hirdetés
hirdetés
hirdetés

A Liverpool-szurkolóknak nagyon fájni fog a Snickers reklámja

2019-ben forgatták a reklámot, de most egészen más értelmet nyer Jürgen Klopp frusztráltsága.

hirdetés

Jürgen Klopp, a Liverpool menedzsere a Snickers új reklámfilmjének főszereplője, amely a szokásos forgatókönyvet követi: a híresség frusztráltan dühöng valamin, mire kap egy Snickerst, és kiderül, igazából egy átlagember, aki csak éhes.

Klopp egy csocsómeccs közben kel ki magából a reklámban. "3-5-2??? Már senki nem játszik ebben a felállásban!"- üvölti társainak a csocsóasztalnál. 

A reklámot a BBDO Düsseldorf készítette, a forgatás még 2019-ben zajlott a járvány előtt, és akkoriban Klopp karrierje egyik legjobb időszakát élte, csapata a BL-ben és a Premier Leagu-ben is remekül szerepelt.

Most azonban egészen más a reklám kontextusa, hiszen a Liverpool rossz formát fut, sorban szedi be a vereségeket, csak hatodik a bajnokságban, így Klopp frusztráltsága egyben a valóságra is ügyesen rímel.

(via: Campaign)

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Lassan, de biztosan csökken a különbség a férfi és női sportokból származó bevételek között.

Egy virális videó elég volt ahhoz, hogy szárnyra kapjon a márkaismertség.  

A Variety mutatta be a Berlinben bemutatkozó film trailerét és plakátját.

A megbízás egy évre szól, az ügynökség új termékek bevezetésén is dolgozik a jövőben a céggel.

A Facebook továbbra is fenntartja a jogot, hogy lelője a híroldalakat, ha úgy alakul a helyzet.

Épülj, hogy építhess! – Alkalmazottpszichológia-tudás a hétköznapokra HR-eseknek, cégvezetőknek, coachoknak! Féléves képzés péntekenként: 10 oktatási nap + 9 konzultációs alkalom! 2021. februártól júliusig!

Ugyan az oltások megérkezésével már valamennyire látszik az alagút vége, ez nem jelenti azt, hogy 2021 még ne a változásokról, a rezilienciáról vagy a rugalmasságról szólna. Mely tulajdonságok mellesleg vírus nélkül is csak előrevisznek. Mit tudnak ehhez hozzátenni a HR szolgáltatók?

A nyitás közeledtével egyre többen már az irodai visszatérést tervezik. Tarts március 25-én velünk, járjuk együtt körbe a különböző hibrid megoldásokat: mit tanultunk, mit engedünk el, mit tartunk meg – minden ami a munkavégzés környezetére vonatkozik.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: március 12.

hirdetés
hirdetés