hirdetés
hirdetés
hirdetés

Webáruházak számára fejlesztett hirdetésoptimalizálót a HD marketing

A HD marketing Feed Engine néven olyan intelligens termékfeed-átalakítót fejlesztett ki webáruházak számára, amely megnövelheti a termékalapú hirdetések hatékonyságát – írják közleményükben.

hirdetés

A hazai e-kereskedelmi piac 2019-ben 781 milliárd forint összbevételt termelt (17 százalékos növekedés 2018-hoz képest), 2020-ban viszont 21 százalékos növekedés mellett 950 milliárd forintot termelt a szektor, aminek hatására jelentősen megnőtt a szereplők hirdetésre fordított büdzséje is. Az egyébként is évek óta folyamatosan felívelő tendenciának további lökést adott a koronavírus-járvány, hiszen jelentős tömegek tértek át a készpénz- és érintés nélküli vásárlásra.

A HD marketing közleménye szerint „az e-kereskedelmi stratégiák fókuszában az egyre nagyobb hirdetési költések hatékonyságának növelése, a gyakran kezelhetetlenné váló méreteket öltő termékkínálat kezelése és optimalizálása áll, kiemelten a Google és Facebook hirdetésekre, valamint az Árukeresőn történő megjelenésekre vonatkozóan”. Állításuk szerint a Feed Engine nevű fejlesztésük túlmegy a félautomatizált rendszereken, és az e-commerce vállalkozás egészét vizsgálva optimalizálja a hirdetéseket és megjelenéseket.

Mint írják, „a teljes piacot monitorozó szolgáltatás képes az üzleti logikát követő legjobb termékkatalógus kialakítására, a hirdetési költségoptimalizálás részeként releváns válaszokat ad az egyes termékek hirdetési időpontjára vonatkozóan is. Reagálva a konkurens stratégiákra automatikusan módosít termékadatokat, ha kell menet közben termékképet is cserél és akár 500 000 termék kezelését teszi lehetővé”.

A szoftverrel kezelhetővé válik a Google Shopping, a Google DSA, a Google feed alapú display hirdetések (mint a Smart Display vagy Remarketing), a Facebook katalógus hirdetéseket és remarketinget, az Árukereső és más feedalapú árösszehasonlítókat, illetve más feed alapú platformok hirdetései. Jelenleg a feedbe tehető adatok mellett (árukészlet, árrés stb.) Google Analytics és Google Ads adatokat tud használni mint egyéb forrás, de tervezik, hogy BigQuery-n keresztül mást is bevonnak, ügyféligénytől függően.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

A vád szerint Jimmy Lai illegális tiltakozást szervezett még 2019-ben. Kína egyre jobban szorongatja a különleges jogállású területet. 

Dinamikus kizárási listákat lehet vele létrehozni, amivel egyszerűsíthetik a kampányok menedzselését.

Michal Malysa tizenöt piacon vezényli majd a cégcsoport külső és belső kommunikációját.

A bútoráruház nem is költ más offline csatornán, a szpot a saját kreatívcsapat munkája.

534 különböző ruhadarab vonul fel a bevásárlóközpontból a látványos videókban.

Tarts velünk április 22-én, hogy megtudd, hogy mitől működik a mentoring és nagyköveti rendszer – és mitől nem!

Mindenkit meggyötört a pandémia, a motiváltságukat vesztett, kiégett és akár még fizikailag is megviselt munkatársak aránya lényegesen nőtt a szervezeteken belül. Milyen eszközei vannak erre egy vállalatnak? Gyere el ingyenes szakmai randinkra, ahol több tucat javaslatot adunk a kezedbe!

hirdetés
hirdetés