hirdetés
hirdetés
hirdetés

Várja a nevezéseket a 15 éves Autovision Awards

A verseny arculatilag megújult, és már nemcsak az autóiparból, hanem a teljes, mobilitással foglalkozó szektorból várja a kommunikációs kampányokat.

hirdetés

A korábban autóipari szereplők kommunikációs kampányait díjazó, idén 15 éves Autovision Awards arculatilag megújul, és az idei évtől az összes, mobilitással foglalkozó ipari szektortól várja a nevezéseket. A fesztivál új mottója „AutoVision Awards – Fesztivál a mobilitásért és a kreativitásért”, kijelöli a díj új központi témáját – olvasható a verseny szervezőinek közleményében. A versenyre május 5-ig lehet jelentkezni ide kattintva.

A pályázóknak az idei évtől a közlekedés bármely szektorából lehetősége nyílik elnyerni az OttoCar trófeákat. Közösségi autós cégek (car-sharing), elektomos robogók, városi kerékpáros-, rolleres-rendszerek is nevezhetnek a díjra a hagyományosabb autóipari alkotások mellett. 

A frankfurti évek után a díj átadására idén először új helyszínen kerül sor. A Német Járműipari Szövetséggel (VDA) együttműködve a trófeákat szeptemberben Münchenben osztják ki, az IAA Nemzetközi Motor Show keretén belül.  

„Büszkék vagyunk arra, hogy már több mint 20 éve tagjai lehetünk ennek a neves kiállításnak. A nagyszámú jelentkező és kreatív alkotó részvétele minden évet különlegessé és egyedivé tesz.” mondta Alexander V. Kammel az AutoVision Awards fesztivál igazgatója.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

A Public.com a GameStop-botrány kapcsán szúrt oda finoman a Robinhoodnak.

Az Etikus kommunikáció a világjárvány után című panelbeszélgetésre hívták meg.

Bob Ross egy boldog kis üdítős palackot is fest a tájképére.

A műsor gyártócége, a Paprika Studios a február 27-i döntőre időzítette az akciót. 

A képviselő szerint nincs tökéletes állapot a sajtószabadság érvényesülése szempontjából, és közszájon forgó legendának tartja, amit a magyar sajtószabadságról állítanak a nyugati sajtóban.

Épülj, hogy építhess! – Alkalmazottpszichológia-tudás a hétköznapokra HR-eseknek, cégvezetőknek, coachoknak! Féléves képzés péntekenként: 10 oktatási nap + 9 konzultációs alkalom! 2021. februártól júliusig!

Ugyan az oltások megérkezésével már valamennyire látszik az alagút vége, ez nem jelenti azt, hogy 2021 még ne a változásokról, a rezilienciáról vagy a rugalmasságról szólna. Mely tulajdonságok mellesleg vírus nélkül is csak előrevisznek. Mit tudnak ehhez hozzátenni a HR szolgáltatók?

A nyitás közeledtével egyre többen már az irodai visszatérést tervezik. Tarts március 25-én velünk, járjuk együtt körbe a különböző hibrid megoldásokat: mit tanultunk, mit engedünk el, mit tartunk meg – minden ami a munkavégzés környezetére vonatkozik.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: március 12.

hirdetés
hirdetés