hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ritkábban jelenik meg a Marie Claire, integrálódnak a Nők Lapja szerkesztőségei

Átszervezi printmagazinjait és digitális termékeit a Central Médiacsoport.

hirdetés

A Central Médiacsoport közleményben jelentett be több változást is portfóliójában. Az átszervezés főbb pontjai a következők:

  • Úgynevezett tartalmi központok jönnek létre a kiadón belül. Lesz Nők Lapja központ és Szórakoztató és szolgáltató központ is (Utóbbiba Story, a Best, a Meglepetés és a hírműsormagazinok tartoznak)
  • 2021 januártól a Nők Lapja integrált szerkesztősége állítja elő mind a hetilapban, mind a nőklapja.hu digitális felületén, valamint a Nők Lapja szezonális különszámaiban (Tavasz, Nyár, Tél, Kert és virág, Enteriőr, Advent) megjelenő tartalmakat is. Szintén ebben a tartalomgyártási központban készülnek a magazinok (Egészség, Psziché, Szépség, Évszakok) a továbbiakban. A Nők Lapja Konyha és különszámai, illetve az Ezotéria-csoport megjelenései változatlan szervezeti felállásban készülnek.
  • A print Marie Claire kéthavi lap lesz jövőre 6 számmal.
  • Megszűnik nyomtatásban a Kismama magazincsalád, a Well & Fit, az Autómagazin és különszámai.

„2021 elejétől a Central középtávú magazin stratégiája a legnagyobb elérésű és legerősebb márkáira fókuszál, melyek a Kiadó üzleti eredményének túlnyomó részét adják. A változó fogyasztói igényeknek és a nemzetközi trendeknek megfelelően ez az optimalizálási folyamat és integrációs szemlélet a Kiadó magazin portfólióját stabil üzleti alapon tartva biztosítja magazinmárkái számára az erős piaci pozíciót és egyben a hosszú távú digitális fejlődést is” – nyilatkozta a változásokról Lipták Tímea, divízió-igazgató. 

A közlemény kiemeli, hogy a Central 2021-től előfizetési csatornáinak digitális továbbfejlesztésére fókuszál. Ennek első terméke volt idén az előfizetéses nőklapja.hu „A nőklapja.hu elindítása csak az első lépés volt azon az úton, amit a Central paywall-stratégiájában kijelöltünk” – mondta el Tóbiás Andrea stratégiai terjesztési igazgató.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Ajit Pait még Donald Trump nevezte ki, az elnökkel együtt távozik januárban.

A Zipernowsky Stúdió kirakatában karácsonyig minden nap új szociális design projekt mutatkozik be.

2020 novemberétől árulják a blogplatform hirdetési felületeit.

A  #PowerOfLiveEvents rendezvénysorozat és a „Hiányzol Anyu!” projekt is shortlistre jutott a nemzetközi fesztiválon.

A bevezetéshez új kampány is készült.

A HR és a vezetés szerves része, hogy értsük a munkavállalóban végbemenő folyamatokat. Webináriumunkon azok a szolgáltatók mutatják be gyakorlati megoldásaikat, akik egy szervezet emberi működésével kapcsolatos kérdésekre adnak válaszokat. HR-eseknek ingyenes!

Felfrissített kategóriarendszerrel a Kreatív digitális eszközöket és megoldásokat díjazó versenye 2020-ban! Célunk megtalálni a legsikeresebb digitális kommunikációs kampányokat és online megoldásokat a magyar piacról idén is!

hirdetés
hirdetés