hirdetés
hirdetés
hirdetés

Lékai-Kiss Ramóna lett a Xixo márkanagykövete

A Xixo szénsavas üditőitalmárka Lékai-Kiss Ramónát választotta új márkanagykövetének. A márka nyáron kezdődött megújulásának újabb lépése a hétfőn indult reklámkampány, amely az aludobozos családi kiszerelést népszerűsíti tévében, online felületeken, valamint eladáshelyi eszközökön november és december folyamán.

hirdetés

A fogyasztók novembertől több nagy áruházláncban is találkozhatnak a 24 darabos, családi kiszerelésű Xixo szénsavas italokkal és jegesteákkal, amelynek bevezetését kommunikációs kampány kíséri Lékai-Kiss Ramóna főszereplésével, aki a Xixo márkanagyköveteként népszerűsíti a környezettudatos csomagolásban elérhető üdítőket – áll a márkatulajdonos Hell Energy Magyarország közleményében.

“Nagyon örültem a Xixo megkeresésének, mert számomra nagyon fontos, hogy egy olyan magyar márkát képviselhetek, mely nem csak a finom és minőségi termékeiről híres, de környezetünk védelméért és a fenntarthatóságért is lépéseket tesz. Családanyaként figyelek arra, hogy mit teszek a kosaramba, a kiváló minőség, jó ár mellett az is lényeges számomra, hogy az aludobozos csomagolás végtelenszer újrahasznosítható és a Xixo termékek januártól magas újrahasznosított tartalmú aludobozokban kerülnek a boltok polcaira” – mondta el Lékai-Kiss Ramóna, a Xixo új márkanagykövete.

Werkfotók:

További képekért kattintson!

Alkotók listája

Gyártás és kreatív munkák: Family Film / Fantom Kreatív

Kreatív producer - Fülöp Dávid 

Executive producer - Sesztakova Anna 

Rendező - Géczy Dávid 

Operatőr - Dobóczi Balázs

 

Médiavásárlás: házon belül

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Ajit Pait még Donald Trump nevezte ki, az elnökkel együtt távozik januárban.

A Zipernowsky Stúdió kirakatában karácsonyig minden nap új szociális design projekt mutatkozik be.

2020 novemberétől árulják a blogplatform hirdetési felületeit.

A  #PowerOfLiveEvents rendezvénysorozat és a „Hiányzol Anyu!” projekt is shortlistre jutott a nemzetközi fesztiválon.

A bevezetéshez új kampány is készült.

A HR és a vezetés szerves része, hogy értsük a munkavállalóban végbemenő folyamatokat. Webináriumunkon azok a szolgáltatók mutatják be gyakorlati megoldásaikat, akik egy szervezet emberi működésével kapcsolatos kérdésekre adnak válaszokat. HR-eseknek ingyenes!

Felfrissített kategóriarendszerrel a Kreatív digitális eszközöket és megoldásokat díjazó versenye 2020-ban! Célunk megtalálni a legsikeresebb digitális kommunikációs kampányokat és online megoldásokat a magyar piacról idén is!

hirdetés
hirdetés