Zöldségpástétomot népszerűsít a Hamé
A Színes Hetek kampány a szülőknek ad tippeket, hogyan vegyék rá a gyerekeket a zöldségevésre. Készült Zöldség dal is. Kampánybejelentőt olvashattok.
A hűtött és tartós élelmiszerekkel foglalkozó Hamé Hungária Kft. az Avantgarde Grouppal dolgozott közösen integrált kampányán, ami márka egy új termékkategóriáját, a zöldségpástétomokat támogatja.
Kampánycél:
A Hamé Hungária Kft. zöldségpástétom termékkategóriájának népszerűsítése.
Az egészségtudatosság már gyerekkorban elkezdődik, de mit tehetnek a szülők, ha a gyerek vonakodik megenni a friss zöldségeket? Ezt a problémát hivatott megoldani a Hamé Színes Hetek kampánya, amiben olyan tippekkel és trükkökkel segíti a márka a szülőket, amelyekkel a gyerekek könnyedén megszerethetik a zöldségeket. A Hamé saját kutatásából kiderül, hogy a szülők kétharmada szerint csak akkor eszik meg a gyerekeik a zöldségeket, ha azok kifejezetten tetszenek nekik és ízletesek. Sok szülő ezért arra kényszerül, hogy kreatív módon, akár trükköket alkalmazva, játékos formában tálalja a zöldségeket.
A Hamé Színes Hetek nem csak inspirációként szolgál, de szórakoztató is. Arra ösztönöz, hogy minél színesebben, változatosabban étkezzünk
Kreatívkoncepció:
A legyártott tartalmakat, recepteket, videókat, tanácsokat és a kutatás részletes leírását a Hamé Facebook és Instagram oldalán, és a külön erre a célra létrehozott zoldseginspiraco.hu oldalon lehet megtalálni, Dobó Ági influenszer pedig játékos és egészségtudatos recepteket mutat a követőinek.
Reklámok:



Alkotók listája |
Megbízó: Hamé Hungária Kft. Digitális és PR ügynökség: Avantgarde Group |