Új marketingvezető a Memoq-nál
A fordítástechnológiai cég marketingcsapatát Princzkel Alexandra vezeti.
Tavaly év végétől Princzkel Alexandra tölti be a Memoq Fordítástechnológiai Zrt. marketingigazgatói pozícióját, aki a vállalat teljes körű marketingtevékenységéért, valamint a marketingstratégia átalakításáért és megvalósításáért felel.
Princzkel Alexandra több mint tízéves tapasztalattal rendelkezik az inbound és outbound marketing területén. A média-, telekommunikáció- és informatikai szektorban szerzett szakértelmét felhasználva egyik fő feladata a Memoq marketingstratégiájának átalakítása és vállalati folyamatokba történő integrálása.

A szakember először 2018-ban csatlakozott a memoQ Zrt-hez, ahol a tartalommarketing-alapú ügyfélszerzésre fókuszált: kreatív szakemberekből és online marketing specialistákból álló csapatot és „szerkesztőséget” épített fel és működtetett a cégnél. Később, már digitális marketing csoportvezetőként kollégáival CRM-rendszert és marketingautomatizációs folyamatokat implementált. Az átalakítási munka részeként az online marketing és termékmarketing csapat is átalakul, és új csapattagokkal fog bővülni, valamint nemrégiben alakítottak ki egy market intelligence csapatot is, amely a vállalat adatalapú döntéshozatalát erősíti meg a következő 2 évben.
A fentieken túlmenően Alexandra felel csapatával a Memoq marketingjének minden további aspektusáért: a márkaépítésért, a digitális és offline marketingért, illetve a PR-ért és a rendezvényekért.