hirdetés
hirdetés
hirdetés

Mi lenne, ha a wifiről már nem is kéne szót ejtenünk?

A Telekom szerint inkább azt kéne elérni, hogy csak szép csendben tegye a dolgát. A kampánybejelentőt olvashatjátok.

hirdetés

A Telekom Okoswifi Rendszer az otthoni wifik új generációját testesíti meg, vagyis a lakás minden pontján, vakfoltok nélkül nyújt stabil és erős netet, egyszerre több készüléken is.

Kampánycél

A tavalyi évben máshogy kezdtük el használni otthonainkat. Ugyan erre a kényszer vitt rá minket, mégis megtapasztaltuk, hogy fantasztikus dolgokat érhetünk el a lakásból kimozdulás nélkül is. Ehhez azonban szükség van egy tökéletes internetkapcsolatra.

A Telekom új fejlesztésével támogatja a társadalomban elindult változásokat, felismerve azt, hogy a tökéletes otthoni netélményhez szükséges egy folyamatosan fejlesztett, jól működő wifirendszer.

Célunk, hogy megmutassuk, ha az otthoni net új szintre lép, akkor a saját életünkben is új távlatok nyílhatnak meg. A Telekom nemcsak azért adja a lehető legjobb wifi-technológiát az Okoswifi Rendszerrel, hogy a hétköznapok kényelmesebbek és produktívabbak lehessenek, hanem azért is, hogy a fejlődés, a továbblépés és a családi vagy egyéni álmok elérhető közelségbe kerüljenek – méghozzá otthonról.

Kreatívkoncepció

Általános tapasztalat, hogy a wifiről akkor beszélünk, ha nem működik. De ha nem szaggat, ha a jel a lakás távolabbi pontjain sem gyengébb, ha azonnal rá lehet csatlakozni, akkor egy olyan háttérszolgáltatás, ami észrevétlenül teszi a dolgát.

A Telekom Okoswifi Rendszerrel az a korszak köszönt be az életünkbe, amikor a wifiről már nem kell beszélnünk. Viszont így többet lehet arról beszélni, hogy egy új szintre lépett otthoni nettel milyen nagyszerű dolgokat érhetünk el.

Ezt mutatja meg a kampányhoz készült TV-szpot is, ami a változás dinamikáját teszi átérezhetővé egy terméket bemutató videó és az upgradelt otthonokban játszódó jelenetek összhangba hozásával.

A kampány február és március folyamán digitális és outdoor felületeken is megjelenik majd.

Alkotók

Megbízói oldal:

Ügyfél: Magyar Telekom

Márkakommunikációs Igazgató: Szabó Béla Attila

Szegmens Kommunikációs Vezető: Kovács András Péter

Kampánymenedzser: Baross-Buzási Eszter

Média Menedzser: Benkovics Dóra

Social/PR Szakértő: Katus Krisztina

Ügynökségi oldal:

Ügynökség: DDB

Kreatív igazgató: Galácz Karolina

Senior Copywriter: Tóth Dorottya

Senior Art Director: Gillotte Emese

Senior Art Director: Béky Patrik

Copywriter: Bán Bence

Senior Producer: Kemenyiczki Alexandra

Senior Digital Producer: Maul Zsófia

Strategic Director: Gál Sarolta

Strategic Planner: Domonkos Eszter

Cleint Service Director: Simon Detti

Account Director: Palla Orsolya

Gyártócég: Kinomoto

Rendező: Kinopravda

Operatőr: Rév Marcell

Producer: Ráday Péter, Szíjártó Anna

Vágó: Gothár Márton

Médiaügynökség: Wavemaker

Communications Manager – Karcagi Nikolett

Senior Strategic Media Planner – Jenei Tímea

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

A hazai bevásárlóközpontok közül elsőként nyitott ingyenes közösségi irodateret a Westend.

Az ügyészség szerint az énekes véralkoholszintje a határérték alatt volt a letartóztatáskor.

Július 1-től minden kiadó egyéni problémája, hogyan jut el az újság az előfizetőhöz.

Március 9-ig lehet jelentkezni nonprofit szervezeteknek a hallgatói kezdeményezésként létrejött MOME Movement arculati pályázatára. 

Június 1-ig várják a munkákat kommunikációs ügynökségektől, film producerektől, vállalatoktól, TV-csatornáktól és diákoktól.

Ugyan az oltások megérkezésével már valamennyire látszik az alagút vége, ez nem jelenti azt, hogy 2021 még ne a változásokról, a rezilienciáról vagy a rugalmasságról szólna. Mely tulajdonságok mellesleg vírus nélkül is csak előrevisznek. Mit tudnak ehhez hozzátenni a HR szolgáltatók?

A nyitás közeledtével egyre többen már az irodai visszatérést tervezik. Tarts március 25-én velünk, járjuk együtt körbe a különböző hibrid megoldásokat: mit tanultunk, mit engedünk el, mit tartunk meg – minden ami a munkavégzés környezetére vonatkozik.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: március 12.

hirdetés
hirdetés