Nem online rendezvényre gyúrnak idén a Cannes Lions szervezői
Tavaly virtuálisan tartották meg a Cannes Lions seregszemléjét, idén a vakcina megjelenésével azonban remény nyílik arra, hogy nyárra már biztonságosan lehessen élő rendezvényt tartani.
Az idei Cannes Lions időpontja egyelőre változatlan, június 21. és 25. között tartják meg, de a rendezvény formátumának sorsa nagyban függ a vakcina terjesztésének sebességétől.
Az Adweeknek nyilatkozó ügynökségek és márkák azt mondták, hogy egyelőre kivárnak azzal, hogy eldöntsék, elmenjenek-e a fesztiválra, ha az valóban megrendezik. A szervezők egyelőre nem akartak beszélni a bővebb tervekről, de azt már lehet tudni, hogy nem online rendezvényre készülnek.
Mike Nevins, a francia székhelyű Smart ad-tech reklámügynökség marketingigazgatója szerint a teljes iparág szurkol annak, hogy idén meg lehessen tartani a díjátadót, de azt várja a cégektől és a szervezőktől is, hogy nagyon körültekintően járjanak el, és mérlegeljék, megéri-e kockáztatni.
Az is az élő Lions ellen szól, hogy az emberek bizalmatlanok, tehát hiába tartják meg, attól még nem biztos, hogy sok résztvevő lesz, elég csak arra gondolni, hogy a nagyobb vállalatok nem árják el az alkalmazottaiktól, hogy bejárjanak dolgozni, még kevésbé valószínű, hogy vállalnák az utazást Cannes-ba.
Az Adweeknek nyilatkozó ügynökségek szerint a legideálisabb megoldás egy hibrid rendezvény lenne, mely ötvözi a virtuális és az élő elemeket is.