hirdetés
hirdetés
hirdetés

Meghosszabbították az Epica Awards leadási határidejét

November másodikáig lehet beküldeni a pályamunkákat. A szervezők azt írják, hogy a késői nevezőknek továbbra sem kell majd pótdíjat fizetni. 

hirdetés

Az Epica 1987-ben indult reklámverseny, melyben egyedülálló módon reklámszakújságírók bírálják el a pályamunkákat, a zsűriben a Kreatív is helyet kapott. 

Tavaly a verseny nagydíját mozgókép kategóriában a Mercedes Benz reklámfilmje nyerte el

Print kategóriában a "Whithout the whole picture" projekt nyert, a svéd Pressbyrån Svédország legnagyobb napilapjával együtt indított egy kampányt, melyben a sajtótörténelem ikonikus fotóiról levágták a lényeget, hogy felhívják a figyelmet az újságírók munkájának fontosságára. Itt például a világot sokkoló, napalmtól megégett kislány fotójáról a kislányt vágták le. 

 

Digitális megoldásokban a német Oglivy hozta a legjobb formát, a No need to fly around the world kampányában azt mutatták meg, hogy nem kell a világ végéig utazni egy jó insta-fotóért, mert Németországban minden van.

 

A további nagydíjas alkotások ide kattintva nézegethetőek, jelentkezni meg itt lehet a versenyre. 

 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

A HAB Advert reklámügynökség többek közt a Covid19 világjárvány okozta elszigetelődést is látva úgy gondolta, hogy levelezésbe kezd a szakma résztvevőivel.

A fókusz a pénzügyek kényelmes intézésére irányul. 

Erre jutott a Budapest Design Week, mely idén a körforgásos gazdaság témáját járta körül.

Az új országimázs kampány már a fiktív karakter szavajárására épít.

Online eredményhirdetés: október 28., 10:00, a storeinsider.hu oldalunkon!

Célunk, hogy megtaláljuk a hazai legszebb és legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásokat. Normál nevezési határidő: 10.30. Meghosszabbított nevezési határidő: 11.06.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

Hipnózis sem maradt érintetlenül a napról napra egyre inkább feje tetejére álló 2020-ban, egy dologból azonban nem engedünk - a díjakat idén is átadjuk Magyarország legrégebbi reklámversenyén.

Újrahasznosítottuk 2019 egyik legsikeresebb KREATÍV rendezvényét: itt a Green Wave 2020! November 18-án fókuszban a fenntarthatóság és a marketing!

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU, a Kreatív és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Napot! - Legyél nyolckarú HR SHIVA 1 nap alatt!

hirdetés
hirdetés