hirdetés
hirdetés
hirdetés

Rendhagyó karácsonyi kampányt indít a Telenor

Verses narrációval mutatja be az idei ünnep furcsa hangulatát a Telenor, ennek a kampánybejelentőjét olvashatjátok. 

hirdetés

A kampány célja:

A 2020-as év sok váratlan helyzettel, nehézséggel állított szembe minket. Láttuk, hogy ez a kiszámíthatatlanság a karácsonyi időszakban is velünk marad és nem hagyhatjuk figyelmen kívül, de az igazán fontos dolgok nem változtak. Sőt, most még többet adnak, mint valaha! Idén ezt a kapcsolatok fontosságában találtuk meg, hiszen bármi is történjék, vannak, akikre mindig számíthatunk.” – mesél a kampányról Tóbiás Réka, a Telenor senior kampányvezetője.

„Annyi minden vált bizonytalanná körülöttünk: A munkánk, az egzisztenciánk, az, hogy elhagyhatjuk-e a lakást, hazamehetünk-e a szüleinkhez, vagy épp hogyan fogunk köszönni egymásnak, ha egyáltalán összefuthatunk. Amikor felmerült a kérdés, hogy jó-jó, de hogyan lehet egy ilyen összetett érzést átadni, akkor egyszerre bukott ki belőlünk: versben.” – mesél a kampány hátteréről Horváth Gergő, az Artificial Group kreatív igazgatója.

Ez a lírai vers lett a film narrációja, hogy megragadjuk az emberek figyelmét, és ne csak megértsék, de át is érezzék, mennyi pozitív érzelmet kaphatnak a kapcsolataiktól.

 

„Az idei karácsonyi kampány fejlesztésekor azonban ennél markánsabb célt határoztunk meg magunknak. Zeneileg és képileg is, a Telenortól megszokott tonalitástól eltérő megoldásokat szerettünk volna hozni. Most először nem egy jól ismert sláger szól a filmünk alatt, hanem egy hazai zeneszerzőpárossal közösen készítettünk rá egy olyan dallamot, amely kifejezetten a reklámfilm érzelmi hatásait követi le. A kampány képi világa pedig a tőlünk megszokott hétköznapi szituációktól eltérően, most egy emelkedettebb, álomszerűbb megvalósítással ábrázolja a márka ünnepi üzenetét.” – mondta Cséky Tímea, a Telenor márka- és marketingkommunikációs osztályvezetője.

 

 Kreatív koncepció: 

A kampány alkotóelemeinek ilyen módú újragondolása egy olyan integrált kampányt eredményezett, ahol a különböző eszközök mind egymást erősítik, miközben önmagukban is nagyon erős hatással bírnak. Legyen szó TV-ről vagy online formátumú megoldásokról, közterületi elemekről vagy akár a Telenor üzleteiről, ugyanazt az alapgondolatot közvetítik: a kapcsolataink fontosságát.

Meglehet, hogy most nem tudunk mind együtt lenni fizikailag, de mi, mint Telenor pont azért vagyunk, hogy bármikor összekössünk azokkal, akik a biztonságot jelentik.

Ez a törekvésünk köszön vissza a HiperCsoport ajánlatunkban is, amit idén továbbfejlesztettünk új, családi tarifáinkkal. Az egészen kicsiktől, a tinédzsereken át az idősebb korosztály számára kínálunk igényeiknek megfelelő tarifákat, amelyek szintén bevonhatóak HiperCsoportba, és még a négylábú kedvenceket sem hagytuk figyelmen kívül, hogy a család összes tagját biztonságban tudhassák ügyfeleink.

 

Alkotók listája:

 

Telenor 

Chief Commercial Officer: Mohamed ElSayad

Brand and Marketing Communication Director: Dolezsai Gergely

Head of Brand and Marketing Communication: Cséky Tímea

Senior Marketing Communication Manager: Tóbiás Réka

Marketing Communication Manager: Mitter Szabina

Senior Traffic and Trade Marketing Manager: Antalóczi Ditta

 

Creative agency: Artificial Group

 

Head of Creative Management: Haberland Attila

Creative Director: Horváth Gergő, Länger Vera

Head of Art: Gróf

Senior Creative Copywriter: Kovács Nóra Judit

Art Director: Fazekas Péter, Ibos Csaba

Graphic Desginer: Gusztus Szilárd, Matyikánics Ádám

Account Director: Kaszta Imola, Tóth A. Bence

Senior Account Manager: Barta Lilla, Dibák Flóra

Junior Account Manger: Maly Dorottya

Head of Production: Englert Zsófi

Senior Production Manager: Grabo

Motion Designer: Négyesi Ádám

Digital Account Director: Donka Lili

Digital Account Manager: Jalsek Balázs

 

Production house: 235

Director: Kostil Luka, Kostil Danila

Producer: Juhász Péter, Rubesch Dávid

Gyártásvezető: Rubesch Dávid

Operatőr: Garai Gábor

Látványtervező: Illés Richárd

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Ajit Pait még Donald Trump nevezte ki, az elnökkel együtt távozik januárban.

A Zipernowsky Stúdió kirakatában karácsonyig minden nap új szociális design projekt mutatkozik be.

2020 novemberétől árulják a blogplatform hirdetési felületeit.

A  #PowerOfLiveEvents rendezvénysorozat és a „Hiányzol Anyu!” projekt is shortlistre jutott a nemzetközi fesztiválon.

A bevezetéshez új kampány is készült.

A HR és a vezetés szerves része, hogy értsük a munkavállalóban végbemenő folyamatokat. Webináriumunkon azok a szolgáltatók mutatják be gyakorlati megoldásaikat, akik egy szervezet emberi működésével kapcsolatos kérdésekre adnak válaszokat. HR-eseknek ingyenes!

Felfrissített kategóriarendszerrel a Kreatív digitális eszközöket és megoldásokat díjazó versenye 2020-ban! Célunk megtalálni a legsikeresebb digitális kommunikációs kampányokat és online megoldásokat a magyar piacról idén is!

hirdetés
hirdetés