hirdetés
hirdetés
hirdetés

Teljessé vált a Content+Marketing Award versenyünk zsűrije

A Kreatív hetedik alkalommal rendezi meg Content+Marketing Award (CMA) tartalommarketing-versenyét, amelyre az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásaival jelentkezhetnek az ügynökségek, médiumok és a megbízói oldal képviselői. Az első nevezési határidő július 31.

hirdetés

A CMA-t eredeti terveink szerint a tavaszi versenyidőszak végén rendeztük volna meg, májusi nevezési határidővel és júniusi gálával. A koronavírussal kapcsolatos helyzet ezeket a dátumokat felülírta, de azt nem, hogy mely időszakból nevezhetők majd kampányok.

Tartalomalapú marketingmegoldás alatt minden olyan kommunikációt értünk, amely egy hirdetői vagy megbízói üzenetet valamiféle tartalmi megoldás segítségével kíván eljuttatni a fogyasztók (olvasók, nézők, hallgatók, befogadók, felhasználók) felé. Ilyen megoldások közé tartozik tehát az összes olyan tartalom, amely elsődlegesen hirdetői szándék eredményeként jött létre. A beérkező pályaműveket kilenctagú zsűri fogja két körben elbírálni. Az első nevezési határidő július 31-e, turizmus és vendéglátás kategóriákban a nevezés ingyenes, tekintettel a koronavírus által a két szektorra mért csapásra.

A zsűri tagjai

Zsűrielnök: Szigeti Péter, a Central Médiacsoport férfiportfóliójának vezetője (felügyelete alá tartozik a 24.hu, a Vezess.hu és az Autómagazin irányítása lapigazgatóként is)

Perkó Rudolf, a Totalcar lapigazgatója
 
Fülöp István, a Kreatív szerkesztője
 
Heuthaler Orsolya, a Café Communications senior stratégája
 
Jávor Bence, a Greenroom kreatívigazgatója
 
Török Diána, a Group M Akadémia vezetője
 
Szabó Ibolya, a Dreher Sörgyárak vállalati kapcsolatokért felelős vezetője
 
Trubek Zsuzsa, a Huawei Technologies Hungary PR-menedzsere
 
Pöhacker Gábor, a Media Markt marketingvezetője

A versenynek két főkategóriája van: az A) főkategória témák szerinti bontásban zajlik, ezért az egyes megoldások (pl. nyomtatott lap, weboldal és mobilapplikáció) egyben is nevezhetők.

B) főkategóriában eszközök és csatornák szerinti bontásban lehet nevezni a megoldásokat, a többcsatornás kampányok nevezéseit értelemszerűen az integrált kategóriába várjuk.

A CMA-ra nevezhető bármely olyan médiatermék (pl. kiadvány, televíziós vagy rádiós műsor, videó, weboldal, blog, mikroblog, közösségioldal-csatorna, mobilapplikáció stb.), vagy médiatermék részlete (például cikk, műsorszám), amely 2019. április 18. és 2020. május 15. között került nyilvánosságra Magyarországon, illetőleg magyarországi közönségnek is szánva.

Az anyagleadással kapcsolatos információkat ide kattintva találják az érdeklődők, míg a verseny további részleteiről, nevezési díjakról, értékelési szempontokról és pontos határidőkről itt lehet tájékozódni.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Megújul a cimkék designja és a márka weboldala is - kampánybejelentő! 

 A TV2 közleményében csak magyar Dallasként fémjelzett sorozat történetének középpontjában az egyedülálló és hatásos gyógyvíz álll majd.

A hivatalos FIFA videójáték következő kiadásában feltűnik a legendás magyar futballista is. 

A karantén alatt az emberek két dolgot szerettek csinálni, bőrt ápolni és kockulni, így aztán megszületett ez a furcsa fúzió.

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Tarts velünk szeptember 10-én online, a „Kreatív álláshirdetés” workshopon! Előadó: Földi Miklós Dániel, reklám- és neuropszichológus Minden résztvevőnek exkluzív ajándék: ingyen hirdetési lehetőség, ingyen szövegezés

Mentes-M Díj 2020-ban is! Idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2020 augusztus 31.

2 x 1,5 órás tréningünket HR-szakembereknek, vezetőknek ajánljuk, akiknek feladata, hogy önmagukat is eddzék a változásokra, és tovább is tudják adni ezt a tudást. Oktató: Cser Alexandra, trainer partner. Időpont: Szeptember 4. péntek délelőtt

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

hirdetés
hirdetés