hirdetés
hirdetés
hirdetés

Nagy Kreatív Hét: kreatívipar kontra Covid - hogyan dolgozunk tovább?

Folytatjuk! De hogyan? A koronavírus alapszabályokat írt át a magyar médiacégek és ügynökségek működésében. Hogy lehet ezt kimozogni? Milyen lesz a jövő?

hirdetés

Mindenkit érzékenyen érintett pénzügyileg, mindenki kénytelen volt nagyon rövid idő alatt drasztikus változtatásokat eszközölni. De vajon meddig kell? New normal, new abnormal, vagy ez az a változás, amire eddig is szükség lett volna? 

A Nagy Kreatív Héten az iparágat elemi erővel megrengető covid-tanulságokat igyekszünk összefoglalni (igen, streamelni fogjuk!), a programosozat  utolsó blokkjában pedig kifejezetten arra vagyunk kíváncsiak, hogy mit mesélnek a médiacégek és az ügynökségek képviselői a  saját tapasztalataikról, a tanulságokról és a tervekről, de egy pszichológus is velünk tart, hogy elmondja, pszichésen milyen terhelést jelent a koronavírus. 

 

Előadók: Hujber Adrienn (Pszichológus), Kusztor Csaba (társtulajdonos, ComLab)

A kerekasztal résztvevői: Kotroczó Róbert (Hírigazgató, RTL Magyarország), Kusztor Csaba (társtulajdonos, ComLab), Somlói Zsolt (ügyvezető, Mindshare)

Érdekel? Jegyek és részletes leírás a Nagy Kreatív Hét többi programjáról ide kattintva! 

 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Kampány készült az új brand indulásához.

A szolgáltató legújabb kkv-kampányában olyan vállalkozókat mutat be, akik napok alatt hajtottak végre kritikus digitális fejlesztéseket.

Antonio Lucio visszavonulása után a cég Alex Schultzot nevezte ki a pozícióba.

Margaret Ann Dowling itthon korábban többek között a Marquard Media régiós vezérigazgatója volt.

2 x 1,5 órás tréningünket HR-szakembereknek, vezetőknek ajánljuk, akiknek feladata, hogy önmagukat is eddzék a változásokra, és tovább is tudják adni ezt a tudást. Oktató: Cser Alexandra, trainer partner. Időpont: október 2. péntek délután

A Kreatív és a Vodafone közös Ready pályázatának célja, hogy ösztönözze, elismerje és támogassa azokat a vállalkozásokat, vállalatokat és magánszemélyeket, akik 2020-ban alkalmazkodni tudtak a járványhelyzet miatt kialakult változásokhoz, és sikeresen leküzdötték a kihívásokat.

Idén a Nagy Kreatív Hét teljesen biztonságosan, online stream formájában érkezik, ráadásul stúdióminőségben! Érdekel? Akkor ne hagyd ki! Jelentkezz!

SAVE THE DATE - 2020. október 21. Te mennyire ismered az embert? És hogyan tudsz neki még többet, még több csatornán eladni? Teszi fel a fő kérdéseket a konferencia, melyekre igyekszünk válaszokat találni, garantáltan túllépve a közhelyeken, néhány előadásban a pszichológia segítségével.

Célunk, hogy megtaláljuk a hazai legszebb és legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásokat. Normál nevezési határidő: 10.30. Meghosszabbított nevezési határidő: 11.06.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU, a Kreatív és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Napot! - A digitális az új normális? Legyél nyolckarú HR SHIVA 1 nap alatt!

hirdetés
hirdetés