hirdetés
hirdetés
hirdetés

Zöldségpástétomot népszerűsít a Hamé

A Színes Hetek kampány a szülőknek ad tippeket, hogyan vegyék rá a gyerekeket a zöldségevésre. Készült Zöldség dal is. Kampánybejelentőt olvashattok.

hirdetés

A hűtött és tartós élelmiszerekkel foglalkozó Hamé Hungária Kft. az Avantgarde Grouppal dolgozott közösen integrált kampányán, ami márka egy új termékkategóriáját, a zöldségpástétomokat támogatja.

Kampánycél: 

A Hamé Hungária Kft. zöldségpástétom termékkategóriájának népszerűsítése.

Az egészségtudatosság már gyerekkorban elkezdődik, de mit tehetnek a szülők, ha a gyerek vonakodik megenni a friss zöldségeket? Ezt a problémát hivatott megoldani a Hamé Színes Hetek kampánya, amiben olyan tippekkel és trükkökkel segíti a márka a szülőket, amelyekkel a gyerekek könnyedén megszerethetik a zöldségeket. A Hamé saját kutatásából kiderül, hogy a szülők kétharmada szerint csak akkor eszik meg a gyerekeik a zöldségeket, ha azok kifejezetten tetszenek nekik és ízletesek. Sok szülő ezért arra kényszerül, hogy kreatív módon, akár trükköket alkalmazva, játékos formában tálalja a zöldségeket.

A Hamé Színes Hetek nem csak inspirációként szolgál, de szórakoztató is. Arra ösztönöz, hogy minél színesebben, változatosabban étkezzünk

Kreatívkoncepció:

A legyártott tartalmakat, recepteket, videókat, tanácsokat és a kutatás részletes leírását a Hamé Facebook és Instagram oldalán, és a külön erre a célra létrehozott zoldseginspiraco.hu oldalon lehet megtalálni, Dobó Ági influenszer pedig játékos és egészségtudatos recepteket mutat a követőinek.

Reklámok:

Alkotók listája

Megbízó: Hamé Hungária Kft.

Digitális és PR ügynökség: Avantgarde Group

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

A hazai bevásárlóközpontok közül elsőként nyitott ingyenes közösségi irodateret a Westend.

Az ügyészség szerint az énekes véralkoholszintje a határérték alatt volt a letartóztatáskor.

Július 1-től minden kiadó egyéni problémája, hogyan jut el az újság az előfizetőhöz.

Március 9-ig lehet jelentkezni nonprofit szervezeteknek a hallgatói kezdeményezésként létrejött MOME Movement arculati pályázatára. 

Június 1-ig várják a munkákat kommunikációs ügynökségektől, film producerektől, vállalatoktól, TV-csatornáktól és diákoktól.

Ugyan az oltások megérkezésével már valamennyire látszik az alagút vége, ez nem jelenti azt, hogy 2021 még ne a változásokról, a rezilienciáról vagy a rugalmasságról szólna. Mely tulajdonságok mellesleg vírus nélkül is csak előrevisznek. Mit tudnak ehhez hozzátenni a HR szolgáltatók?

A nyitás közeledtével egyre többen már az irodai visszatérést tervezik. Tarts március 25-én velünk, járjuk együtt körbe a különböző hibrid megoldásokat: mit tanultunk, mit engedünk el, mit tartunk meg – minden ami a munkavégzés környezetére vonatkozik.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: március 12.

hirdetés
hirdetés