hirdetés
hirdetés
hirdetés

Még ezen a héten elindul a Telex

A héten elstartol a Telex.hu - jelentette be Kárpáti Márton alapító a Nagy Kreatív Hét fizetős online tartalmakról szóló kerekasztal-beszélgetésében. A Central is további fizetős tartalmakat tervez.

hirdetés

Kedden délelőtt zajlott a csütörtökig tartó, több egy-két órás tematikus blokkban streamelt Nagy Kreatív Hét online konferenciánk első beszélgetése, amely a fizetős online tartalmakkal foglalkozott. Itt jelentette be Kárpáti Márton, a Telex egyik alapítója, hogy ezen a héten elstartol az oldal, és a kezdeti időszakban minden tartalma szabadon hozzáférhető lesz: egyelőre támogatói kampány zajlik. Az még nem dőlt el, hogy mely tartalmak kerülnek a későbbiekben paywall mögé, de maga a paywall még el sem készült, ezért nem is lett volna opció azzal indulni. A tartalomról annyit mondott: a nyáron feloszlott, 90 fős Index-szerkesztőség és a 70 fős indulócsapat közti rendkívül erős átfedés miatt az induláskor senki sem fog rettenetesen meglepődni.

A fizetős online Nők Lapja tapasztalatairól beszélve Zulik Ákos, a Central Médiacsoport üzletfejlesztési igazgatója is azt mondta: a kiadó fontos digitális termékeinél fog további olvasói bevételekre építő megoldásokkal előjönni 2020 utolsó negyedévében. Grósz Judit, az RTL Magyarország digitális és üzletfejlesztési igazgatója arra célozgatott, hogy a fizetős tévés csomagok részeként online streaming platform, az RTL Most+ elérhetőségében várható még ebben az évben komoly ugrás, ami - ezt már mi tesszük hozzá - legnagyobb eséllyel azt jelentheti, hogy a nagy kábelszolgáltatók közül a Magyar Telekom kínálatába is bekerül a termék, innen hiányzik ugyanis egyelőre a legfeltűnőbb módon. Grósz ambiciózus célszámokat is megosztott a prémium termékről: 1-2 éven belül szeretnék, ha a háztartások 10 százaléka előfizető lenne azon háztartások közül, ahol technikailag elérhető az RTL Most+.

Szauer Tamás, a HVG marketing és terjesztési igazgatója azt mondta, hogy már a közeljövőben erős versenyt vár a fizetős közéleti digitális tartalmak piacán, a 444 és a Telex fizetőfalainak felállta után, és itt tetőzhet az olvasók kapacitása, érdeklődése, azaz újabb vállalat nem fog tudni belépni abba a körbe, ahol tízezres nagyságrendben szólítanak meg olvasókat fizetős termékkel, és az eddig elindultaknak és most rajthoz állóknak is kapaszkodnia kell majd. Erdélyi Péter, a 444 újságírója ennél bizakodóbban zárt, szerinte bár már nyilvánvalóan most is vannak olvasók, akik kimaxolták az erre költhető keretüket, a Telex, a HVG 360 és a 444-es A Kör meg fog férni egymással a piacon.

Még simán becsatlakozhatsz a Nagy Kreatív Hétbe, itt a teljes program és a többi infó!

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

A fókusz a pénzügyek kényelmes intézésére irányul. 

Erre jutott a Budapest Design Week, mely idén a körforgásos gazdaság témáját járta körül.

Az új országimázs kampány már a fiktív karakter szavajárására épít.

A Mito saját kirándulásaira szokott pólókat tervezni, de mivel idén a túra a járvány miatt elmarad, az ügynökség inkább nosztalgiázik.

A cég iskolákba is elviszi a védekezés nélküli szex kockázataira figyelmeztető kampányát.

Online eredményhirdetés: október 28., 10:00, a storeinsider.hu oldalunkon!

Célunk, hogy megtaláljuk a hazai legszebb és legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásokat. Normál nevezési határidő: 10.30. Meghosszabbított nevezési határidő: 11.06.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

Hipnózis sem maradt érintetlenül a napról napra egyre inkább feje tetejére álló 2020-ban, egy dologból azonban nem engedünk - a díjakat idén is átadjuk Magyarország legrégebbi reklámversenyén.

Újrahasznosítottuk 2019 egyik legsikeresebb KREATÍV rendezvényét: itt a Green Wave 2020! November 18-án fókuszban a fenntarthatóság és a marketing!

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU, a Kreatív és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Napot! - Legyél nyolckarú HR SHIVA 1 nap alatt!

hirdetés
hirdetés