hirdetés
hirdetés
hirdetés

Még ezen a héten elindul a Telex

A héten elstartol a Telex.hu - jelentette be Kárpáti Márton alapító a Nagy Kreatív Hét fizetős online tartalmakról szóló kerekasztal-beszélgetésében. A Central is további fizetős tartalmakat tervez.

hirdetés

Kedden délelőtt zajlott a csütörtökig tartó, több egy-két órás tematikus blokkban streamelt Nagy Kreatív Hét online konferenciánk első beszélgetése, amely a fizetős online tartalmakkal foglalkozott. Itt jelentette be Kárpáti Márton, a Telex egyik alapítója, hogy ezen a héten elstartol az oldal, és a kezdeti időszakban minden tartalma szabadon hozzáférhető lesz: egyelőre támogatói kampány zajlik. Az még nem dőlt el, hogy mely tartalmak kerülnek a későbbiekben paywall mögé, de maga a paywall még el sem készült, ezért nem is lett volna opció azzal indulni. A tartalomról annyit mondott: a nyáron feloszlott, 90 fős Index-szerkesztőség és a 70 fős indulócsapat közti rendkívül erős átfedés miatt az induláskor senki sem fog rettenetesen meglepődni.

A fizetős online Nők Lapja tapasztalatairól beszélve Zulik Ákos, a Central Médiacsoport üzletfejlesztési igazgatója is azt mondta: a kiadó fontos digitális termékeinél fog további olvasói bevételekre építő megoldásokkal előjönni 2020 utolsó negyedévében. Grósz Judit, az RTL Magyarország digitális és üzletfejlesztési igazgatója arra célozgatott, hogy a fizetős tévés csomagok részeként online streaming platform, az RTL Most+ elérhetőségében várható még ebben az évben komoly ugrás, ami - ezt már mi tesszük hozzá - legnagyobb eséllyel azt jelentheti, hogy a nagy kábelszolgáltatók közül a Magyar Telekom kínálatába is bekerül a termék, innen hiányzik ugyanis egyelőre a legfeltűnőbb módon. Grósz ambiciózus célszámokat is megosztott a prémium termékről: 1-2 éven belül szeretnék, ha a háztartások 10 százaléka előfizető lenne azon háztartások közül, ahol technikailag elérhető az RTL Most+.

Szauer Tamás, a HVG marketing és terjesztési igazgatója azt mondta, hogy már a közeljövőben erős versenyt vár a fizetős közéleti digitális tartalmak piacán, a 444 és a Telex fizetőfalainak felállta után, és itt tetőzhet az olvasók kapacitása, érdeklődése, azaz újabb vállalat nem fog tudni belépni abba a körbe, ahol tízezres nagyságrendben szólítanak meg olvasókat fizetős termékkel, és az eddig elindultaknak és most rajthoz állóknak is kapaszkodnia kell majd. Erdélyi Péter, a 444 újságírója ennél bizakodóbban zárt, szerinte bár már nyilvánvalóan most is vannak olvasók, akik kimaxolták az erre költhető keretüket, a Telex, a HVG 360 és a 444-es A Kör meg fog férni egymással a piacon.

Még simán becsatlakozhatsz a Nagy Kreatív Hétbe, itt a teljes program és a többi infó!

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

A Zipernowsky Stúdió kirakatában karácsonyig minden nap új szociális design projekt mutatkozik be.

2020 novemberétől árulják a blogplatform hirdetési felületeit.

A  #PowerOfLiveEvents rendezvénysorozat és a „Hiányzol Anyu!” projekt is shortlistre jutott a nemzetközi fesztiválon.

A bevezetéshez új kampány is készült.

A Corporate Media & TV Awardson a Budapest 365-öt díjazták.

A HR és a vezetés szerves része, hogy értsük a munkavállalóban végbemenő folyamatokat. Webináriumunkon azok a szolgáltatók mutatják be gyakorlati megoldásaikat, akik egy szervezet emberi működésével kapcsolatos kérdésekre adnak válaszokat. HR-eseknek ingyenes!

Felfrissített kategóriarendszerrel a Kreatív digitális eszközöket és megoldásokat díjazó versenye 2020-ban! Célunk megtalálni a legsikeresebb digitális kommunikációs kampányokat és online megoldásokat a magyar piacról idén is!

hirdetés
hirdetés