hirdetés
hirdetés
hirdetés

Telekom: Mindenre létezik Apamódszer!

Megjelent a Telekom őszi kampánya, amelyben a családjukkal több időt töltő apákat ünnepli. Alább a Telekom kampánybejelentője olvasható.

hirdetés

Az elmúlt hónapok így vagy úgy, de minden család életére hatással voltak. Rengeteg pozitív változás is történt, több régi berögződés helyét vette át valami új, valami előremutató. 

A Magyar Telekom a legújabb kampányában ezeknek az átalakulásoknak az egyikét ünnepli, és segíti ezáltal a továbbélésben: a tényt, hogy az apák több időt tölthettek együtt a családjukkal, hogy jobban jelen lehettek a gyerekeik életében.

A több együtt töltött idő pedig a sajátos, apa-féle nevelési módszereknek és az izgalmas apa-gyerek élményeknek is kedvezett: mert bár az apák és az anyák egyformán szuperül helyt állnak a legkülönbözőbb helyzetekben, a megoldásaik közel sem egyformák. 

Az apák a legtöbb szituációra spontánul, ösztönösen, lazán reagálnak, és ha tanácsra van szükségük, szakértői könyvek helyett inkább a digitális világhoz fordulnak. Ebből a hozzáállásból pedig számtalan egyszerre vicces, egyedi és izgalmas megoldás születik - ez az apák módszere, ez az Apamódszer, amiből persze annyi féle létezik, ahány család van. 

Hogy ezek a végtelenül kreatív megoldások sohase fogyjanak el, a Magyar Telekom korlátlan mobilnettel segíti az apákat. És mivel azt is tudjuk, hogy minden apa más, a netcsomag mellé sok vagy kevés beszélgetés választható - ahogyan a helyzet és az apák megkívánják. 

A számtalan Apamódszer közül néhányról tévészpotban mesélünk, print és online anyagaink pedig azt hangsúlyozzák, hogy a korlátlan mobilnet és a digitális világ milyen sokféle megoldási lehetőséget ad az apák kezébe. Ezenkívül, mivel minden forradalmi módszernek megvan a maga arca, az Apamódszert is ismert és hiteles influencer arcokkal népszerűsítjük, akik egy aktivitással összekötött kontentsorozatban, digitális eszközök segítségével oldják meg a legkülönbözőbb, gyerekkel kapcsolatos kihívásokat.  

Alkotók listája

Ügyfél : Magyar Telekom 

Márkakommunikációs Igazgató : Szabó Béla Attila 

Szegmens Kommunikációs Vezető : Kovács András Péter 

Kampánymenedzser : Baross-Buzási Eszter 

Media Expert : Istenes Nikolett 

PR Expert : Soós Edina 

Social Expert : Katus Krisztina 

 

 

 

Ügynökségek 

 

Ügynökség: DDB 

Kreatívigazgató: Galácz Karolina 

Senior Copywriter: Tóth Dorottya, Csikó Boglárka 

Senior Art Director: Gillotte Emese 

Designer: Kovács Bálint 

Strategic Director: Gál Sarolta 

Strategic Planner: Domonkos Eszter 

Client Service Director: Simon Detti 

Account Director: Palla Orsolya 

Senior Account Manager: Ferich László 

Senior Digital Producer: Maul Zsófia

Senior Producer: Kemenyiczki Alexandra 

 

Gyártó: Kinomoto 

Rendező: Kostil Luka (KNPRVD) 

Operatőr: Nagy Marcell 

Executive Producer: Szijártó Panni 

Producer: Dreissiger László 

On Set Producer: Ráday Péter 

Gyártásvezető: Verbovszki Fanni 

Látványtervező: Illés Richárd 

Stylist: Kovács Flóra 

Vágó: Gothár Márton 

Colorist: Gaál Lacó 

 

Médiaügynökség: Wavemaker Hungary 

Strategic Client Lead: Ócsai Zsuzsa 

Senior Strategic Media Planner: Jenei Tímea 

Digital Lead: Malonyai Károly

 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Cannes újra a nappalikba jön: október 19-23. között ingyen lehet meghallgatni, hogyan dolgoztak a korábban Grand Prix-ket és arany oroszlánokat begyűjtő ügynökségek.

Október első hetében a Hegyvidéki Sirály sétányra, a MOMkult elé kerül a vásár.

Idén hibrid formában érkezik a rendezvény.

Wéber Kata a Pieces of a Woman bemutatója után került fel a rangos listára.

Maszkot le! helyett most Maszkot fel! a jelszó.

2 x 1,5 órás tréningünket HR-szakembereknek, vezetőknek ajánljuk, akiknek feladata, hogy önmagukat is eddzék a változásokra, és tovább is tudják adni ezt a tudást. Oktató: Cser Alexandra, trainer partner. Időpont: október 2. péntek délután

A Kreatív és a Vodafone közös Ready pályázatának célja, hogy ösztönözze, elismerje és támogassa azokat a vállalkozásokat, vállalatokat és magánszemélyeket, akik 2020-ban alkalmazkodni tudtak a járványhelyzet miatt kialakult változásokhoz, és sikeresen leküzdötték a kihívásokat.

Idén a Nagy Kreatív Hét teljesen biztonságosan, online stream formájában érkezik, ráadásul stúdióminőségben! Érdekel? Akkor ne hagyd ki! Jelentkezz!

SAVE THE DATE - 2020. október 21. Te mennyire ismered az embert? És hogyan tudsz neki még többet, még több csatornán eladni? Teszi fel a fő kérdéseket a konferencia, melyekre igyekszünk válaszokat találni, garantáltan túllépve a közhelyeken, néhány előadásban a pszichológia segítségével.

Célunk, hogy megtaláljuk a hazai legszebb és legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásokat. Normál nevezési határidő: 10.30. Meghosszabbított nevezési határidő: 11.06.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU, a Kreatív és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Napot! - A digitális az új normális? Legyél nyolckarú HR SHIVA 1 nap alatt!

hirdetés
hirdetés