hirdetés
hirdetés
hirdetés

Zenével és igazi történekkel hozza be új szlogenjét a Vodafone

Magyar és nemzetközi kampánybejelentő a „Together we can” mellé.

hirdetés

A kampánnyal a Vodafone 3,5 év után márkastratégiát vált. Bár a jövő továbbra is izgalmas, de április 1-től új pozícionálással, arculattal, szlogennel és stratégiai látásmóddal készülnek a kampányok – írják (lásd frissítésünket a cikk alján).

Kampánycél:

A Vodafone legújabb RED kampánya a Vodafone új „Together we can” globális platformjának első helyi megtestesülése is egyben. A kampány célja, hogy olyan emberek történeteivel inspiráljunk, akik előtt már kinyílt a világ: legyőzték az eléjük gördülő akadályokat – a korlátlan mobilnet, a végtelen kitartásuk és a külső támogatók együttes erejével 

Kreatív koncepció:

Tudjuk, hogy a szenvedély, az akaraterő, a tehetség mindig utat tör magának, de nem mindegy, hogy meddig jut és hogy milyen akadályok gördülnek elé. A korlátlan mobilinternet lehetőséget biztosít, hogy a szenvedélynek, a tehetségnek semmi ne álljon az útjába. Szerintünk a végtelen kitartásnak és szenvedélynek végtelen lehetőség jár.

A kampányfejlesztés során nagyon fontosnak tartottuk, hogy igaz történeteket mutassunk be és hiteles, valós személyek legyenek a szereplőink, akikkel könnyű azonosulni, akik valódi inspirációk lehetnek.

A nézők megismerhetik Botit, aki 10 éves kora ellenére a hegedűjével ismert színpadokon lép fel és Agárdi Szilvit, akit látássérültsége sem korlátoz abban, hogy sikeres énekesnő legyen. Az egyperces filmek mellett a forgatáson készített extra online tartalmakkal hozzuk őket még közelebb a nézőkhöz, hogy az is biztosan megismerje a történeteiket, akinek nincs televíziója.

Az integrált kampány részeként a social mediaban további hétköznapi hősöket mutatunk be az ország több pontjáról, akiknek a korlátlan mobilnet segít abban, hogy kiteljesedjenek és elérjék a céljaikat. 

A videós tartalmak mellett digital, rádió és retail felületeken is találkozhatnak a fogyasztók a szereplőinkkel.

Behind the scenes:

A kampányfejlesztés érdekessége, hogy ezúttal a Vodafone két ügynöksége, a VMLY&R és a BOLD együtt dolgozott a projekten.

„Rendkívül izgalmas volt a közös munka, hiszen mind ügyfél-, mind ügynökségi, mind rendezői oldalon határozott elképzeléssel rendelkező kollégák tették hozzá tudásukat a fejlesztés során. Azt gondolom, hogy a szakmai vitákat végig jól menedzseltük, amely első hallásra nehéz feladatnak tűnhet, de mivel mindenkit a közös cél és a lelkesedés vitt előre, így nagyon jó hangulatban telt az elmúlt néhány hónap” – mondta a projekt hátteréről Wagner Zsófia, a VMLY&R ügyfélkapcsolati igazgatója.

„Néha nem könnyű eldönteni, hogy egy ppt-n izgalmasnak hangzó koncepció tényleg hiteles lesz-e, amikor megvalósul. Vízválasztó szokott lenni, hogy működik-e valós emberek, valós élethelyzetének a kreatív bemutatásával. Ezért választottuk azt az utat, hogy hétköznapi hősök igaz történeteit dolgozzuk fel, amely során a kitartó, tehetséges, elhivatott emberek és vállalkozások által elért eredményeket közösen, a szolgáltatásaink segítségével még magasabb szintre emeljük” – mondta el Juhász Péter Tibor, a Vodafone márkaigazgatója.

„Egy új gondolkodás, a korábbiaknál még erőteljesebb purpose-vezérelt szemlélet implementálása és egy új vizuális világ bevezetése kommunikációs szempontból talán a legszebb feladat, amit márkával foglalkozó szakember kaphat. Azt hiszem, a végeredmény jól példázza, hogy milyen új irányba tervezzük vinni a Vodafone brand-et a következő időszakban. Az első visszajelzések házon belül nagyon pozitívak, reméljük, a közönséget is megérintik történeteink” – számolt be várakozásairól Moldván Ákos.

„Mindannyian nagyon élveztük a közös munkát, igazán jó érzés volt, hogy a stratégiai alapok megfogalmazásától az utolsó hangkeverésig közösen vittük végig a folyamatot, így a Together we can gondolat nem csak a kampány üzenetében, de a készítésben is testet öltött” – mondta Tóth Tihamér, a BOLD stratégiai igazgatója.

„A filmek kialakításánál nagy hangsúlyt fektettünk, hogy személyessége és érzékenysége ne sérüljön valós történeteinknek. Többször találkoztam és sokat beszélgettem a szereplőkkel, hogy megértsem, mi az, amit valójában meg kell mutatnunk a filmekben, az ő kitartásukból és erejükből.” – mondta Nyitrai Marci, a film rendezője.

Döntsük le együtt a korlátokat és segítsük, inspiráljuk egymást abban, hogy a technológia és az egyéni szenvedély segítségével mindenki számára kinyíljon a világ. Together we can.

