hirdetés
hirdetés
hirdetés

Száz fölötti nevezés a CMA-n és az Influn

Facebook-aktivitásból és online videóból jött a legtöbb, az Uniomedia és a Positive Adamsky a legnagyobb nevezők a CMA-n.

hirdetés

A tavalyival majdnem hajszálra megegyező számú, 85 nevezés érkezett a Kreatív beszélő nevű Content+Marketing Award (CMA) versenyére. Az Uniomedia 21, a Positive Adamsky 12 nevezéssel emelkedik ki a mezőnyből, amelyben a Facebook-aktivitások és az online videók kategóriája ígéri a legizgalmasabb versenyt.

A CMA zsűrijét idén a Central férfilap-portfólióját igazgató (egyben a Kreatív kiadójának korábbi tartalomfejlesztési vezetője) elnökli, totalcaros, Group M-es, greenroomos, cafés, huawei-es, Media Markt-os, dreheres és kreatívos tagjai vannak. A shortlistet itt mutatjuk majd a zsűrizés után, a díjakat szeptember végén, várhatóan online átadón prezentáljuk. Szólni fogunk idejében!

A tavaly a CMA alversenyeként elindult Influ idén is külön zsűrivel és kategóriarendszerrel fut, és gondosan megszüntettük a párhuzamos nevezés lehetőségét is a CMA-val, hiszen mindkét verseny pontszerző PR Toplistánkon.

Az Influ így idén 24 nevezést számlál, ezeket a coca-colás Kölcsei Gergely vezette zsűri fogja szemlézni, amelynek Szirmai Gergely mellett special effectses, be socialös, wavemakeres, rauchos, positive adamskys és kreatívos tagja is van. A shortlist itt jön, a Kreatív Online-on, a díjátadót pedig a CMA-éval együtt tartjuk majd.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Minden lapot, köztük a Telexet is előfizetők és nem adományozók toborzására biztatja a Denník N főszerkesztője az Azonnalinak adott interjújában.

Cannes újra a nappalikba jön: október 19-23. között ingyen lehet meghallgatni, hogyan dolgoztak a korábban Grand Prix-ket és arany oroszlánokat begyűjtő ügynökségek.

Október első hetében a Hegyvidéki Sirály sétányra, a MOMkult elé kerül a vásár.

Idén hibrid formában érkezik a rendezvény.

Wéber Kata a Pieces of a Woman bemutatója után került fel a rangos listára.

2 x 1,5 órás tréningünket HR-szakembereknek, vezetőknek ajánljuk, akiknek feladata, hogy önmagukat is eddzék a változásokra, és tovább is tudják adni ezt a tudást. Oktató: Cser Alexandra, trainer partner. Időpont: október 2. péntek délután

A Kreatív és a Vodafone közös Ready pályázatának célja, hogy ösztönözze, elismerje és támogassa azokat a vállalkozásokat, vállalatokat és magánszemélyeket, akik 2020-ban alkalmazkodni tudtak a járványhelyzet miatt kialakult változásokhoz, és sikeresen leküzdötték a kihívásokat.

Idén a Nagy Kreatív Hét teljesen biztonságosan, online stream formájában érkezik, ráadásul stúdióminőségben! Érdekel? Akkor ne hagyd ki! Jelentkezz!

SAVE THE DATE - 2020. október 21. Te mennyire ismered az embert? És hogyan tudsz neki még többet, még több csatornán eladni? Teszi fel a fő kérdéseket a konferencia, melyekre igyekszünk válaszokat találni, garantáltan túllépve a közhelyeken, néhány előadásban a pszichológia segítségével.

Célunk, hogy megtaláljuk a hazai legszebb és legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásokat. Normál nevezési határidő: 10.30. Meghosszabbított nevezési határidő: 11.06.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU, a Kreatív és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Napot! - A digitális az új normális? Legyél nyolckarú HR SHIVA 1 nap alatt!

hirdetés
hirdetés