hirdetés
hirdetés
hirdetés

Nemzetközi kitekintős a júliusi Kreatív, töltsd le!

IAB, WARC és Reuters előrejelzések a reklám- és médiapiacról, elmélkedés a beleállós márkák lehetőségeiről és network ügynökségek meglátásai a friss lapban, amelynek egy részét ingyen is olvashatod!

hirdetés

A Kialakult Helyzet kreatívipart érintő részével foglalkozik, de nemzetközi spektrumot ölel fel a Kreatív friss, júliusi, még digitálisan megjelenő lapszáma. Mutatjuk a WARC és az IAB előrejelzéseit a reklámpiacokról, közöljük a mediacomos stratégiai vezető Kun Miklós gigantikus esszéjét a bevállalós márkák lehetőségeiről, elmélyedünk a Reuters éves digitálismédia-körképében, és ez még nem minden!

Írunk a kortárs képzőművészeti piac járvány utáni állapotáról, interjúzunk a upc-sből trendencyssé lett Sólyom Balázzsal és a nemzetközi lapszámhoz illő skalpként a Netflix börtönös riportsorozatának riporterével, Raphael Rove-val, aki kizárólag kemény és még keményebb sztorikat mesélt nekünk. Utánajártunk, hogyan lett arab formátumsiker a magyar RTL Made in Karanténja, és megkértünk néhányat a Budapesten aktív network ügynökségek közül, meséljék el, mit látnak, tapasztalnak a hálózat révén más piacokon.

A lapból készítettünk egy előzetest, amiben számos cikk és állandó felvezető rovat olvasható, ezt ingyen letöltheted a lenti gombra kattintva. A teljes lapszámot előfizetőink olvashatják ide kattintva, és külön is megvásárolható 690 forintos, alkalmi-járványos-digitális áron.

A PDF letöltéséhez kérjük, kattintson a gombra!
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

Fileok

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Újabb, a márkamegjelenítést szinte teljesen nélkülöző reklám a gyorsétterem-lánctól.

Friderikusz Sándor új műsorában, az Életünk történetében az Istenes-Csobot páron kívül ők is feltűnnek majd.

Nem az előírt formában adták le kimutatásaikat egy vizsgálatban.

A WPP nyerte a 29 piacra szóló megbízást, a hazai és környező piacokon a Burson Cohn & Wolfe régiós partnereként a Chapter4 felel majd a PR-kommunikációért.

Két német partnerrel közösen, lead ügynökségként segítették az online biztosító németországi terjeszkedését.

Célunk, hogy megtaláljuk a hazai legszebb és legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásokat. Normál nevezési határidő: 10.30. Meghosszabbított nevezési határidő: 11.06.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

A szokatlan év ellenére idén is megüljük a legjobb tartalomalapú marketingmegoldások és a legjobb influenszer kampányok ünnepét. 2020. október 22. 20:00

Hipnózis sem maradt érintetlenül a napról napra egyre inkább feje tetejére álló 2020-ban, egy dologból azonban nem engedünk - a díjakat idén is átadjuk Magyarország legrégebbi reklámversenyén.

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU, a Kreatív és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Napot! - Legyél nyolckarú HR SHIVA 1 nap alatt!

hirdetés
hirdetés