Reklámfilmek:

Vodafone RED - Előtted is kinyílik a világ - Agárdi Szilvi

Vodafone RED - Előtted is kinyílik a világ - Téglás Boti

Alkotók listája

Megbízó: Vodafone
Márkaigazgató: Juhász Péter Tibor
Kommunikációs vezető: Moldván Ákos
Communications Expert: Németh Donát
Media Expert: Vágner Nikolett
Communcation and Content Manager: Varga Nóra
Content Communications Expert: Gyetvai Ágnes
Senior PR Manager: Jeschek Hajnalka

Reklámügynökség:
Bold
Head of Strategy and Innovation: Tóth Tihamér
Business Unit Director: Urbán Ágnes
VMLY&R
Group Executive Creative Director: Csirke Dániel
Associate Creative Director: Erdei Zsófia
Senior Copywriter: Foltin István
Senior Art director: Petényi Tibor
Grafikus: Rátonyi Gabriella
Group Account Director: Wagner Zsófia
Senior Account Manager: Makai Borbála
Stratégiai vezető: Jenes Barbara
Stratégai tervező: Medina Paloma, Gaál Gerda
Director Of Digital And Social Production: Somogyi Dániel
Social media expert: Ádi Csaba
Head of Production: Brill Fanni
Production manager: Gyöngy Boglárka

Produkciós cég: Focusfox
Rendező: Nyitrai Marci
Producer: Vass Csaba
Operatőr: Dobos Tamás
Gyártásvezető: Závodszky Tamás, Velinsky Judit,
1st AD: Dyga Zsombor
2nd unit Director: Foltin István
2nd unit DOP: Almásy Bence
Vágó: Boda Péter
Zene: Krizsó - Vranik Krisztián
Colorist: Barta Szabolcs

Médiaügynökség:
Carat
Business Director: Pénzes Réka
Head of Digital: Erőss Csaba
Senior Communication Planning Manager: Csárdás Anna
Junior Communication Planning Manager: Dulai Sára
Digital Planner: Dobák Dániel
HPS Group
PR Consultant: Halmosi Imola

A nemzetközi helyzet

Ahogy arról korábban beszámoltunk, a Vodafone áprilisban bevezetett új márkapozíciója a technológia és az emberi ambíció együttműködésére épül. A nemzetközi szinten megvalósuló megújulást egy 12 hónapig futó televíziós, nyomtatott és digitális kampány támogatja (ezzel párhuzamosan fut a fenti, hétköznapi hősökre építő, itthoni fejlesztésű kampány). A globális adaptáció Magyarországon április 6-án indul egy 60 másodperces TVC-ben: ebben egy fiatal lány szerepel, aki elgondolkodtató kérdéseket tesz fel a körülötte lévő világról, a technológia szerepéről például a gyógyításában, a klímaváltozás elleni küzdelemben és a digitális felzárkóztatás elősegítésében. 

„A Together we can szlogen a hangsúlyt a mi-re helyezi, illetve arra, hogy az emberi ambíció és az innováció közötti összehangolt működéssel hogyan érhetünk el nagyszerű dolgokat. Az elmúlt 12 hónapban, a koronavírus válság során szerzett tapasztalatok minden eddiginél jobban bizonyították az emberi kapcsolódás és a technológia elengedhetetlen fontosságát a társadalom, a vállalkozások és a kormányzati szervek működésének fenntartásában. Felelős vállalatként a Vodafone abban hisz, hogy a technológia javíthatja az életminőséget, és ez az új pozíció további lendületet ad ahhoz, hogy egy befogadó, fenntartható digitális társadalmat teremtsünk” mondta el Alex Froment-Curtil, a Vodafone Csoport kereskedelmi igazgatója.

A szolgáltató közelménye szerint fejleszti GigaBit hálózatát, illetve a a szén-dioxid-kibocsátást csökkentő, az oktatás és az egészségügy fejlődését segítő innovációkat vezet be.

A nemzetközi kampány 30 különböző piacon fog futni, Magyarországon kívül Németországban, Spanyolországban, az Egyesült Királyságban, Olaszországban, Romániában, Görögországban, Írországban, Albániában, Hollandiában (mint Vodafone-Ziggo), Portugáliában, Csehországban, Törökországban, Ausztráliában, Dél-Afrikában, Ghánában, Kongói Demokratikus Köztársaságban, Tanzániában, Lesothoban és Mozambikban, illetve a Vodafone partnerpiacain, Katarban és Új-Zélandon is.

A TVC-t az a Tom Green rendezte, aki a Misfits vagy a Blackout sorozatokban is dolgozott. A médiavásárlást a Carat kezelte.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

A vád szerint Jimmy Lai illegális tiltakozást szervezett még 2019-ben. Kína egyre jobban szorongatja a különleges jogállású területet. 

Dinamikus kizárási listákat lehet vele létrehozni, amivel egyszerűsíthetik a kampányok menedzselését.

Michal Malysa tizenöt piacon vezényli majd a cégcsoport külső és belső kommunikációját.

A bútoráruház nem is költ más offline csatornán, a szpot a saját kreatívcsapat munkája.

534 különböző ruhadarab vonul fel a bevásárlóközpontból a látványos videókban.

Tarts velünk április 22-én, hogy megtudd, hogy mitől működik a mentoring és nagyköveti rendszer – és mitől nem!

Mindenkit meggyötört a pandémia, a motiváltságukat vesztett, kiégett és akár még fizikailag is megviselt munkatársak aránya lényegesen nőtt a szervezeteken belül. Milyen eszközei vannak erre egy vállalatnak? Gyere el ingyenes szakmai randinkra, ahol több tucat javaslatot adunk a kezedbe!

hirdetés
hirdetés