Nemzetközi kitekintős a júliusi Kreatív, töltsd le!
IAB, WARC és Reuters előrejelzések a reklám- és médiapiacról, elmélkedés a beleállós márkák lehetőségeiről és network ügynökségek meglátásai a friss lapban, amelynek egy részét ingyen is olvashatod!

A Kialakult Helyzet kreatívipart érintő részével foglalkozik, de nemzetközi spektrumot ölel fel a Kreatív friss, júliusi, még digitálisan megjelenő lapszáma. Mutatjuk a WARC és az IAB előrejelzéseit a reklámpiacokról, közöljük a mediacomos stratégiai vezető Kun Miklós gigantikus esszéjét a bevállalós márkák lehetőségeiről, elmélyedünk a Reuters éves digitálismédia-körképében, és ez még nem minden!
Írunk a kortárs képzőművészeti piac járvány utáni állapotáról, interjúzunk a upc-sből trendencyssé lett Sólyom Balázzsal és a nemzetközi lapszámhoz illő skalpként a Netflix börtönös riportsorozatának riporterével, Raphael Rove-val, aki kizárólag kemény és még keményebb sztorikat mesélt nekünk. Utánajártunk, hogyan lett arab formátumsiker a magyar RTL Made in Karanténja, és megkértünk néhányat a Budapesten aktív network ügynökségek közül, meséljék el, mit látnak, tapasztalnak a hálózat révén más piacokon.
A lapból készítettünk egy előzetest, amiben számos cikk és állandó felvezető rovat olvasható, ezt ingyen letöltheted a lenti gombra kattintva. A teljes lapszámot előfizetőink olvashatják ide kattintva, és külön is megvásárolható 690 forintos, alkalmi-járványos-digitális áron.