hirdetés
hirdetés
hirdetés

„Nincs sokszínűség, nincs megbízás” - új irányelvek a ViacomCBS-nél

„Nincs sokszínűség, nincs megbízás” elnevezéssel új műsorgyártási elveket jelentett be a ViacomCBS Networks International (VCNI) nemzetközi médiavállalat. Az új szabályzat a sokszínűség, a méltányosság és a befogadás elősegítése érdekében megköveteli, hogy minden új nemzetközi produkció olyan stábbal készüljön, amely változatosan képviseli a különféle társadalmi csoportokat.

hirdetés

A  Kreatívnak eljuttatott közlemény szerint a szabályzat a VCNI minden tevékenységére vonatkozóan, világszerte öt kontinens több mint 180 országában érvénybe lép, melynek értelmében minden gyártócég számára előírja a sokszínűségi követelmények elfogadását, mielőtt elfogadnák a költségvetést és megkezdődhetne a forgatás.

Az irányelvek a kamera mögött is ösztönzik a sokféleséget, azzal a céllal, hogy a produkciók minden elemében érvényesüljön a vélemények kiegyensúlyozott sokszínűsége.

„Fontos stratégiai lépésnek tekintjük, hogy a VCNI a vállalat teljes nemzetközi tevékenységére kiterjeszti a nincs sokszínűség, nincs megbízás elveket” - közölte David Lynn, a VCNI elnök-vezérigazgatója. „A ViacomCBS Networks International a világ minden táján készít tartalmakat a közönség számára. Ez a hozzáállásunk biztosíthatja, hogy leképezzük a közönségünket és egyben változatos, új kreatív véleményeknek is teret adjunk. A változáshoz alapos kutatás, gondos tervezés és nagyfokú odafigyelés szükséges, de arra számítunk, hogy jelentős és tartós változást tudunk elérni a hálózataink, együttműködéseink, platformjaink és márkáink erejével.”

A VCNI nemzetközi befogadási stratégiájának középpontjában az átláthatóság és a számonkérhetőség áll. Értékelvű megközelítésével a sokszínűséget, a méltányosságot és a befogadást a vállalati működés minden területének a részévé kívánja tenni. A médiavállalat az alábbi kezdeményezések iránt is kötelezettséget vállalt azért, hogy gyarapítsa a befogadó jellegű történetmesélést és az autentikus képviseletet a képernyőkön:

- Globális tartalom, sokszínű vélemények: a vállalat olyan nemzetközi tartalmakat választ ifjúsági, szórakoztató, gyermek és családi televíziós márkái számára, amelyek felkarolják az alulreprezentált kultúrákat.

- Sokszínű alkotók felkarolása: Dél-Amerikában a ViacomCBS International Studios költségvetésének a 25 százalékát fekete színesbőrű őslakos alkotók oktatását és fejlesztését szolgáló projektekre fordítja. A VCNI európai, közel-keleti, afrikai és ázsiai divíziója pedig azt vállalta, hogy 2021-es költségvetésének 30%-át alulreprezentált csoportokkal és témakörökkel foglalkozó történetek megfilmesítésére fordítja.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

A HAB Advert reklámügynökség többek közt a Covid19 világjárvány okozta elszigetelődést is látva úgy gondolta, hogy levelezésbe kezd a szakma résztvevőivel.

A fókusz a pénzügyek kényelmes intézésére irányul. 

Erre jutott a Budapest Design Week, mely idén a körforgásos gazdaság témáját járta körül.

Online eredményhirdetés: október 28., 10:00, a storeinsider.hu oldalunkon!

Célunk, hogy megtaláljuk a hazai legszebb és legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásokat. Normál nevezési határidő: 10.30. Meghosszabbított nevezési határidő: 11.06.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

Hipnózis sem maradt érintetlenül a napról napra egyre inkább feje tetejére álló 2020-ban, egy dologból azonban nem engedünk - a díjakat idén is átadjuk Magyarország legrégebbi reklámversenyén.

Újrahasznosítottuk 2019 egyik legsikeresebb KREATÍV rendezvényét: itt a Green Wave 2020! November 18-án fókuszban a fenntarthatóság és a marketing!

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU, a Kreatív és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Napot! - Legyél nyolckarú HR SHIVA 1 nap alatt!

hirdetés
hirdetés