Már kapható a Sony pólóba csúsztatható zsebklímája

Tavaly év elején lehetett először hallani a Sony miniméretben tervezett, testen hordható légkondicionálójának prototípusáról, július elseje óta pedig már teljes valóságában kapható. Így ma már bárki megtapasztalhatja a forró kánikulai délutánokon azt az érzést, ahogy a hátán végigguruló izzadságcseppek társasága helyett magabiztosan, száraz felsővel száll fel a villamosra, tarkóján egy mobillal vezérelhető kütyüvel.

Persze, az okostelefon méretű eszköz használatához egy speciális póló szükséges, amely a hátsó oldalán, egészen pontosan a nyaktájéki részen egy apró zsebet rejt. Az ide becsúsztatott ReonPocket névre keresztelt készülék a Sony tervezői szerint 23 Celsius fokos levegőt is képes fújni a legforróbb nyári napokon, míg télen akár 14 Celsius fokkal is magasabb testhőérzetet ad, ugyanis fűtésre is alkalmas – írja cikkében a Toptenreviews.

Valójában ez a pólóklíma is a Peltier-hatás elvén működik pont úgy, ahogyan a hűtőtáskáknál, számítógépeknél, vagyis a kisebb teljesítményű hűtéseknél is alkalmazzák. A ReonPocket is annak megfelelően hűl le vagy melegszik fel, hogy a két különböző anyagból álló hőelektromos elemén áthaladó áram milyen irányban és sebességgel robog keresztül.

Az akkumulátor töltési ideje is ennek megfelelően alakul: ha gyorsan, intenzíven szeretnénk megtapasztalni a hűtést, akkor nagyjából két órán át élvezhetjük a klimatizálást a hátunkon; ha viszont egyenletesebb, kisebb fokozaton használjuk, akár kétszer annyi időt is kibír töltés nélkül a légkondink. És bár valóban nem használható több órán keresztül - mondjuk hosszabb nyári túrákon -, de ha azt vesszük, hogy ez a készülék alig nagyobb egy egérnél, a teljesítménye mégiscsak lenyűgöző – teszi hozzá a lap.

Ennek megfelelően a vezérlése sem bonyolult. A ReonPocket ugyanis Bluetooth-on keresztül kommunikál az okostelefonnal, amelyre egy Android vagy iOS applikációt kell letölteni. Itt szabályozhatjuk akár ötpercenként is a hőmérsékletet, de megtehetjük azt is, hogy automata üzemmódra állítjuk. Az eszköz töltését pedig az univerzálisnak számító USB-C csatlakozóval oldották meg, amellyel ma már egyre több laptopot is felszerelnek.

A Sony terve egyébként eredetileg az volt, hogy a 2020-as tokiói olimpia kezdetével egy időben vezetik terméküket piacra. És hiába söpört végig világjárvány planétánkon, hiába halasztották el az ötkarikás játékokat, a cég akkor is tartotta, amit beígért, és az első pár száz ReonPocket-et szépen ki is tolták a kézi gyártósorról, határidőre. Bár egyelőre csak a japán márkaboltokban kapható, a techcég ígérete szerint hamarosan megjelenik az Egyesült Államokban is, azonban az Amazonon és a Sony weboldaláról már most is bárki megrendelheti 120 dollárért (kb. 38 ezer forintért). A hozzá tartozó pólót persze újabb 17 dollárért (5300 forintért) kínálják, és bár különböző méretben, egyelőre nem nagy szortimentben: csak fehér és natúr testszínben kapható.

A sorozatot a Telenor támogatja.

Fotók forrása: First-flight.sony.com

(forrás: Kreatív Online)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Célunk, hogy megtaláljuk a hazai legszebb és legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásokat. Normál nevezési határidő: 10.30. Meghosszabbított nevezési határidő: 11.06.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

A szokatlan év ellenére idén is megüljük a legjobb tartalomalapú marketingmegoldások és a legjobb influenszer kampányok ünnepét. 2020. október 22. 20:00

Hipnózis sem maradt érintetlenül a napról napra egyre inkább feje tetejére álló 2020-ban, egy dologból azonban nem engedünk - a díjakat idén is átadjuk Magyarország legrégebbi reklámversenyén.

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU, a Kreatív és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Napot! - Legyél nyolckarú HR SHIVA 1 nap alatt!