hirdetés
hirdetés
hirdetés

Továbbra is lehet pályázni a magyar Sportmarketing Díjra

A Magyar Marketing Szövetség Sportmarketing Tagozata második alkalommal hirdette meg a magyar Sportmarketing Díjat, melyre január 31-ig várják a pályázatokat. A pandémia által alapjaiban érintett iparág átalakulása miatt idén két új kategóriában is győztest hirdetnek a szervezők.

hirdetés

 A pandémia által alapjaiban érintett sportvilág nehéz éven van túl, az iparág szereplői közül a sportolói és szponzori oldalról is újratervezésre volt szükség. A 2020-as évben elmaradt nagy sportesemények (pl. olimpia, labdarúgó Európa-bajnokság) miatt a marketingaktivitások is átalakultak, ezért a Díj kiírói az előző évhez képest két új kategóriát vezettek be - áll az MMSZ közleményében.

A legértékesebb sportolói/sportcsapat/esport márka, legjobb sportszponzoráció és a legkreatívabb közösségi média kommunikáció mellett győztest hirdetnek az Etikai díj és a Hűség díj kategóriájában is, amellyel a kifejezetten a pandémiára adott válaszreakciók sikerességét ismerik el.

„Habár anyagi értelemben a sportszektor volt az egyik legnagyobb kárvallottja a 2020-as évnek, idén is találkozhattunk olyan előremutató megoldásokkal, amelyek egyedülállónak számítanak a piacon. A pandémia miatt mindenhol az újratervezés volt a cél, és azok kerülhettek ki győztesen a válsághelyzetből, akik gyorsan mertek és tudtak is változtatni.” - emelte ki Dudás Hunor, a Tagozat elnöke. Hozzátette: „A díjjal most elsősorban azokat szeretnénk elismerni, akik a nehéz helyzet ellenére is kitartottak és kiemelkedő munkát végeztek a sportmarketing szakterületén, példát mutatva ezzel iparágunknak.”

A magyar Sportmarketing Díj keretén belül minden kategóriában kihirdetésre kerül egy shortlist a legjobb pályamunkákból. A pályaműveket egy 10 fős, nemzetközi és hazai marketingszakemberekből álló zsűri értékeli. Az általuk adott pontszámok alapján alakul ki a végső sorrend, melynek megfelelően bronz, ezüst és aranydíjas nyerteseket hirdetnek majd.

A 2020-as MMSZ Sportmarketing Díj Kategóriái:

 

1. Legjobb sportszponzoráció

Egyéni sportoló, sportcsapat, esport, egyesület, szövetség támogatásán keresztül a szponzoráló cég vagy annak márkája és a támogatott sportoló/csapat hírnevének javítását szolgáló közös marketing tevékenység, együttműködés, aktivitás bemutatása.

 

2. Legértékesebb sportoló /sportcsapat /Esport

Független értékelő cég által végzett online és social media monitoring alapján meghatározott TOP 10-es lista mindhárom kategóriában.

 

3. Legkreatívabb közösségi média kommunikáció

Egyéni sportoló vagy sportcsapat, aki az elmúlt egy évben új eszközökkel, kreatív, újszerű és egyedi megközelítésben használta valamely közösségi csatornáját, példát állítva ezzel a hatékony sportolói márkaépítésre és a fan engagement elősegítésére.

 

4. A sporttársadalom legjobb válasza a Covid-19-re

Kifejezetten a járványhelyzetre reflektáló kampány, marketing célú együttműködés / kommunikáció díjazására életre hívott kategória. Ide tartozik: közösségi média kommunikáció (poszt vagy sorozat), társadalmi felhívás, aktivizáció. Díjazható a szponzoráló cég van annak márkája, ügynökség, sportoló/csapat.

 

5. Hűség-díj (Nem pályázható)

A Tagozat vezetősége által odaítélt díj, a zsűri beleegyezésével és hozzájárulásával. A díj missziója kiemelni azokat a szponzoráló cégeket, akik a váratlanul kialakult helyzetben kiálltak a támogatott sportolóik, csapataik mellett és/vagy új kampánnyal is erősítették összekapcsolódásukat az említett tényezők ellenére is.

 

A kezdeményezésről további információ a www.sportmarketingtagozat.hu-n olvasható. 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Arra buzdítják az étterembe járó közösséget, hogy fogjanak össze, és ételrendeléssel támogassák a vendéglátóhelyek fennmaradását.

A díjat a 2018-ban meggyilkolt szlovák újságíró, Jan Kuciak emlékére alapították. A zsűriben ott ül Věra Jourová, az Európai Bizottság alelnöke és Lech Wałęsa, Lengyelország volt elnöke és demokráciapárti aktivista is.

Az Apor Vilmos Katolikus Főiskola arculati, kommunikációs stratégiai megújulását, sajtó- és social kommunikációját támogatja az ügynökség.

Nonprofit szervezetek és cégek is jelentkezhetnek, a határidő március 31.

A tisztességtelen kereskedelmi gyakorlatok hatékonyabb kiszűrése érdekében.

Január végén ismét megrendezzük a Kreatív szaklap PR-workshopját, ahol első kézből ismerkedhettek meg a 2020-as év kiemelkedő PR-kampányaival.

Február 4-én bemutatkoznak a HRKOMM Award 2020 nyertes pályázatai! Stay tuned! A programot folyamatosan frissítjük!

Milyen régi, új és régiúj, azaz a változásokkal együtt frissülő szolgáltatásokat tudnak nyújtani 2021-ben a HR-szolgáltatók? Február 16-án megtudhatjátok az év első szakmai rapid találkozóján!

Épülj, hogy építhess! – Alkalmazottpszichológia-tudás a hétköznapokra HR-eseknek, cégvezetőknek, coachoknak! Féléves képzés péntekenként: 10 oktatási nap + 9 konzultációs alkalom! 2021. februártól júliusig!

hirdetés
hirdetés