hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ziegler Gábor: Nem volt konkrét kérése az Indamediának az Index létszámával kapcsolatban

Számít az olvasottság visszaesésére, de nem aggódik hosszútávon a statisztikák miatt Ziegler Gábor, az Indamedia társtulajdonosa, aki a Kreatív kérdéseire válaszolva azt is elmondta, hogy a Gerényi-üggyel kapcsolatban minden megtalálható az igazgatósági jegyzőkönyvekben, illetve árnyalta a képet az Indamedia és az Index közötti pénzügyi helyzetről. 

hirdetés

Arra a kérdésre, hogy nagyobb hangsúlyt fognak-e helyezni a közeljövőben az Indamedia-portfólió más elemeire, Ziegler Gábor határozott igennel válaszolt. „Az idei évre egyébként is komoly előrelépést terveztünk több kiadványnál is, például a Feminánál vagy Totalcarnál, azonban az  elmúlt hetekben felpörgettük az ezzel kapcsolatos munkát, végül a tervezettnél lényegesen többet fogunk fektetni idén az összes kiadványunkba. Ebből a szempontból az Indamedia-kiadványok a jelenlegi helyzet haszonélvezői lesznek. Ugyanakkor ezek a törekvések nem befolyásolják azt, hogy az Index a legfontosabb kiadvány, amit az Indamedia képvisel.”

A helyzet megoldása az Indexen áll

Az Index.hu Zrt. igazgatótanácsából történő távozását azzal indokolta akkor, hogy a felelőssége és a lehetőségei nem álltak arányban. A Kreatívnak elmondta, hogy több gazdasági kérdésben más utat látott ideálisnak, mint amit az Index bejár. „Amikor  az általam ideálisnak gondolt és a valós gazdálkodás között túl nagy lett az eltérés, akkor úgy éreztem, én ezért nem szeretnék a jövőben igazgatósági tagként felelősséget vállalni” – idézte fel.

Az Index olvasottsága a napokban látványosan visszaesett, márpedig a piac az ilyen mértékű kilengéseket nem szokta szeretni. Ziegler szerint a hirdetők felé a teljesítések rendben mennek, ha itt problémák jelentkeznek, akkor ezekre fognak tudni megoldásokat kínálni, ám úgy látja, hogy a helyzet megoldása inkább az Indexen áll.

Van idő rendezni a sorokat

„Ahogy a hirdetők, úgy mi is egy erős Indexben vagyunk érdekeltek. Ennek biztosításához, ha az Index vezetői ezt kérik, akkor természetesen az erőforrásainkat rendelkezésükre bocsátjuk, ahogy ezt folyamatosan jelezzük feléjük.” – mondta. A látogatottság visszaesése szerinte normális, sőt, a „jelenlegi helyzetben ez sokkal jobb teljesítmény a reálisan elvárhatónál. Az a várakozásom, hogy részben a hatalmas HR átalakítás miatt, kisebb részben pedig szezonális okokból a következő hónapban az olvasottság további csökkenése várható, ami ezt követően rendeződik és visszapattan a top szereplők szintjére.”

A mostani számokat Ziegler azzal magyarázta, hogy a július hirdetési szempontból egy kifejezetten gyenge időszak, szezonálisan kevés hirdetővel. „Ez azt jelenti, hogy van idő az Indexnél rendezni a sorokat, stabilizálni a látogatottságot. Ez nem feltétlenül azt jelenti, hogy olyan domináns piacvezető lesz az Index olvasottsági szempontból ősszel is, mint a tavaszi Covid-időszakban, de erős látogatottság mellett a sorok rendezése közben is a hírpiac megkerülhetetlen szereplője lesz.”

Gerényi-terv: az áprilisi jegyzőkönyvben vannak a részletek

A Gerényi-ügyről azt mondta, hogy titoktartás miatt nem beszélhet róla, ám minden részlet megtalálható az április másodikai igazgatósági jegyzőkönyvben- köztük a felkérés okai és körülményei is.  „Részemről az igazgatósági jegyzőkönyv vagy hangfelvétel vonatkozó részének nyilvánosságra hozásához bármikor szívesen hozzájárulok.” – mondta. Abban, hogy egy vállalat tanácsadókkal dolgozik, nem lát semmi különöset, ez a normál üzleti folyamat része.

Arra a kérdésre, hogy volt-e az Indamediának létszámbeli vagy konkrét személyi kérése az Index tekintetében, Ziegler nemmel válaszolt. „Az Index az elmúlt hetekben a kialakult cash-flow helyzet miatt anyagi segítséget kért az Indamediatól, aminek biztosításához az Indamedia oldaláról az volt a kérés, hogy az Index teremtse meg a cashflow pozitív működés feltételeit 4-5 hónapon belül. Erre mutasson be egy megalapozott elképzelést és azt kezdje el megvalósítani. A sarokszámok ismeretében százalékos arányban volt javaslatunk arra, hogy milyen mértékű bértömeg-csökkenéssel lenne kezelhető a helyzet, de a pontos javaslatot az Index operatív vezetésének kellett volna letenni az asztalra.” 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Kampány készült az új brand indulásához.

A szolgáltató legújabb kkv-kampányában olyan vállalkozókat mutat be, akik napok alatt hajtottak végre kritikus digitális fejlesztéseket.

Antonio Lucio visszavonulása után a cég Alex Schultzot nevezte ki a pozícióba.

Margaret Ann Dowling itthon korábban többek között a Marquard Media régiós vezérigazgatója volt.

2 x 1,5 órás tréningünket HR-szakembereknek, vezetőknek ajánljuk, akiknek feladata, hogy önmagukat is eddzék a változásokra, és tovább is tudják adni ezt a tudást. Oktató: Cser Alexandra, trainer partner. Időpont: október 2. péntek délután

A Kreatív és a Vodafone közös Ready pályázatának célja, hogy ösztönözze, elismerje és támogassa azokat a vállalkozásokat, vállalatokat és magánszemélyeket, akik 2020-ban alkalmazkodni tudtak a járványhelyzet miatt kialakult változásokhoz, és sikeresen leküzdötték a kihívásokat.

Idén a Nagy Kreatív Hét teljesen biztonságosan, online stream formájában érkezik, ráadásul stúdióminőségben! Érdekel? Akkor ne hagyd ki! Jelentkezz!

SAVE THE DATE - 2020. október 21. Te mennyire ismered az embert? És hogyan tudsz neki még többet, még több csatornán eladni? Teszi fel a fő kérdéseket a konferencia, melyekre igyekszünk válaszokat találni, garantáltan túllépve a közhelyeken, néhány előadásban a pszichológia segítségével.

Célunk, hogy megtaláljuk a hazai legszebb és legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásokat. Normál nevezési határidő: 10.30. Meghosszabbított nevezési határidő: 11.06.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU, a Kreatív és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Napot! - A digitális az új normális? Legyél nyolckarú HR SHIVA 1 nap alatt!

hirdetés
hirdetés