hirdetés
hirdetés
hirdetés

Megújítja közösségi médiás jelenlétét a MOME

A Moholy-Nagy Művészeti Egyetem szeptember végén nevezte ki a Marquard Media korábbi ügyvezetőjét, Margaret Ann Dowlingot az egyetem márkafőnöki posztjára, most megjött az első nagyobb lélegzetű változtatás is: megújul a MOME központi Facebook-, Instagram- és LinkedIn-profilja, összhangban az egyetem nemzetközi ambícióival.

hirdetés

A Moholy-Nagy Művészeti Egyetem szeptember végén nevezte ki a Marquard Media korábbi ügyvezetőjét, Margaret Ann Dowlingot az egyetem márkafőnöki posztjára, most megjött az első nagyobb lélegzetű változtatás is: megújul a MOME központi Facebook-, Instagram- és LinkedIn-profilja, összhangban az egyetem nemzetközi ambícióival.

Az egyetem közleménye szerint a napokban elkészült a MOME történetének első közösségi médiastratégiája, és fokozatosan megújulnak az egyetem központi Facebook-, Instagram- és LinkedIn-oldalai. A munkát a GetBeyond közösségi médiaszakértői segítik, akik a tartalmakon együtt dolgoznak az egyetem polgáraival. 

„Közös feladatunk egy sokszínű, ugyanakkor koherens tartalmi tematika összeállítása, ami megfelelően szolgálja a hosszú távú brandépítés céljait. Szorosan együttműködünk a MOME munkatársaival, akik profi és hozzáértő bázist jelentenek nem csak a szervezőmunkában, de a kreatívok, fotós és videós anyagok elkészítésében is” – fogalmazott Szabó Fanny, a GetBeyond társalapítója. 

A tervezett új tartalomtípusok közül máris debütált a Humans of New York híres Facebook-oldal mintájára indított Humans of MOME, ami az egyetem polgárait mutatja be személyes történeteiken keresztül. Emellett kiemelten foglalkoznak majd a diákok és az oktatók projektjeivel, a MOME-n születő friss munkákkal, sőt a korábbi hallgatók, az alumni kiemelkedő teljesítményeivel is.

Az intézmény marketingkommunikációért és üzletfejlesztésért felelős egysége, a MOME Brand Iroda idén ősszel, már az egyetemi modellváltás részeként újult meg. A márkafőnöki pozícióba az ír származású Margaret Ann Dowling, a Marquard Media és a Hubert Burda Media kiadóvállalatok korábbi közép-európai igazgatója érkezett. A közösségi médiafelületek megújítását, ezzel a MOME digitális lábnyomának frissítését már ő felügyeli.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Ajit Pait még Donald Trump nevezte ki, az elnökkel együtt távozik januárban.

A Zipernowsky Stúdió kirakatában karácsonyig minden nap új szociális design projekt mutatkozik be.

2020 novemberétől árulják a blogplatform hirdetési felületeit.

A  #PowerOfLiveEvents rendezvénysorozat és a „Hiányzol Anyu!” projekt is shortlistre jutott a nemzetközi fesztiválon.

A bevezetéshez új kampány is készült.

A HR és a vezetés szerves része, hogy értsük a munkavállalóban végbemenő folyamatokat. Webináriumunkon azok a szolgáltatók mutatják be gyakorlati megoldásaikat, akik egy szervezet emberi működésével kapcsolatos kérdésekre adnak válaszokat. HR-eseknek ingyenes!

Felfrissített kategóriarendszerrel a Kreatív digitális eszközöket és megoldásokat díjazó versenye 2020-ban! Célunk megtalálni a legsikeresebb digitális kommunikációs kampányokat és online megoldásokat a magyar piacról idén is!

hirdetés
hirdetés