hirdetés
hirdetés
hirdetés

Vaszily Miklóshoz kötődő friss médiacég száll be a Pesti Srácok új tévécsatornájába

Huth Gergely, PS főszerkesztője a 444-nek mondta el: nekik önmagukban se pénzük, se tapasztalatuk tévécsatornát indítani, így érkezik hozzájuk külső befektető. Vaszily Miklós lett a befutó, egy Mészáros Lőrinc pénzét forgató céggel.

hirdetés

Huth szerint augusztusban lesz publikus a műsorstruktúra, a kreatív anyagokat pedig a PS stábja fogja készíteni  írta meg a 444. A főszerkesztő azt nem közölte, ki lesz a befeketető, de a 444 másik forrásból úgy tudta, a Pesti TV valószínűleg az új, májusban bejegyzett Progressive Media nevű cég első projektje lesz a Progressive fele pedig Vaszily Miklósé, aki a TV2 elnöke, az Index hirdetési bevételeit kezelő Indamedia Kft. résztulajdonosa. A másik fél egy Bizalom Vagyonkezelő Kft. nevű cégé, amiről a G7 írta meg, hogy Mészáros Lőrinc pénzét forgatja, és a kedvezményezettje is a milliárdos. A tényfeltáró cikk szerint a Progress Media Hungary Kft-be nemrég 500 millió forintot fektettek be a tulajdonosok. 

A 444 elérte Vaszily Miklóst, aki megerősítette, hogy a Progressive Media első projektje valóban a Pesti TV lesz és valóban Huth Gergelyék felelnek majd a tartalomszolgálgatásért. A csatorna kábeltévéként indul el, a médiaszolgáltatási feladatokkal pedig a Progressive fog foglalkozni. 

Mindez azt is jelenti, hogy Mészáros a kormányzati médiakonglomerátum, a KESMA mellett száll be ismét a propagandamédia finanszírozásába.

via 444 (12), G7; nyitókép: Turai Balázs és Nándor Bera - Oligarchia s01e01 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Tisztességtelen módon reklámozták a Black Friday-es akciókat. 

A Magyar Public Relations Szövetség (MPRSZ) ötödik alkalommal hirdette meg az Employer Branding Awardot az idei év elején. 

Az EY nemzetközi felmérése szerint a fogyasztók szorongása a korlátozások feloldása után is megmaradt.

A cél az új szlogen bevezetése, a hazai gyártás, illetve a márka és Szikszó város kapcsolatának tudatosítása.

De Bayer Zsolt fröcsögését és a Híradó sajátos szerkesztési gyakorlatát már nem büntette a Médiatanács.

DIGITALIZÁLVA – ÚJ MEGOLDÁSOK SAVE THE DATE 07.23. 14:00

Hetedik alkalommal rendezzzük meg content marketing versenyünket, amelyre most megújult kategóriarendszerben jelentkezhetnek az ügynökségek, médiumok és a megbízói oldal képviselői az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásaival.

Bemutatjuk a GyártásTrend első, letölthető online webinárját! #FACTORY Insight - II. rész: Autóipari technológiák. A szakmai anyag egy hónapig elérhető!

A Kreatív második alkalommal hirdeti meg az Influt, a közösségi márkavezérek versenyét, melyre az elmúlt év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

Mentes-M Díj 2020-ban is! Idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2020 augusztus 31.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

hirdetés
hirdetés