)

A győztes csapatok
A győztes csapatok

A zsűri névsora

1. Kovács Alexandra (E.ON)

2. Kenczler Marci (HPS)

3. Jávor Bence (Greenroom)

4. Monori Bálint (Human Telex)

5. Tóth Nándor (Filmtekercs Egyesület)

6. Nagyillés Ami (UP)

7. Hatvani Máté (Shutterstock)

8. Hartung Attila  (rendező)

9. Hujber Áron (VAN Studio)

10. Marosi Gergő (Mito)

 

A döntősök és a zsűri
A döntősök és a zsűri

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

A hidegháború és az űrverseny a grafikusokból is kihozta a legvadabb álmokat.  

Összes lapjában és online felületein is közös tapsra buzdít a kiadó.

A Most Mobilszerviz nekik segítene. Az új brand bevezető kampányát a Human Telex fejlesztette. A kampánybejelentőt olvashatjátok.

Tanácsokat osztanak azoknak, akik most másokon segíthetnek. A kampánybejelentőt olvashatjátok.

Őrültségnek tűnik épp most országimázs-reklámra költeni, de a portugálok inkább aktualizálták az üzenetet.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Mit tehet az ember a környezetért a saját munkahelyén - és hogyan tegye mindezt a vállalati kultúra részévé? Gyakorlati tippek, információk a témában.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop április 2-án, limitált létszámmal.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Milyen tapasztalatok vannak az egészségügyben a GDPR életbe lépése óta? Mit kellene tenni annak érdekében, hogy az Elektronikus Egészségügyi Szolgáltatási Tér (EESZT) használata megfeleljen az európai uniós szabályoknak? Hogyan lehetne ad

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Digitális automatizáció a marketingben: Mire való a chatbot és mikor érdemes használni? Milyen lehetőségek vannak vele a márkaépítésben? Mi a szerepe az ügyfélkapcsolatban? Mi a jó chatbot stratégia?

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! A Kreatív szaklap először szervezi meg a Best of Best.net & Lollipop workshopot, amelyen az ügynökségek bemutatják a két versenyen legeredményesebben szereplő kampányaikat.

A verseny célja, hogy egy olyan díjat indítson el az FMCG, és az ezzel a szegmenssel szorosan összefüggő Horeca-piac számára, amely felhívja a figyelmet az elmúlt év sikeres innovációira a fogyasztók, a kereskedelem, a vendéglátás és a szállodaipar területén. Nevezési határidő: június 3.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre!

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! ÚJ IDŐPONT HAMAROSAN!

hirdetés
hirdetés