hirdetés
hirdetés
hirdetés

Új kreatív vezető a Kraftwork Reklámügynökség élén

Mattyasovszky Ádám lead kreatívként csatlakozott a Kraftwork csapatához.

hirdetés

Szintai-Molnár Péter kreatív vezető távozásával a Kraftwork reklámügynökség átalakította kreatív csapatát. A bővüléssel és frissítéssel a céljuk az, hogy 2021-től igazodjanak az új kihívásokhoz és ügyféligényekhez - írja közleményében a Kraftwork.

 

Mattyasovszky Ádám új lead kreatívként érkezett a Cafétól a kreatív csapat élére. Ádám több mint 10 éves reklámos tapasztalattal rendelkezik, és olyan ügynökségeknél is dolgozott szövegíróként és senior kreatívként, mint az Ogilvy Budapest, a Mediator, az ACG Budapest vagy a Laboratory Group. Ügyfelei közt szerepel a Soproni, a Ferrero, a Decathlon, a Stada, a Műtárgyak Éjszakája, a Toyota/Lexus, a WING, az OTP Bank, a Pick, a Skoda, az Audi és a Rama.

Ádám és a már 5 éve a cégnél lévő head of art, Murár Robi koncepcióalkotásban, a kreatív csapat fejlesztésében és a szinergiák kihasználásában, valamint az ügyfelek kreatív stratégiájának frissítésében segítik az ügynökséget.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

A hazai bevásárlóközpontok közül elsőként nyitott ingyenes közösségi irodateret a Westend.

Az ügyészség szerint az énekes véralkoholszintje a határérték alatt volt a letartóztatáskor.

Július 1-től minden kiadó egyéni problémája, hogyan jut el az újság az előfizetőhöz.

Március 9-ig lehet jelentkezni nonprofit szervezeteknek a hallgatói kezdeményezésként létrejött MOME Movement arculati pályázatára. 

Június 1-ig várják a munkákat kommunikációs ügynökségektől, film producerektől, vállalatoktól, TV-csatornáktól és diákoktól.

Ugyan az oltások megérkezésével már valamennyire látszik az alagút vége, ez nem jelenti azt, hogy 2021 még ne a változásokról, a rezilienciáról vagy a rugalmasságról szólna. Mely tulajdonságok mellesleg vírus nélkül is csak előrevisznek. Mit tudnak ehhez hozzátenni a HR szolgáltatók?

A nyitás közeledtével egyre többen már az irodai visszatérést tervezik. Tarts március 25-én velünk, járjuk együtt körbe a különböző hibrid megoldásokat: mit tanultunk, mit engedünk el, mit tartunk meg – minden ami a munkavégzés környezetére vonatkozik.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: március 12.

hirdetés
hirdetés