hirdetés
hirdetés
hirdetés

A gyerekei mellett még laposföld-hívők is megzavarták a BBC szakértőjét

Ami 2017-ben még mém lett, az ma már a mindennapjaink része.

hirdetés

Robert Kelly a BBC Dél-Koreában élő, megbecsült politkai szakértője, és ezen még az sem változtatott, amikor Kelly gyerekei egy komoly interjút zavartak meg azzal, hogy önfeledten beszaladtak a képernyőbe. 2017-ben a videóból mém mém lett, ma már viszont teljesen általános jelenséggé váltak az ehhez hasonló esetek bárki életében.

A Twitter azonban nem csak ezért reklámozza új beállításait Kellyvel egy új szpotban. A reklámban a politikai szakértő arról beszél, ő aztán tisztában van azzal, mennyire kellemetlen lehet, ha váratlan vendégek zavarnak a koncentrácálásban,vagy olyan emberek is becsatlakoznak egy diskurzusba, akiknek amúgy semmi keresnivalója ott.

A Twitter beállításai ugyanis már lehetővé teszik, hogy a felhasználó maga állítsa be, ki szólhat hozzá bejegyzéseihez, így aztán elkerülhető például az, hogy laposföld-hívők, vagy trollok ugorjanak a posztunkra elterelve a lényegről a figyelmet.

 A David Miami által fejlesztettt reklámvideót Kelly puszani otthonában vették fel. A politikai szakértő szerint a forgatás főleg a feleségre számára volt fárasztó, hiszen rengetegszer kellett felvenni, ahogy kicipeli két ugrándozó gyerekét a szobából.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Ajit Pait még Donald Trump nevezte ki, az elnökkel együtt távozik januárban.

A Zipernowsky Stúdió kirakatában karácsonyig minden nap új szociális design projekt mutatkozik be.

2020 novemberétől árulják a blogplatform hirdetési felületeit.

A  #PowerOfLiveEvents rendezvénysorozat és a „Hiányzol Anyu!” projekt is shortlistre jutott a nemzetközi fesztiválon.

A bevezetéshez új kampány is készült.

A HR és a vezetés szerves része, hogy értsük a munkavállalóban végbemenő folyamatokat. Webináriumunkon azok a szolgáltatók mutatják be gyakorlati megoldásaikat, akik egy szervezet emberi működésével kapcsolatos kérdésekre adnak válaszokat. HR-eseknek ingyenes!

Felfrissített kategóriarendszerrel a Kreatív digitális eszközöket és megoldásokat díjazó versenye 2020-ban! Célunk megtalálni a legsikeresebb digitális kommunikációs kampányokat és online megoldásokat a magyar piacról idén is!

hirdetés
hirdetés