hirdetés
hirdetés
hirdetés

Stáblista és háttér az új Telekom-kampányhoz

A már bemutatott digitális szülős kampánynak a kampánybejelentője is megérkezett.

hirdetés

Az alábbiakban a Mito kampánybejelentőjét olvashatjátok a Telekom már bemutatott új, a Hintalovon Alapítvánnyal közös kampányához.

Probléma
A mai szülők jellemzően digitális szülők, akiknek egyedi és korábban nem ismert kihívásokkal kell megküzdeniük a gyerekeikkel, a gyerekneveléssel kapcsolatban és ezekre új válaszokat és megoldásokat kell találniuk. A közösségi média felületek olyan könnyen és gyorsan elérhető platformot nyújtanak számukra, ahol megoszthatják szülőségük örömeit és nehézségeit, ami maga után vonja, hogy egyre nagyobb gyakorisággal osztják meg és dokumentálják gyerekeik életét, mindennapjait ezeken a felületeken.

A megosztás büszkeség helyett mégis feszültséget generálhat, ha nem tudják, hogy a gyerekük biztonságára online is képesek-e annyira figyelni, mint például a játszótéren.

 

A Telekom szerepvállalása

“A Telekomnál a digitális optimizmus elterjesztésén dolgozunk. Küldetésünk, hogy aktívan tegyünk azért, hogy egy biztonságos digitális világot építsünk. Nem dugjuk homokba a fejünket, értjük a digitális világ komplexitásait és veszélyeit is, ezért vállaljuk fel, hogy a gyermekvédelem számunkra egy fontos ügy. Tudjuk, hogy a digitális világ biztonságossága sokszor a tudatosságon múlik minden tartalomgyártó és magánember részéről és teszünk azért, hogy ezt a tudatosságot megteremtsük mindenkiben” mondta el Márton Csilla, a projekt szakmai irányítója.

Koncepció

Hol érzi magát leginkább otthon, biztonságban a gyerek? A saját kis szobájában a játékai között, hiszen ez a tér olyan neki, mintha egy szentély lenne. Minden egyes, a szülők által a gyerekről feltöltött kép ezt a szentélyt rombolja: mert bár a szülők és a család mindig a cuki pillanatokat és a kedves emlékeket látja a gyerekekről készült fotókban, a digitálisan megosztott képek olyan emberek szeme elé is kerülhet, akik a fürdetésben vagy a szülinapi zsúrban nem az élményeken osztoznak, hanem egészen mást látnak bele információt, vagy akár lehetőséget. Kampányunkban ezeket az illetéktelen bekukucskálókat személyesítettük meg meghökkentő módon vizualizálva őket, akik a digitálisan megosztott képek hatására sokkal közelebb kerültek már a gyerekeikhez, mint valaha is gondolhatták volna a szüleik. 

 

A kampány főkreatívját Gálos Viktor fotózta.

 

 

 

Hintalovon-együttműködés

 

A kampányban a Hintalovon Gyerekjogi Alapítvánnyal dolgoztunk együtt. 

 

„Egy vállalat akkor veszi komolyan az ügyfeleit, ha tiszteletben tartja a jogaikat, különösen akkor, ha gyerekekről van szó. Ezért kiemelten fontos számunkra ez az együttműködés, hiszen az online tér veszélyeit nem elhallgatni, hanem felelős viselkedéssel elkerülni érdemes. Ebben példamutató és felelős iparági iránymutatást vállalt fel a Magyar Telekom azzal, hogy edukációs kampányt indított a szülők online tudatosságának támogatására” – emelte ki Gyurkó Szilvia, az Alapítvány vezetője. 

 

A site

 

A figyelemfelkeltő kampány lelke a microsite, amin edukatívan szembesítjük a szülőket az online világ veszélyeivel. Egy egyszerű kérdőív kitöltésével fel tudjuk hívni a szülők figyelmét arra, hogy az online világ és gondolkodás nélkül való tartalommegosztás gyerekekről milyen veszélyeket rejt. A kérdőív kitöltésének végén minden szülő kap saját megosztási szokásairól egy visszajelzést, egy kalkulációt, hogy mennyire tudatos digitálisan, és edukatív tartalmakat, amik egyszerű és könnyen használható eszköztárat képeznek azok számára, akik szeretnének felelős digitális szülővé válni. 

