hirdetés
hirdetés
hirdetés

Valóság lett a karanténálomból: már pizzapaplannal is kanapézhatunk

Téged is hatalmába kerített már az érzés, hogy jó lenne bebújni egy pepperonis pizzába a tévé előtt?

hirdetés

A Pizza Hut és az alvást segítő termékekre,az ölelés érzetét keltő paplanokra specializálódott Gravity összeállt, hogy létrehozza az emberiség legújabb csúcsteljesítményét, a pizzatakarót. Igény a jelek szerint volt a termékre: a 150 dollárért árult, 528 darabban legyártott különleges, pepperoni pizza másával diszített paplan máris sold out a Gravity honlapján. 

A Pizza Hut ügynöksége még augusztusban kereste meg a Gravityt az ötlettel, ahol az Adweek szerint lelkesen fogadták a kollabot, hiszen a márka növelni akarta addig jól behatátrolható elérését.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Ajit Pait még Donald Trump nevezte ki, az elnökkel együtt távozik januárban.

A Zipernowsky Stúdió kirakatában karácsonyig minden nap új szociális design projekt mutatkozik be.

2020 novemberétől árulják a blogplatform hirdetési felületeit.

A  #PowerOfLiveEvents rendezvénysorozat és a „Hiányzol Anyu!” projekt is shortlistre jutott a nemzetközi fesztiválon.

A bevezetéshez új kampány is készült.

A HR és a vezetés szerves része, hogy értsük a munkavállalóban végbemenő folyamatokat. Webináriumunkon azok a szolgáltatók mutatják be gyakorlati megoldásaikat, akik egy szervezet emberi működésével kapcsolatos kérdésekre adnak válaszokat. HR-eseknek ingyenes!

Felfrissített kategóriarendszerrel a Kreatív digitális eszközöket és megoldásokat díjazó versenye 2020-ban! Célunk megtalálni a legsikeresebb digitális kommunikációs kampányokat és online megoldásokat a magyar piacról idén is!

hirdetés
hirdetés