hirdetés
hirdetés
hirdetés

Október 4-ig hosszabbítjuk a Ready pályázatunk beadási határidejét!

A veszélyhelyzetre reagálva indított vagy átalakított szolgáltatásokat, termékeket, kooperációkat keresünk a Kreatív és a Vodafone közös versenyén, a Readyn! Október negyedikéig meghosszabbítottuk a jelentkezési határidőt, magánszemélyek is pályázhatnak egyéni történetekkel! 

hirdetés

A tavaszi koronavírus miatti veszélyhelyzet sajátos körülményeihez sikeresen alkalmazkodó vállalkozások és vállalatok példáit keressük a Kreatív és a Vodafone Magyarország közös új versenyén, a Readyn! A pályázat célja ösztönözni, elismerni és támogatni az eddig nem látott kihívásoknak is megfelelő cégeket és magánszemélyeket – más szavakkal: azokat, akik „readyk” voltak és maradnak, bármit is hoz a holnap.

A cégek újonnan kialakított vagy a helyzethez formált termékekkel és szolgáltatásokkal, digitálisra átállított ügymenettel, vállalatok közötti új együttműködésekkel és a veszélyhelyzet közben megtalált új kereskedelmi célcsoportokkal nevezhetnek. A magánszemélyektől is a sikeres alkalmazkodás vagy váltás inspiráló történeteit várjuk.

A pályázás a Vodafone Magyarország jóvoltából minden kategóriában ingyenes. Az értékes tárgyi nyeremények mellett a fődíjas pályázók nagyértékű kurzus-részvétellel és tanácsadással is gazdagodhatnak. A Ready pályázat részletei itt érhetők el.

Pontosan milyen nevezéseket várunk?


A pályázatokat két – üzleti és egyéni – kategóriában várjuk. Üzleti pályázók részéről olyan megvalósított megoldásokkal, termékekkel, szolgáltatásokkal vagy digitális újításokkal lehet pályázni, amelyek segítettek a vállalkozásoknak, vállalatoknak működésük fenntartásában, vagy eredményeik növelésében 2020 első felében, és a cég vagy ügyfelei számára értéket teremtettek. Egyéni pályázók esetén olyan élettörténeteket várnak, amelyek a nehézségek sikeres leküzdéséről szólnak a munkahellyel és munkával kapcsolatban, és megoldásorientált, optimista hozzáállásuk által inspirálóak lehetnek mások számára is.

A pályázatra 18. életévüket betöltött magánszemélyek, valamint nonprofit és profitorientált cégek is jelentkezhetnek – cégmérettől és társasági formától függetlenül. Egy személy vagy szervezet több pályázatot is benyújthat. A Vodafone és a Kreatív október 4-ig várja a pályázatokat a ready.kreativ.hu weboldalon.

 

Vodafone: a szlogenünket adjuk a versenyhez!

„Az idei év rámutatott, hogy a holnap sokszor váratlan kihívásokat tartogat. Szerencsére sokan vannak azok, akik innovatív gondolkodásukkal, rugalmas hozzáállásukkal bizonyították, hogy képesek túllendülni nehéz és váratlan helyzeteken. Készen álltak akkor, amikor gyorsan kellett lépni. A Ready pályázattal szeretnénk elismerni ezt a rátermettséget, ezért úgy döntöttünk, megosztjuk azt, ami a sajátunk: a szlogenünket. Mert a Ready most mindenkit megillet, aki sikeresen túllépett az akadályokon” – mondja Király István, a Vodafone Magyarország Vállalati Szolgáltatások Üzletág Vezérigazgató-helyettese.

„A Ready pályázattal szeretnénk lehetőséget biztosítani az üzleti élet szereplőinek és a magánszemélyeknek, hogy megosszák történetüket és ezáltal másokat is inspiráljanak. Legyen szó akár vállalkozásokról, akik egyik napról a másikra alakították át szolgáltatásaikat, vezettek be teljesen új megoldást vagy magánszemélyekről, akik szakmát váltottak és teljesen új területen próbálták ki magukat.” – nyilatkozta Vándor Ágnes, a Kreatívot kiadó PPH Media ügyvezetője.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

A fókusz a pénzügyek kényelmes intézésére irányul. 

Erre jutott a Budapest Design Week, mely idén a körforgásos gazdaság témáját járta körül.

Az új országimázs kampány már a fiktív karakter szavajárására épít.

A Mito saját kirándulásaira szokott pólókat tervezni, de mivel idén a túra a járvány miatt elmarad, az ügynökség inkább nosztalgiázik.

A cég iskolákba is elviszi a védekezés nélküli szex kockázataira figyelmeztető kampányát.

Online eredményhirdetés: október 28., 10:00, a storeinsider.hu oldalunkon!

Célunk, hogy megtaláljuk a hazai legszebb és legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásokat. Normál nevezési határidő: 10.30. Meghosszabbított nevezési határidő: 11.06.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

Hipnózis sem maradt érintetlenül a napról napra egyre inkább feje tetejére álló 2020-ban, egy dologból azonban nem engedünk - a díjakat idén is átadjuk Magyarország legrégebbi reklámversenyén.

Újrahasznosítottuk 2019 egyik legsikeresebb KREATÍV rendezvényét: itt a Green Wave 2020! November 18-án fókuszban a fenntarthatóság és a marketing!

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU, a Kreatív és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Napot! - Legyél nyolckarú HR SHIVA 1 nap alatt!

hirdetés
hirdetés