hirdetés
hirdetés
hirdetés

Már havi 100 millió európai felhasználója van a TikToknak

Amerikában is elérte ezt a számot a platform, ahol leginkább táncolnak és tátognak az emberek. Közben úgy tűnik, az amerikai ágazat nem a Microsofthoz, hanem az Oracle-höz kerülhet majd.

hirdetés

Az európai tiktokos dolgozók is egyre többen vannak: 1600-an vannak a cégben, ebből 1300-an az Egyesült Királyságban és Írországban – írja a The Drum. Szeptemberi fejlesztés az app Creator Fund nevű programjának európai verziója is. A 250 millió dolláros befektetés a következő három évre szól, a cél tiktokos tartalomgyártók segítése, hogy minél könyebben profitra válthassák a munkáikat (a Creator Fundhoz két hét alatt már a programra jogosultak 40 százaléka csatlakozott).

Amerikában még a múlt hónapban érte el a havi 100 milliós felhasználó számot az app, ami 800 százalékos emelkedést jelent 2018 januárjához képest. 

Mi történik Amerikában a TikTokkal?

Korábban mi is írtunk arról, hogy Donald Trump amerikai elnök nemzetbiztonsági okok miatt (vagyis mert a platform anyacége, a kínai Bytedance ellopja a felhasználók adatait) követelte, hogy a TikTok amerikai üzletét adja el egy amerikai cégnek, különben betiltja az appot. Mivel globális vállalatról van szó, ez nem egyszerű ügy. A TikTok válaszul beperelte az amerikai kormányt, Kevin Mayer vezérigazgató pedig a növekvő politikai nyomás miatt augusztus végén jelentette be, hogy távozik

Az amerikai üzletre eddig a Microsoft tűnt befutónak, de épp úgy tűnik, hogy egy másik ameriai tech óriás, az Oracle lesz a nyertes. 

via The Drum

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Cannes újra a nappalikba jön: október 19-23. között ingyen lehet meghallgatni, hogyan dolgoztak a korábban Grand Prix-ket és arany oroszlánokat begyűjtő ügynökségek.

Október első hetében a Hegyvidéki Sirály sétányra, a MOMkult elé kerül a vásár.

Idén hibrid formában érkezik a rendezvény.

Wéber Kata a Pieces of a Woman bemutatója után került fel a rangos listára.

Maszkot le! helyett most Maszkot fel! a jelszó.

2 x 1,5 órás tréningünket HR-szakembereknek, vezetőknek ajánljuk, akiknek feladata, hogy önmagukat is eddzék a változásokra, és tovább is tudják adni ezt a tudást. Oktató: Cser Alexandra, trainer partner. Időpont: október 2. péntek délután

A Kreatív és a Vodafone közös Ready pályázatának célja, hogy ösztönözze, elismerje és támogassa azokat a vállalkozásokat, vállalatokat és magánszemélyeket, akik 2020-ban alkalmazkodni tudtak a járványhelyzet miatt kialakult változásokhoz, és sikeresen leküzdötték a kihívásokat.

Idén a Nagy Kreatív Hét teljesen biztonságosan, online stream formájában érkezik, ráadásul stúdióminőségben! Érdekel? Akkor ne hagyd ki! Jelentkezz!

SAVE THE DATE - 2020. október 21. Te mennyire ismered az embert? És hogyan tudsz neki még többet, még több csatornán eladni? Teszi fel a fő kérdéseket a konferencia, melyekre igyekszünk válaszokat találni, garantáltan túllépve a közhelyeken, néhány előadásban a pszichológia segítségével.

Célunk, hogy megtaláljuk a hazai legszebb és legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásokat. Normál nevezési határidő: 10.30. Meghosszabbított nevezési határidő: 11.06.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU, a Kreatív és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Napot! - A digitális az új normális? Legyél nyolckarú HR SHIVA 1 nap alatt!

hirdetés
hirdetés