Médiaügynökséget vált a K&H
A Mindshare nyerte a feladatokat, a három tendert zsinórban nyerő OMD-t váltja az ügynökség.
A K&H 2020 végén indított meghívásos tendert a médiaügynökségi feladatokra, és többfordulós pályázat eredményeként választotta ki új ügynökségét. A vállalat korábban a három tendert zsinórban megnyerő OMD-vel dolgozott együtt. A Kreatív információi szerint a bank három ügynökséget hívott meg a tenderre.
„Azt a döntést hoztuk, hogy ettől az évtől a Mindshare csapatával folytatjuk a munkát. A K&H folyamatosan fejleszti szolgáltatásait, lépést tartva az új, pénzforgalmi szolgáltatások körében megjelenő új trendekkel, akár megelőzve azokat. Az innováció üzleti stratégiánk egyik sarokköve, és ezt szeretnénk hangsúlyosan is megmutatni kampányainkban, nemcsak a kreatív oldalon, de a médiahasználat terén is. Izgalmas időszakon vagyunk túl és még izgalmasabb évek előtt állunk. Köszönjük korábbi ügynökségünknek a sikeres, közös munkát, a számos díjat és rangos elismerést, amelyet közösen értünk el és nagyon várjuk a jövőbeni eredményes együttműködést új partnerünkkel!” – mondta Horváth Magyary Nóra, a K&H kommunikációs igazgatója.
„Óriási öröm és egyben kihívás számunkra, hogy a K&H Bank, mint innnovatív pénzügyi szolgáltató a Mindshare-t választotta médiaügynökségi partneréül. Ennek az innovációnak kell áthatnia a K&H Bank minden médiamegjelenését, melyet elsősorban médiatípusokon átívelő, adatvezérelt megoldásokkal szeretnénk elérni” – nyilatkozta Somlói Zsolt, a Mindshare ügyvezető igazgatója.