A NEST nyert a Pek-Snack kommunikációs tenderén
A megbízás egy évre szól, az ügynökség új termékek bevezetésén is dolgozik a jövőben a céggel.
Lezárult a Pek-Snack 2021-es évi ügynökségi tendere. A sütőipari vállalat a PR és stratégiai kommunikációs feladatainak ellátására hét ügynökség közül a NEST Communications-t választotta - írja az ügynökség közleménye.
“Bár péksüteményekre mindig lesz szükség és igény, ennek volumene, a vásárlók preferenciái, az üzletág elvárásai folyamatosan változnak, 2020 pedig megmutatta, hogy ezen felül is elengedhetetlen, hogy egy cég képes legyen gyorsan, megfelelő módon reagálni a váratlan eseményekre. Az ehhez szükséges hozzáállással - bár a tender minden résztvevője komoly munkát tett le az asztalra - a NEST csapata kiemelkedett a mezőnyből, de mellettük szól nagyon erős stratégiai szemléletük és a munkájukban megjelenő PR-fókusz is” - mondta Antal Csaba, a Pek-Snack ügyvezető igazgatója.
“Izgalmas feladatnak tartom, hogy egy ekkora hálózattal és ennek megfelelően komoly, napi szintű fogyasztói körrel rendelkező cégnek láthatjuk el a kommunikációs feladatait. Az meg különösen örömteli, hogy a vállalat új termékeinek közeljövőben tervezett piaci bevezetésének sikerét is PR és stratégiai tanácsokkal segíthetjük” - nyilatkozta Énekes Bence, a NEST Communications alapítója.
Az együttműködés 2021 elején kezdődött, és egy évre szól.