hirdetés
hirdetés
hirdetés

Mit szimbolizálhat egy W betű?

Az ország legnépszerűbb bevásárlóközpontjaként számon tartott Westend „A kreativitás új hulláma” címmel alkotói pályázatot írt ki novemberben, amelyre közel 300 pályamű érkezett. Az alkotóknak mindössze annyi volt a feladatuk, hogy a központ W emblémáját töltsék meg számukra releváns tartalommal. A tavaly született új logó méltó figyelmet kapott, hiszen a szakemberekből álló zsűri hosszas bírálási folyamat következtében tudta csak megjelölni a díjazottakat. A nyertesekkel együtt 40 alkotás díszíti a bevásárlóközpont közösségi tereit december végéig. (x)

hirdetés
Kedves látogatónk! Ez a tartalom csak a Kreatív Online előfizetői számára elérhető, kérünk, a megtekintéséhez lépj be!
 
Ha nincs kéznél a jelszó, érdemes előkeresni, mert a jövőben az archívum mellett az exkluzív tartalmaknál is sűrűbben találkozhatsz majd vele. Az elofizetes@pphmedia.hu címen segítünk, ha nem került elő.
 
Ha nincs élő előfizetésetek, itt választhatjátok ki a számotokra megfelelő csomagot.
E-mail cím:
Jelszó:
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

Február közepétől a Story és Best magazin szerkesztősége újra közös főszerkesztő vezetésével állítja elő a magazinok tartalmát. A csapat élére Takács Gabriella érkezik.

A Save The Backstage keretében egyedi ruhák vásárlásával segíthetünk a nehéz helyzetben lévő szektor tagjain.

A Bandcamp intézi a gyártást, a szállítást, az előadó pedig saját kívánságai szerint tervezheti meg a megjelenést.

A Capitolium ostroma ismét megmutatta, hogy a közösségi oldalak saját érdekük miatt a szélsőséges tartalmak felé tolják a felhasználókat. Bob Hoffman reklámszakember szerint pedig a reklámipar végigasszisztálja ezt a folyamatot.

A verseny alappilléreinek számító kategóriák körül motoszkáltak, nem is keveset. 

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

A Google, a Design Terminal és a IVSZ támogatásával 2020-ban létrejött szervezet már várja a hazai vállalkozások válaszait.

Az Egyesült Királyságban pedig már több időt töltenek el a videós platformon a userek, mint a Facebookon.

A TheHut.com Ltd. ezen kívül valótlan, vásárlásra sürgető üzenetekkel is borzolta a GVH idegeit.

Szinkronszínészként és csatornák hangjaként is sokat lehetett hallani, a legutóbbi időkben a Retro Rádió, az AMC és a Best FM hivatalos hangja volt.

A cég ügyfelei számára is elérhetők a videós platform hirdetési felületei.

Január végén ismét megrendezzük a Kreatív szaklap PR-workshopját, ahol első kézből ismerkedhettek meg a 2020-as év kiemelkedő PR-kampányaival.

Február 4-én bemutatkoznak a HRKOMM Award 2020 nyertes pályázatai! Stay tuned! A programot folyamatosan frissítjük!

Milyen régi, új és régiúj, azaz a változásokkal együtt frissülő szolgáltatásokat tudnak nyújtani 2021-ben a HR-szolgáltatók? Február 16-án megtudhatjátok az év első szakmai rapid találkozóján!

hirdetés
hirdetés