Ilyen, amikor egy vezeték nélküli fülhallgató egy dizájnos szemüveggel randizik

A WGP legújabb fejlesztése nem egy klasszikus értelemben vett okosszemüveg, hanem egy dizájnos szemüveg és annak szárában elhelyezett, vezeték nélküli fülhallgató találkozása. A különféle funkciók, a hívásfogadás vagy a zenelejátszás a szemüveg szárát megérintve aktiválhatók, és arra is van lehetőség, hogy különféle modellekhez csatlakoztassuk a Smart Eyewear nevű eszközt.

Nem kell ezentúl külön szemüvegre és TWS (Truly Wireless Smart) fülhallgatóra költeni azoknak, akik beszállnak a hongkongi WGP legújabb közösségi finanszírozási kampányába, ugyanis az „okosszemüvegek” megvásárlásával mindkettőhöz hozzájutnak.

A Yankodesign beszámolója alapján a többfunkciós eszköz lényege maga a szemüveg szára, ami két AAC hangszórót, egy 10 m-es hatótávolsággal rendelkező Bluetooth 5.0 modult, egy MEMS mikrofont és egy 2 óra alatt teljesen feltölthető akkumulátort tartalmaz, amely aztán 7 órán keresztül képes energiával ellátni a szemüveget.

A beépített testindukciós érzékelőnek köszönhetően a Smart Eyewear a felvételét követően 3 másodperc alatt összekapcsolódik viselője telefonjával. A szárat megérintve lehet aktiválni a különféle funkciókat: a lejátszás vezérlését, a hívások fogadását és elutasítását, és a telefon hangasszisztensével is azonnal kapcsolatba lehet lépni a beépített mikrofonoknak köszönhetően. Vezetés közben egyszerűbb így a navigáció, és külön headsetre sincs szükség a telefonáláshoz.

A szemüveg funkció természetesen nem szenved hátrányt a fent részletezett funkciók miatt, a WGP modelljei hozzák azt, amit egy látásjavító eszköznek egyébként is tudnia kell: a polarizált és dioptriásra csiszolható lencsék tükröződés- és kékfény-blokkoló bevonatokat is kaphatnak.

A fejlesztők azzal is tisztában voltak, hogy egy szemüveg ma már nem elég, és sokan más keretet választanak az irodai munkához, mást a sportoláshoz és megint mást, ha stílusos kiegészítőként viselik a szemüveget. Az okosszár éppen ezért fekete és fehér színben is kapható, és egy mágneses moduláris kioldó segítségével könnyen leválasztható a szemüvegről, és csatlakoztatható bármelyik másik, a cég kínálatában szereplő modellhez: dizájnos napszemüvegekhez, sportoláshoz használt outdoor, vagy akár dioptriás lencsékkel ellátott szemüvegekhez is. A tervezők szerint egy masszív, tartós darabbal gazdagodik, aki bizalmat szavaz a terméknek, ugyanis lencséit karcolásmentes réteg, az okosszárat víz- és porálló bevonat védi.

Az eszköz sok más fülhallgatóval ellentétben nem csontvezetéssel operál, hanem olyan drivereket alkalmaz, amelyek közvetlenül a fülbe juttatják a hangot, vagyis úgy hallgathatunk zenét, vagy folytathatunk telefonbeszélgetéseket, hogy közben a külvilág zajait sem zárjuk ki. Az open-ear dizájn ugyanakkor azt is jelenti, hogy a hangok „kiszivároghatnak”, így halkan ugyan, de az is hallhatja azt, amit mi, aki mellettünk ül a metrón, vagy egy liftben utazik velünk. A WGP ezért 2 pár hangszóró betétet is szállít az audio szemüveg megrendelőinek, amelyeket behelyezve máris privát élménnyé válik a zenehallgatás.

A napokban záruló, már most sikeres kampány támogatói 139 dolláros (41 ezer forintos) bevezető áron juthatnak egy műanyag keretes klasszikus audio szemüveghez. Az extra szárakért 90 dollárt (26500 forintot), a keretekért plusz 50-60 dollárt (15-18 ezer forintot) kell kicsengetni, és limitált számú, személyre szabott keretek rendelésére is van lehetőség. A szállítást 2021 áprilisára időzítik, a szemüveg szárát babráló titkosügynök imázsa pedig a bónusz.

A sorozatot a Telenor támogatja.

(forrás: Kreatív Online)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Épülj, hogy építhess! – Alkalmazottpszichológia-tudás a hétköznapokra HR-eseknek, cégvezetőknek, coachoknak! Féléves képzés péntekenként: 10 oktatási nap + 9 konzultációs alkalom! 2021. februártól júliusig!

Ugyan az oltások megérkezésével már valamennyire látszik az alagút vége, ez nem jelenti azt, hogy 2021 még ne a változásokról, a rezilienciáról vagy a rugalmasságról szólna. Mely tulajdonságok mellesleg vírus nélkül is csak előrevisznek. Mit tudnak ehhez hozzátenni a HR szolgáltatók?

A nyitás közeledtével egyre többen már az irodai visszatérést tervezik. Tarts március 25-én velünk, járjuk együtt körbe a különböző hibrid megoldásokat: mit tanultunk, mit engedünk el, mit tartunk meg – minden ami a munkavégzés környezetére vonatkozik.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: március 12.