hirdetés
hirdetés
hirdetés

Nemzetközi kitekintős a júliusi Kreatív, töltsd le!

IAB, WARC és Reuters előrejelzések a reklám- és médiapiacról, elmélkedés a beleállós márkák lehetőségeiről és network ügynökségek meglátásai a friss lapban, amelynek egy részét ingyen is olvashatod!

hirdetés

A Kialakult Helyzet kreatívipart érintő részével foglalkozik, de nemzetközi spektrumot ölel fel a Kreatív friss, júliusi, még digitálisan megjelenő lapszáma. Mutatjuk a WARC és az IAB előrejelzéseit a reklámpiacokról, közöljük a mediacomos stratégiai vezető Kun Miklós gigantikus esszéjét a bevállalós márkák lehetőségeiről, elmélyedünk a Reuters éves digitálismédia-körképében, és ez még nem minden!

Írunk a kortárs képzőművészeti piac járvány utáni állapotáról, interjúzunk a upc-sből trendencyssé lett Sólyom Balázzsal és a nemzetközi lapszámhoz illő skalpként a Netflix börtönös riportsorozatának riporterével, Raphael Rove-val, aki kizárólag kemény és még keményebb sztorikat mesélt nekünk. Utánajártunk, hogyan lett arab formátumsiker a magyar RTL Made in Karanténja, és megkértünk néhányat a Budapesten aktív network ügynökségek közül, meséljék el, mit látnak, tapasztalnak a hálózat révén más piacokon.

A lapból készítettünk egy előzetest, amiben számos cikk és állandó felvezető rovat olvasható, ezt ingyen letöltheted a lenti gombra kattintva. A teljes lapszámot előfizetőink olvashatják ide kattintva, és külön is megvásárolható 690 forintos, alkalmi-járványos-digitális áron.

A PDF letöltéséhez kérjük, kattintson a gombra!
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

Fileok

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Megújul a cimkék designja és a márka weboldala is - kampánybejelentő! 

 A TV2 közleményében csak magyar Dallasként fémjelzett sorozat történetének középpontjában az egyedülálló és hatásos gyógyvíz álll majd.

A hivatalos FIFA videójáték következő kiadásában feltűnik a legendás magyar futballista is. 

A karantén alatt az emberek két dolgot szerettek csinálni, bőrt ápolni és kockulni, így aztán megszületett ez a furcsa fúzió.

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Tarts velünk szeptember 10-én online, a „Kreatív álláshirdetés” workshopon! Előadó: Földi Miklós Dániel, reklám- és neuropszichológus Minden résztvevőnek exkluzív ajándék: ingyen hirdetési lehetőség, ingyen szövegezés

Mentes-M Díj 2020-ban is! Idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2020 augusztus 31.

2 x 1,5 órás tréningünket HR-szakembereknek, vezetőknek ajánljuk, akiknek feladata, hogy önmagukat is eddzék a változásokra, és tovább is tudják adni ezt a tudást. Oktató: Cser Alexandra, trainer partner. Időpont: Szeptember 4. péntek délelőtt

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

hirdetés
hirdetés