hirdetés
hirdetés
hirdetés

A Greenroom és az Up fiataljai repülnek Cannes-ba

Ők nyerték a Young Lions előválogatójának második körét film és design kategóriában.

hirdetés

Kedd este tartották a Kreatív Utánpótlás (KRU) Young Cannes Lions előválogatójának második napját, melyre öt filmes pályázat érkezett be, míg design kategóriában 11 pályázat érkezett.

A filmes briefet az E.ON, a designt a Filmtekercs Egyesület adta.

A leadott pályázatok itt megtekinthetők.

Nyertesek:

Film kategória

I. helyezett: Álomfehér csapat – Senkó Alexandra – Futó Roland (Greenroom)

Design kategória

I. helyezett: Malacrózsaszín csapat – Moravszki Kata – Szerényi Tamás (UP Advertising)

II. helyezett: Gálickék csapat – Csabai Bence – Szabó Sancó (Café Communications)

III. helyezett: Lavórkék csapat – Hegedűs Orsolya – Németh Petra (Human Telex)

A győztes csapatok
A győztes csapatok

A zsűri névsora

1. Kovács Alexandra (E.ON)

2. Kenczler Marci (HPS)

3. Jávor Bence (Greenroom)

4. Monori Bálint (Human Telex)

5. Tóth Nándor (Filmtekercs Egyesület)

6. Nagyillés Ami (UP)

7. Hatvani Máté (Shutterstock)

8. Hartung Attila  (rendező)

9. Hujber Áron (VAN Studio)

10. Marosi Gergő (Mito)

 

A döntősök és a zsűri
A döntősök és a zsűri

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

A DekoRatio Branding & Design Studio által tervezett Anjuna Ice Pops csomagolása is Red Dot-díjat nyert.

Október 30-ig várjuk a nevezéseket a járványhelyzethez igazított RGB-re. A zsűri elnöke idén is Vargha Balázs, a MOME Tervezőgrafika tanszékének vezetője lesz.

A műsor producere Máté Krisztina, az adások heti rendszerességgel lesznek láthatóak.  

A Business Class csütörtökönként érkezik a legfontosabb kereskedelmi témákkal.

Beleznai Márk METU-s vizsgafilmje, az Agapé is ott szerepel az idei Cinéfondation válogatásában.

Célunk, hogy megtaláljuk a hazai legszebb és legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásokat. Normál nevezési határidő: 10.30. Meghosszabbított nevezési határidő: 11.06.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

Hipnózis sem maradt érintetlenül a napról napra egyre inkább feje tetejére álló 2020-ban, egy dologból azonban nem engedünk - a díjakat idén is átadjuk Magyarország legrégebbi reklámversenyén.

Újrahasznosítottuk 2019 egyik legsikeresebb KREATÍV rendezvényét: itt a Green Wave 2020! November 18-án fókuszban a fenntarthatóság és a marketing!

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU, a Kreatív és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Napot! - Legyél nyolckarú HR SHIVA 1 nap alatt!

hirdetés
hirdetés