hirdetés
hirdetés
hirdetés

Szintet lép a hirdetési felületeivel a Google, mától lehet 3D-ben is hirdetni

Új szintre emeli a hirdetések világát a Google azza fejlesztéssel, aminek a béta verzióját már az Adidas és a Hyundai is kipróbálta korábban. 

hirdetés

Mától elérhető a marketingeseknek a Google 3D-s hirdetési formátuma, a Swirl. A célközönség ezzel lehetőséget kap arra, hogy a hirdetésen megjelenő termékkel interakcióba léphessen, forgathassa, belenagyíthasson, ezzel pedig új ajtókat nyisson ki technológiai oldalról a marketinges szakemberek előtt. 

 

 

Az Adidas például ezt hozta ki belőle / Forrás: Google
 
A Swirl lehetőséget ad a márkáknak hogy megmutatssák a termékeik egyedi mivoltát, sőt, még annál is többet. - írja a Google egy promóposztban a fejlesztéshez. "A Swirl számtalan kampánycél elérését segíti, a termékek bemutatásától kezdve a márkaismertség növelésén át a mobil felhasználói élmény fokozásáig" - tették hozzá. 
 

A használatához a Google Web Designer-re és a Poly-ra lesz szükség, előre el kell készíteni a 3D-s modellt, majd ezt kell a Swirl template-jébe beilleszteni. Akit ez bővebben is érdekel, az ide kattintva tanulhatja meg. 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Részleges fizetőkapuval is terveznek, ami mögé exkluzív anyagokat szánnak.

A Pesti Srácok kormánypárti szerkesztősége által is működtetett új tévé szabadon fogható csatornaként a legtöbb hazai szolgáltató kínálatában elérhető lesz.

Várható volt, hogy valaki megpróbálkozik ott is az európai formátummal.

Ha már úgyis annyira olcsó megint a hamburger, mint 30 évvel ezelőtt.

Liverpool nem egy város, hanem egy külön ország, külön szabályokkal.

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Tarts velünk szeptember 10-én online, a „Kreatív álláshirdetés” workshopon! Előadó: Földi Miklós Dániel, reklám- és neuropszichológus Minden résztvevőnek exkluzív ajándék: ingyen hirdetési lehetőség, ingyen szövegezés

Mentes-M Díj 2020-ban is! Idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2020 augusztus 31.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

hirdetés
hirdetés