 

Influencer együttműködések 

A jelenség által egyik legjobban érintett platform az Instagram, ahol gyakorlatilag különösebb energiabefektetés nélkül is szembe találhatjuk magunkat az instamami jelenséggel. De hogyan lehet edukálni egy olyan közegben, ahol a gyerekekről történő felelőtlen tartalommegosztás nem csak megjelenik, de szerves részét képezi a hírfolyamnak? A kampányban változatos influencerek kaptak szerepet, hogy üzenetünket minél szélesebb körben eljuttathassuk azokhoz, akik a leginkább érintettek a témában. 

 

A ‘Digitális Szülő Vagyok’ kezdeményezéshez csatlakoztak a hazai közélet ismert televíziós személyiségei, Tatár Csilla és Lilu is, akiknek családi élete részben a széles nyilvánosság előtt zajlik. Anyaként rengeteg tapasztalatuk van arról, hogyan tudja befolyásolni mindennapi életüket a közösségi média.

 

Rajtuk kívül Szentjobbi Kriszta pedagógus, fotós, blogger, valamint 5 gyermekes édesanya, Németh Dorottya többszörös fitnessz világ- és magyar bajnok anyuka, Bikás "Punkzdad" Zoltán, valamint Urbán-Váradi Alexandra, azaz a For Her Vlog Youtube csatorna megálmodója is próbára tette posztolásai szokásait a kérdőívünk segítségével. Azonban véleményvezéreink nem csak a kérdőív kitöltésére buzdították követőiket, de aktívan részt is vettek a kampányban, ennek eredményeként egy izgalmas és tanulságos beszélgetés zajlott élőben Instagramon Zubor Rozália, az Igenanya profil kitalálója, a Mesélj, Anyukám! podcast műsorvezetője és Méth Barbara, a Hintalovon Alapítvány szakmai munkatársa között. 

 

A social kampányt kiegészítendő, Instagram stickerpackkal inspiráltuk a digitális szülőket, hogy nyilvánítsák ki véleményüket a témában. A stickereket @szialidia tervezte.

 

Médiamegjelenések: RTL, ATV

 

Az alkotók listája

Magyar Telekom

Brand and Communications Director: Szabó Béla Attila

Szegmens kommunikációs vezető: Kovács András Péter

CR kommunikációs szakmai irányító: Márton Csilla

Communications expert: Soósné Türk Rita

 

Kommunikációs szakértő: Németh Flóra

Social/PR szakértő: Katus Kriszta

Média Menedzser: Benkovics Dóra

 

Mito

stratégia: Dinh Dorottya

kreatív: Vizi Balázs, Nagy Gábor, Gelencsér Milán

gfx: Péter-Szabó Márta, Domán Rajmund

social: Rátkai Márton

prod: Szalay Dia

dev: Igmándy Áron, Kelemen Gábor, Kertész Szabolcs, Klemász József, Kocsis Márton

account: Szerdahelyi Gréta, Feke Nikolett, Huszár Rita

 

Hintalovon Alapítvány

Gyurkó Szilvia, Méth Barbara

 

Gyártócég: Goodfilms

Producer: Bayer-Baróti Éva

 

Fotós: Gálos Viktor


Médiaügynökség: Wavemaker Hungary

Senior Strategic Media Planner: Ócsai Zsuzsanna, Buzás Mária

 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

A hazai bevásárlóközpontok közül elsőként nyitott ingyenes közösségi irodateret a Westend.

Az ügyészség szerint az énekes véralkoholszintje a határérték alatt volt a letartóztatáskor.

Július 1-től minden kiadó egyéni problémája, hogyan jut el az újság az előfizetőhöz.

Március 9-ig lehet jelentkezni nonprofit szervezeteknek a hallgatói kezdeményezésként létrejött MOME Movement arculati pályázatára. 

Június 1-ig várják a munkákat kommunikációs ügynökségektől, film producerektől, vállalatoktól, TV-csatornáktól és diákoktól.

Ugyan az oltások megérkezésével már valamennyire látszik az alagút vége, ez nem jelenti azt, hogy 2021 még ne a változásokról, a rezilienciáról vagy a rugalmasságról szólna. Mely tulajdonságok mellesleg vírus nélkül is csak előrevisznek. Mit tudnak ehhez hozzátenni a HR szolgáltatók?

A nyitás közeledtével egyre többen már az irodai visszatérést tervezik. Tarts március 25-én velünk, járjuk együtt körbe a különböző hibrid megoldásokat: mit tanultunk, mit engedünk el, mit tartunk meg – minden ami a munkavégzés környezetére vonatkozik.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: március 12.

hirdetés
hirdetés