hirdetés
hirdetés
hirdetés

Szarka Szilvia az egyesülő eMAG és Extreme Digital új marketingigazgatója

Szarka korábban is az Extreme Digitalnál dolgozott,  július elsejétől kezd. Az egyesülő márkák PR feladatait az Eurolex Consulting, az eMAG első brandkampányát pedig az ACG viszi majd.

hirdetés

„Szarka Szilvia 13 évnyi tapasztalattal rendelkezik az e-commerce szektorban marketing területen, és az Extreme Digital és az eMAG Magyarország jelenleg is zajló fúziója nyomán került a csapatba. Ezt megelőzően 2012 óta dolgozott az Extreme Digitalnál, ahol hat éve vezeti a marketinges csapatot. Korábban disztribútori és ügynökségi oldalon is dolgozott a szakmában” – írja közleményében az egyesülő eMAG és Extreme Digital. A cégek június utolsó hetében kezdtek összeköltözni, a következő lépés a teljesen integrált csapat létrehozása. Az összeolvadás után az eMAG és az Extreme Digital is külön márkaként megy tovább.

Az eMAG emellett online kereskedőből nemrég hibrid modellre váltott első budapesti üzletének megnyitásával és a tervek szerint idén még legalább két újabb boltot nyit Budapesten és Pécsett. „Ennek jegyében már el is kezdődött az eMAG márka újrapozícionálása, amelynek első brandkampányát az ACG-vel, a márka új lead ügynökségével dolgozta ki a vállalat. Az egyesülő márkák PR és kommunikációs feladatait júniustól az Eurolex Consulting, az Extreme Digital korábbi ügynöksége látja el.”

 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

A Vodafone Magyarország júliustól az ügyfélszolgálatos kollégái számára is lehetőséget biztosít a folyamatos távmunkára.

Tisztességtelen módon reklámozták a Black Friday-es akciókat. 

A Magyar Public Relations Szövetség (MPRSZ) ötödik alkalommal hirdette meg az Employer Branding Awardot az idei év elején. 

Az EY nemzetközi felmérése szerint a fogyasztók szorongása a korlátozások feloldása után is megmaradt.

A cél az új szlogen bevezetése, a hazai gyártás, illetve a márka és Szikszó város kapcsolatának tudatosítása.

DIGITALIZÁLVA – ÚJ MEGOLDÁSOK SAVE THE DATE 07.23. 14:00

Hetedik alkalommal rendezzzük meg content marketing versenyünket, amelyre most megújult kategóriarendszerben jelentkezhetnek az ügynökségek, médiumok és a megbízói oldal képviselői az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásaival.

Bemutatjuk a GyártásTrend első, letölthető online webinárját! #FACTORY Insight - II. rész: Autóipari technológiák. A szakmai anyag egy hónapig elérhető!

A Kreatív második alkalommal hirdeti meg az Influt, a közösségi márkavezérek versenyét, melyre az elmúlt év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

Mentes-M Díj 2020-ban is! Idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2020 augusztus 31.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

hirdetés
hirdetés