Várja a nevezéseket a 15 éves Autovision Awards
A verseny arculatilag megújult, és már nemcsak az autóiparból, hanem a teljes, mobilitással foglalkozó szektorból várja a kommunikációs kampányokat.

A korábban autóipari szereplők kommunikációs kampányait díjazó, idén 15 éves Autovision Awards arculatilag megújul, és az idei évtől az összes, mobilitással foglalkozó ipari szektortól várja a nevezéseket. A fesztivál új mottója „AutoVision Awards – Fesztivál a mobilitásért és a kreativitásért”, kijelöli a díj új központi témáját – olvasható a verseny szervezőinek közleményében. A versenyre május 5-ig lehet jelentkezni ide kattintva.
A pályázóknak az idei évtől a közlekedés bármely szektorából lehetősége nyílik elnyerni az OttoCar trófeákat. Közösségi autós cégek (car-sharing), elektomos robogók, városi kerékpáros-, rolleres-rendszerek is nevezhetnek a díjra a hagyományosabb autóipari alkotások mellett.

A frankfurti évek után a díj átadására idén először új helyszínen kerül sor. A Német Járműipari Szövetséggel (VDA) együttműködve a trófeákat szeptemberben Münchenben osztják ki, az IAA Nemzetközi Motor Show keretén belül.
„Büszkék vagyunk arra, hogy már több mint 20 éve tagjai lehetünk ennek a neves kiállításnak. A nagyszámú jelentkező és kreatív alkotó részvétele minden évet különlegessé és egyedivé tesz.” mondta Alexander V. Kammel az AutoVision Awards fesztivál igazgatója.